Daar kan men dan vrolijk een ander topic over openen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het ook over, alleen is dat misschien een beetje pijnlijk om over te praten, dus slaan we een zijspoor in
Maar toch begrijp ik dat linken wel. Vooral dat 'niet luisteren naar de mensen'.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Probleem is natuurlijk, dat deze lage stand altijd direct wordt gelinkt aan 'niet luisteren naar de mensen' en aan 'Geert doet dat wel'. Als je dat negeert is het topic vrij snel deaud, hoor.
Nou, dat ben ik niet met je eens. Wilders was bijvoorbeeld (afkomstig uit de VVD) zeer tegen hoge uitkeringen en dergelijke. Toen hij besefte dat zijn achterban het daar absoluut niet mee eens was heeft hij die mening herzien. Hetzelfde geld voor de AOW-leeftijd naar 67.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ach Geert luistert ook niet naar "het gewone volk", niemand doet dat. Het is gewoon een politiek fabeltje, de mensen zijn het gewoon eens met zijn generale gedachte en vertalen dat ineens naar "begrip". Tja, op die manier kan je bij elke politieke partij wel een standpunt vinden dat ze naar het volk luisteren.
Overigens zal dat in het kabinet ook niet gaan veranderen als de PVV gaat regeren, ik zie de kans dat ze de retoriek van nu gaan herhalen en in de praktijk gaan brengen even groot als de kans dat de PvdA alsnog winst gaat boeken.
Zo is dat, dit bericht zal er zeker toe bijdragen:quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef Martijn_77 het volgende:
De PvdA is op de goede weg maar het kan natuurlijk nog lager
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |