Die ogen van die linkerquote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jullie fags zouden hier zeker ook de rechter kiezen! !
[ afbeelding ]
Geen van beide. Way below my level.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je die metalalbums in zijn top 100 zienquote:
Boi ik dacht even een psychologisch experiment uitvoeren en kijken of ze nu wel de linker kiezen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een onzin post je weer, Chuckje. En dat allemaal om de aandacht van je wansmaak te leiden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ogen van die linker!
[ afbeelding ]
Blijf oefenen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Boi ik dacht even een psychologisch experiment uitvoeren en kijken of ze nu wel de linker kiezen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet je die metalalbums in zijn top 100 zien_!!!
FOK! album top 100 allertijden 2009
6. Crotchduster - Big Fat Box of Shit (2004)
19. Polkadot Cadaver - Purgatory Dance Party (2007)
36. Gnaw Their Tongues - An Epiphanic Vomiting of Blood (2007)
50/50quote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
50/50
Zonder die wallen onder haar ogen die linker.
Tevens: de swetser?![]()
Grote mond alles?quote:
Maar serieus kijk die jukbenen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat
Je moet nog serieus twijfelen ook? Die rechter is een popje.
Crazyfists natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Syb, welke ben jij ook alweer op die foto op je hyves?
(K)quote:
Ik ken twee albumsquote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En hoeveel ken je er daadwerkelijk van?
Die Anna is er helemaal gek van. Wat een afknapper.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef S.Seagal het volgende:
Net reclame van Twilight op tv.
Als ik iets haat dan is dat het wel.
Dat weet je bestquote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Syb, welke ben jij ook alweer op die foto op je hyves?
Ja Evelien ook en al die andere chicks.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die Anna is er helemaal gek van. Wat een afknapper.
vertel!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ken twee albums
1tje vind ik goed en de ander crap
DOE HET OTISS.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat weet je best
vanwaar deze vraag? ga je nu laag een hyves foto's posten omdat mijn mening je niet aanstaat?
omdat je zo vaak Bar' nummers rondstrooit voel ik mij verplicht je de volgende informatie te gevenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef S.Seagal het volgende:
Net reclame van Twilight op tv.
Als ik iets haat dan is dat het wel.
hij moet het doen als ie het wilt doen, maar dat zegt eerder iets over hem dan over mij.quote:
Sjawel hoe is het, dames troepers.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eigen Wereld = Goed
Crimson = Crap
quote:AMSTERDAM - Gitarist Dennis van Leeuwen van de Haagse rockband Kane is door de lezers van het tijdschrift Esquire uitgeroepen tot best geklede man van 2009.
Ik wist het serieus niet meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat weet je best
vanwaar deze vraag? ga je nu laag een hyves foto's posten omdat mijn mening je niet aanstaat?
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hij moet het doen als ie het wilt doen, maar dat zegt eerder iets over hem dan over mij.
ik wil dan wel leuke soeps zien, als hij het toch gaat doen
Maar ik weet het niet, welke van de vijf ben jij?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat weet je best
Hij is daadwerkelijk Crazyfists?quote:
Weetniet, iemand zei dat dus daar ging ik van uitquote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is daadwerkelijk Crazyfists?
Whehe, mijn metaldetector werkt goed
Kingsen is wel geniaal, maar heb nu een drankspel enigszins aangepast, aangezien het in combinatie met cadeautjes moet.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zou zo niet zo een twee drie iets anders kunnen bedenken dan kingsen eigenlijk (http://forum.fok.nl/topic/723043/3/50 ; ergens
[..]
gelukkig is er google voor alternatieven
http://www.goedkoopbier.nl/drankspeloverzicht
Denk eens logisch naquote:
Dat zei ik jaquote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weetniet, iemand zei dat dus daar ging ik van uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |