Die ogen van die linkerquote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jullie fags zouden hier zeker ook de rechter kiezen! !
[ afbeelding ]
Geen van beide. Way below my level.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je die metalalbums in zijn top 100 zienquote:
Boi ik dacht even een psychologisch experiment uitvoeren en kijken of ze nu wel de linker kiezen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een onzin post je weer, Chuckje. En dat allemaal om de aandacht van je wansmaak te leiden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ogen van die linker!
[ afbeelding ]
Blijf oefenen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Boi ik dacht even een psychologisch experiment uitvoeren en kijken of ze nu wel de linker kiezen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet je die metalalbums in zijn top 100 zien_!!!
FOK! album top 100 allertijden 2009
6. Crotchduster - Big Fat Box of Shit (2004)
19. Polkadot Cadaver - Purgatory Dance Party (2007)
36. Gnaw Their Tongues - An Epiphanic Vomiting of Blood (2007)
50/50quote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
50/50
Zonder die wallen onder haar ogen die linker.
Tevens: de swetser?![]()
Grote mond alles?quote:
Maar serieus kijk die jukbenen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat
Je moet nog serieus twijfelen ook? Die rechter is een popje.
Crazyfists natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Syb, welke ben jij ook alweer op die foto op je hyves?
(K)quote:
Ik ken twee albumsquote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En hoeveel ken je er daadwerkelijk van?
Die Anna is er helemaal gek van. Wat een afknapper.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef S.Seagal het volgende:
Net reclame van Twilight op tv.
Als ik iets haat dan is dat het wel.
Dat weet je bestquote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Syb, welke ben jij ook alweer op die foto op je hyves?
Ja Evelien ook en al die andere chicks.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die Anna is er helemaal gek van. Wat een afknapper.
vertel!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ken twee albums
1tje vind ik goed en de ander crap
DOE HET OTISS.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat weet je best
vanwaar deze vraag? ga je nu laag een hyves foto's posten omdat mijn mening je niet aanstaat?
omdat je zo vaak Bar' nummers rondstrooit voel ik mij verplicht je de volgende informatie te gevenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef S.Seagal het volgende:
Net reclame van Twilight op tv.
Als ik iets haat dan is dat het wel.
hij moet het doen als ie het wilt doen, maar dat zegt eerder iets over hem dan over mij.quote:
Sjawel hoe is het, dames troepers.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eigen Wereld = Goed
Crimson = Crap
quote:AMSTERDAM - Gitarist Dennis van Leeuwen van de Haagse rockband Kane is door de lezers van het tijdschrift Esquire uitgeroepen tot best geklede man van 2009.
Ik wist het serieus niet meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat weet je best
vanwaar deze vraag? ga je nu laag een hyves foto's posten omdat mijn mening je niet aanstaat?
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hij moet het doen als ie het wilt doen, maar dat zegt eerder iets over hem dan over mij.
ik wil dan wel leuke soeps zien, als hij het toch gaat doen
Maar ik weet het niet, welke van de vijf ben jij?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat weet je best
Hij is daadwerkelijk Crazyfists?quote:
Weetniet, iemand zei dat dus daar ging ik van uitquote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is daadwerkelijk Crazyfists?
Whehe, mijn metaldetector werkt goed
Kingsen is wel geniaal, maar heb nu een drankspel enigszins aangepast, aangezien het in combinatie met cadeautjes moet.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zou zo niet zo een twee drie iets anders kunnen bedenken dan kingsen eigenlijk (http://forum.fok.nl/topic/723043/3/50 ; ergens
[..]
gelukkig is er google voor alternatieven
http://www.goedkoopbier.nl/drankspeloverzicht
Denk eens logisch naquote:
Dat zei ik jaquote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weetniet, iemand zei dat dus daar ging ik van uit.
ze zijn aardig groot als je zo klein bent als ik natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Denk eens logisch na
Zo heb ik hem ook gevonden
Trouwens, ik was ooit eens op zo'n metalfest en daar was ook iedereen zo klein. Zijn metalheads in het algemeen gewoon korte mensen? Interessante vraag voor psychologen Hmzz.
Helemaal niet manquote:Op donderdag 19 november 2009 17:49 schreef Siniti het volgende:
Kane heeft anders nu al hét album van 2009
trollquote:
ja en ik denk dat er iets mis is met de proporties van de linkerjongeman op desbetreffende fotoquote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
troll
zeg siniti heb je mijn hyves al gevonden kerel?
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
troll
zeg siniti heb je mijn hyves al gevonden kerel?
quote:
De smurfen ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ze zijn aardig groot als je zo klein bent als ik natuurlijk
Fuck onderbroeken met afzakkende broeken, je onderbroek ver boven je broek is the mad shit brothaquote:Op donderdag 19 november 2009 17:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
ja en ik denk dat er iets mis is met de proporties van de linkerjongeman op desbetreffende foto
Hij heeft het over die helemaal links die er nogal gaar uitziet.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Fuck onderbroeken met afzakkende broeken, je onderbroek ver boven je broek is the mad shit brotha
KANEquote:Op donderdag 19 november 2009 17:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mooi gequote, maar ik snap niet wat je hiermee wil bereiken
Laat me je uitleggen hoe metalheads ontstaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
Trouwens, ik was ooit eens op zo'n metalfest en daar was ook iedereen zo klein. Zijn metalheads in het algemeen gewoon korte mensen? Interessante vraag voor psychologen Hmzz.
Stap 7: ???quote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat me je uitleggen hoe metalheads ontstaan.
Stap 1: Als kind, in de leeftijd tussen 6 en 10 jaar, wordt steeds vaker het ontbijt, de belangrijkste maaltijd van de dag, overgeslagen.
Stap 2: Het groeiproces wordt niet voltooid en het kind wordt niet groter dan 160 cm.
Stap 3: Vanwege zijn geringe lengte wordt het kind op de basisschool, maar vooral op de middelbare school, flink gepest.
Stap 4: Het kind ontwikkelt een enorme innerlijke woede en afkeer van de maatschappij
Stap 5: Het kind vindt zijn of haar heil in het luisteren naar metal.
Stap 6: De kledingkeuze en het gedrag van het kind wordt hierdoor ernstig aangetast.
Een metalhead is geboren!
Neen de meeste zijn juist lang.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Denk eens logisch na
Zo heb ik hem ook gevonden
quote:
Wat de fak man, alle metal punks die ik zie op du straten zijn allemaal lang en skinny.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stap 1: Als kind, in de leeftijd tussen 6 en 10 jaar, wordt steeds vaker het ontbijt, de belangrijkste maaltijd van de dag, overgeslagen.
Stap 2: Het groeiproces wordt niet voltooid en het kind wordt niet groter dan 160 cm.
Stap 3: Vanwege zijn geringe lengte wordt het kind op de basisschool, maar vooral op de middelbare school, flink gepest.
Stap 4: Het kind ontwikkelt een enorme innerlijke woede en afkeer van de maatschappij
Stap 6: De kledingkeuze en het gedrag van het kind wordt hierdoor ernstig aangetast.
Joah, dan is het probleem dat ze nooit aan sport hebben gedaan en dus dunne armpjes en beentjes hebben. Plus lang sluik haar uiteraard.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat de fak man, alle metal punks die ik die op du straten zijn allemaal lang en skinny.
Ja van dat klittenhaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Joah, dan is het probleem dat ze nooit aan sport hebben gedaan en dus dunne armpjes en beentjes hebben. Plus lang sluik haar uiteraard.
Overigens ook een klachttopic waard, dat die metalpunks nooit aan sport doen!!!
Dat zijn ware koningen. Maar gelukkig ga ik me er niet naar kleden en/of mijn persoonlijke voorkeuren op andere gebieden van mijn muzieksmaak af laten hangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef Siniti het volgende:
En hoe zit het dan met country-liefhebbers? Dat vind ik toch meer zorgelijk
Meer zorgelijk dan metalfreaks?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef Siniti het volgende:
En hoe zit het dan met country-liefhebbers? Dat vind ik toch meer zorgelijk
Ik maak me steeds meer zorgenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn ware koningen. Maar gelukkig ga ik me er niet naar kleden en/of mijn persoonlijke voorkeuren van mijn muzieksmaak af laten hangen.
Daarnaast luister ik meer naar r&b en hiphop dan naar country.
dat klopt, je haalt zo de mensen eruit die geen verstand van zaken hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Neen de meeste zijn juist lang.
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:31 schreef S.Seagal het volgende:
Van Nistelrooy wilt weer bij de selectie van Nederland. Moet Bert hem weer selecteren?
Vraagje voor jullie.
Ja, mits hij meer gaat spelen. Het zij bij Madrid, het zij bij een andere club. Maar een speler van zijn kaliber hoort erbij.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:31 schreef S.Seagal het volgende:
Van Nistelrooy wilt weer bij de selectie van Nederland. Moet Bert hem weer selecteren?
Vraagje voor jullie.
ZEG BEN JIJ NIET KABOUTER WESLEY!?!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt, je haalt zo de mensen eruit die geen verstand van zaken hebben
Hehe, goede.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Metalkabouters. Hihihihi, potentieel goed topic.
Bullshit, ik ben hier op zo'n metalconcert geweestquote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Neen de meeste zijn juist lang.
OH SHIT !quote:Op donderdag 19 november 2009 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben hier op zo'n metalconcert geweest
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is daadwerkelijk Crazyfists?
Whehe, mijn metaldetector werkt goed
jij luistert metalquote:Op donderdag 19 november 2009 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben hier op zo'n metalconcert geweest
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn ware koningen. Maar gelukkig ga ik me er niet naar kleden en/of mijn persoonlijke voorkeuren op andere gebieden van mijn muzieksmaak af laten hangen.
Daarnaast luister ik meer naar r&b en hiphop dan naar country.
Kut he als niemand je jokes quote.quote:
Ik was zo blij toen ik van een vriend oordopjes kreegquote:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kut he als niemand je jokes quote.
Ik ging met wat vrienden mee. Wat een godsgruwelijke kankerherrie, 1 rustigere band was nog wel redelijk maar de rest was dodelijk voor je oren.quote:
Smoesjesquote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ging met wat vrienden mee. Wat een godsgruwelijke kankerherrie, 1 rustigere band was nog wel redelijk maar de rest was dodelijk voor je oren.
Oke, je hebt gelijk. Die ene rustige band was ook niet goed.quote:
Japsnars was duidelijk bij een gig van Metro station, waar allemaal gillende tienermeisjes stondenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
[..]
Ik ging met wat vrienden mee. Wat een godsgruwelijke kankerherrie, 1 rustigere band was nog wel redelijk maar de rest was dodelijk voor je oren.
Die traden op bij rock werchter. Maar dat was half 1 al ofzo dus daar zijn we mooi niet heengegaan. Kutbandquote:Op donderdag 19 november 2009 18:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Japsnars was duidelijk bij een gig van Metro station, waar allemaal gillende tienermeisjes stonden
je moest eens weten hoe hard je wel niet faaltquote:Op donderdag 19 november 2009 18:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ZEG BEN JIJ NIET KABOUTER WESLEY!?!
Maar je hebt een keer slipknot gezien dus, dat is idd wel erg hard enzo !quote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die traden op, op rock werchter. Maar dat was half 1 al ofzo dus daar zijn we mooi niet heengegaan. Kutband.
slipknot nietquote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe hard je wel niet faalt
[..]
Maar je hebt een keer slipknot gezien dus, dat is idd wel erg hard enzo !
Bring me the Horizonquote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben twaalf en wat is dit
Wat altijd wel leuk is na uitgaan is -> naar last.fm, bring me the horizon, dan op luisteraars klikken; en dan het spelletje (man of vrouw? ) doen (dan leg jeje hand over de leeftijd en geslachtsgegevens, en moet de ander raden of het een man of vrouw isquote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben twaalf en wat is dit
Boh goeie band, vroeger veel naar geluisterdquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh goeie band, vroeger veel naar geluisterd
Ondergewaardeerd als je het mij vraagt
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:55 schreef S.Seagal het volgende:
Artiesten met gebrek aan inspiratie gaan metal maken.
en mensen met gebrek aan inspiratie vernoemen zichzelf naar andere mensenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:55 schreef S.Seagal het volgende:
Artiesten met gebrek aan inspiratie gaan metal maken.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en mensen met gebrek aan inspiratie vernoemen zichzelf naar andere mensen
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en mensen met gebrek aan inspiratie vernoemen zichzelf naar andere mensen
quote:
Godverdetiefus, PC gecrashed. Nu, bij de replay, wordt het 2-0quote:
toch wel jammer van dit slappe verweer, point provenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Toch leuk dat het een reactie heeft kunnen uitlokken.
Nog erger, mijn 0-1 uitgoal voorsprong in de Copa del Rey is er ook niet meerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Godverdetiefus, PC gecrashed. Nu, bij de replay, wordt het 2-0
Ik had ook kunnen zeggen dat je reactie niks over mijn post zegt maar dat je zelf iets verzint.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
toch wel jammer van dit slappe verweer, point proven
Bedankt voor de spoilerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef S.Seagal het volgende:
Mereditch gaat toch met doktor Shepard. Blijkt dus dat hij een vrouw heeft!
Rare muziek maakt die kerel ja:Dquote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh grutjes, 7 uur
Ik verlaat jullie met een verkapte ode post aan Andrew W.K; die ondanks zijn gare muziek toch wel een plekje in iedereens hart verdient voor dit optreden
Op tv?quote:
Nee ik volg het nog maar net. Het is weer overnieuw begonnen op net 5.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op tv?
Of heb je het niet over de Amerikaanse uitzending?
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Alle posters in dit topic zijn kanker losers ik sla jullie
kuifjequote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Alle posters in dit topic zijn kanker losers ik sla jullie
\quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Jullie zijn allemaal falers, metal is kankerchill
JA!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
BT LAAT DIE JONGEN TOCH! Delete je eigen posts!
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
Ik verveel mij nu zo erg dat ik denk ik maar eens voor Duits even goed vooruit ga werken.
Nee dan gaat iedereen hier weer janken over machtsmisbruik!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
BT LAAT DIE JONGEN TOCH! Delete je eigen posts!
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Whehequote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dan gaat iedereen hier weer janken over machtsmisbruik!
quote:
So I've heard!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb Fas gemeet vandaag. [ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ik baalde ook alquote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Lakitu het volgende:
Waarom is er geen Family Guy vandaag?
Omdat:quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Lakitu het volgende:
Waarom is er geen Family Guy vandaag?
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze zullen blijven. Maar ik moet het laten uitdunnen anders lijk ik te veel op Rob Machado.
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Jaa, maar op http://www.comedycentral.nl/tv/gids/ nietquote:Op donderdag 19 november 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik baalde ook alop tvgids.nl staat van wel verdomme.
Ja.quote:
Ja. Nee. Ik kan maandag weer ergens kijken, sinds 2 maanden ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt waar?
Heb je nou al een kamer?
HEY ILSE SMART_ASS IS KANKERLELIJKquote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Ze stuurde een smsje dat ze naar jou wilde sturen naar mij.
Gelukkig stond er niets lulligs in.
Deed ze vast expres om te slijmen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Ze stuurde een smsje dat ze naar jou wilde sturen naar mij.
Gelukkig stond er niets lulligs in.
Mwheheequote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HEY ILSE SMART_ASS IS KANKERLELIJK
GROETJES FAS
FLAUWERD.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HEY ILSE SMART_ASS IS KANKERLELIJK
GROETJES FAS
Hahahahah. Ja wie weet.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ze vast expres om te slijmen.
Zou je haar raken?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahahah. Ja wie weet.Ze was trouwens kleiner dan ik had verwacht.
Maar dat zei ze ook over mij.
Houdt je mond eens en plezier mij verdomme!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ze vast expres om te slijmen.
Dat wordt niet zo moeilijk voor jou.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef reetveter het volgende:
maar dan wel met een mongoloïde foto
Ik vind t kapsel van Beyoncé in die clip wel kankervet!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Even een klacht over die nieuwe video van Beyonce:
Lady Gaga die lekker denkt te zijn![]()
![]()
![]()
!
Nee, want ik ben niet lesbisch!!11quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou je haar raken? [ afbeelding ]
Beyoncé is gewoonquote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind t kapsel van Beyoncé in die clip wel kankervet!
Trouwens, dr rack is ook wel vet![]()
Hoeft ook niet tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet lesbisch!!11
Zij is de enige negroide vrouw die ik zou douwenquote:
/ Inkopper maakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb.
Zij is zo'n beetje de enige oudere vrouw die ik zou hitten.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zij is de enige negroide vrouw die ik zou douwen
Maar wat een kankernummer is dat zeg
Had m nog nooit geluisterd, maar dit is toch geen muziek
Beyone, ja?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zij is zo'n beetje de enige oudere vrouw die ik zou hitten.
Hehe, wat is jouw echte naam eigenlijk?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Maisnon het volgende:
In het echt over het forum met iemand praten en dan het over users moeten hebben maar usernames voor het eerst uitspreken die je anders nooit zegt alleen leest![]()
bij mij realiseerde ik toen pas hoe erg het was
Dat weet niemandquote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, wat is jouw echte naam eigenlijk?
Anders ik welquote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik erger me aan heel veel mensen.
Zeg het gewoonquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik erger me aan heel veel mensen.
Manon.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
welke naam vinden jullie bij me passen
Jaaa, Maisnon is echt zo'n...
Jeanettequote:
vierquote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
Ich habe schon drei Aufgaben gemacht
Gezien je picca's vind ik je meer een Saskiaquote:
vertelquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
De echte naam van Maisnon is al eens langs gekomen toch?
Jepquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
De echte naam van Maisnon is al eens langs gekomen toch?
Ok, ik kom in de buurt dus.quote:
Je bent aangenomen? Toffe shit, gefeliciteerdquote:
Ja, vette shit. Al die andere mensen in tranen. Ik zei 'tsja, er kan er maar 1 de echte winnaar zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent aangenomen? Toffe shit, gefeliciteerd
Go Allurequote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, vette shit. Al die andere mensen in tranen. Ik zei 'tsja, er kan er maar 1 de echte winnaar zijn!'
Gore redneckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Maar je kan het wel selecteren:quote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef Siniti het volgende:
je kan niet op links in ee nspoiler klikken gemenerd
Jetske?quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
Hmm, vanavond weer party, of niet?
EHM, JOAHquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb gewoon moeten cancellen voor een partyquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
Arme jongen, volgens mij begin je te ontnuchterenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef RickoKun het volgende:
jezus wat is de KLB SC een emo topic geworden, nu word ik echt boos en ga ik in bed liggen en huilen
Ah, Jeske?quote:
met hip doelde ik eigenlijk op een niet veel voorkomende naam he mais, zoals jeske dusquote:
Titel?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik kijk nu zo'n film met een lerares die een van d'r leerlingen sekst. Ik vind het geil
.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik kijk nu zo'n film met een lerares die een van d'r leerlingen sekst. Ik vind het geil
.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, vette shit. Al die andere mensen in tranen. Ik zei 'tsja, er kan er maar 1 de echte winnaar zijn!'
Pleunskequote:
Bokfilmquote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rtl 8. Ik weet niet hoe die heet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
Weetje wat ik zo'n lekker nummer vindMilkshake van Kelis.
Jeske?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pleunske
Ik heb niet zo'n naam waar ske achter staat, da's dom. Maar waar ke achter staat, da's beter
Het is een stageplaats, maar ik moest wel strijden met 6 anderenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerden leg nu maar uit waar je precies voor bent aangenomen
!
Jeske is een Nederlandse meisjesnaam.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Of heb ik mezelf zojuist impopulair gemaakt
Je kunt beter kiepen houwequote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef reetveter het volgende:
waarom kunnen meiden uit het niets in een dip vallen. En zijn kerels de dupe daarvan
OOK VOOR MEISJES.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Syb-rund. het volgende:
Pleun is een Nederlandse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `Behorend tot Apollo`.
wtf
Moet jij nou aan Apollo toestemming vragen als je uit wil of iets dergelijks?quote:
kippenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |