Doe je goedquote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik na morgen gewoon 4 dagen weekend heb!
Had ik vorige week ook, heerlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
ik ben vandaag al vrij en hoef dinsdag pas weer aan de bakquote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
Gelukkig is er morgen weer een dagquote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef JoeBravo het volgende:
pff, 't zit er bijna weer op vandaag.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
quote:Doe je goed Ga je nog wat leuks doen?
Weet je nu al wat je wil hebben voor je verjaardag?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ga maandag naar de Prodigy, dinsdag ben ik jarig.
En ik neem altijd vrij op mijn verjaardag.
geluk bij een ongeluk dusquote:Op donderdag 19 november 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben vandaag al vrij en hoef dinsdag pas weer aan de bak
mn toetsenbord doet het nogal kut, vandaar die typo net
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:26 schreef Ofresca het volgende:
Airhockeytafel out. Keukentafel in.
Kopen?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]Airhockey is cool, je gaat toch nooit samen eten
Wij eten altijd op de bank. ik wil die airhockeytafel welquote:Op donderdag 19 november 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]Airhockey is cool, je gaat toch nooit samen eten
Goede gevulde vrije dagen dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ga maandag naar de Prodigy, dinsdag ben ik jarig.
En ik neem altijd vrij op mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij eten altijd op de bank. ik wil die airhockeytafel wel
Nee ik verlies toch alleen maar van een zeker persoon , maar ziequote:
Past toch nooit door de schoorsteen of in een schoen joh. En Amerigo kan dat echt niet dragen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Airhockey
Dat is pas een sinterklaaskadotje
Oh, huisgenoot wel er niet van af.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij eten altijd op de bank. ik wil die airhockeytafel wel
blijkbaar snap jij sinterklas nietquote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Past toch nooit door de schoorsteen of in een schoen joh. En Amerigo kan dat echt niet dragen.
Airhockey rulezquote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Airhockey
Dat is pas een sinterklaaskadotje
of gebruikte gewoon net al ik geen punten dan is je zin nooit afquote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Wil de TT nou zeggen dat we hier alleen nog maar 1-regelig mogen praten waardoor we, als we meer te zeggen hebben, ellenlange zinnen moeten gaan maken met koppeltekens en koppelwoorden om te kunnen zeggen wat we eigenlijk hadden willen zeggen in meerdere kortere begrijpelijk zinnen?
Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Wil de TT nou zeggen dat we hier alleen nog maar 1-regelig mogen praten waardoor we, als we meer te zeggen hebben, ellenlange zinnen moeten gaan maken met koppeltekens en koppelwoorden om te kunnen zeggen wat we eigenlijk hadden willen zeggen in meerdere kortere begrijpelijk zinnen?
ik zit nou serieus te bedenken of we er een kwijt kunnenquote:
Volgens mij heb je je nogal beet laten nemen door iemand rhutjequote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blijkbaar snap jij sinterklas niet
hij kan zeg maar toveren
maar niet echt
maar wel ongeveer
dat paard al helemaal, hoe kan hij anders op het dak lopen
die is echt heel erg....quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Tally het volgende:
Onliner: Mooie benen, hoe laat gaan ze open?
Ik vind hem leukquote:
B.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je nogal beet laten nemen door iemand rhutje
Het kan nog ergerquote:
Damn dat is bijna een jaar geleden(januari dit jaar)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
zeg tijn op wie was jou nou een hele poos terug eigenlijk verliefd hier in singles?
je zou het zeggen als je het aan haar had gezegd
ik heb ff gemist wie het ook al weer was
- Zo, jij bent nog laat open!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Tally het volgende:
Onliner: Mooie benen, hoe laat gaan ze open?
goed he dat ik dingen onthouquote:Op donderdag 19 november 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dat is bijna een jaar geleden(januari dit jaar)Dat je dat nog weet dat ik dat zou doen.
Dat was ik al lang weer vergeten. Het was Venco
Die laatst kon ik jaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef STING het volgende:
[..]
- Zo, jij bent nog laat open!
- Ik heb een opening en jij hebt zin!
Ja heel goedquote:
we zijn perfect samenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Wat vul je je vriendje toch weer goed aan
We zijn verloren zonder jou rhutjequote:
Ja od dat je aan iemand vraagt: Eey jij! Pizza en neuken?quote:
Die heb ik anders nog steeds niet gehoord van jequote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja od dat je aan iemand vraagt: Eey jij! Pizza en neuken?
En als ze dan slaan of boos worden: Wat? Lust je geen pizza of zo?
Zo doe ik dat altijd
Werkt het?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja od dat je aan iemand vraagt: Eey jij! Pizza en neuken?
En als ze dan slaan of boos worden: Wat? Lust je geen pizza of zo?
Zo doe ik dat altijd
dat sowieso Btjequote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn verloren zonder jou rhutje
Pizza en neuken?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik anders nog steeds niet gehoord van je
sgoe Ang3lquote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!
Na grondig overleg met dhr Belsezar is besloten dat men mij vanaf heden ten dage dient te adresseren met de naam Zijne Koninklijke Hoogheid Koningin Engelien van Stoetenflappenhapsburg tot Bovenondervelderdijk.
Zo. Dat jullie het even weten.
Einde bericht!
Mij dhr noemen? Excuse me?!?!?!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!
Na grondig overleg met dhr Belsezar is besloten dat men mij vanaf heden ten dage dient te adresseren met de naam Zijne Koninklijke Hoogheid Koningin Engelien van Stoetenflappenhapsburg tot Bovenondervelderdijk.
Einde bericht!
Afkorting: Queen Eng.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!
Einde bericht!
Die verschrikkelijk slechte sbs6 serie van je staat hier aan op de achtergrondquote:
Quee-neng. Lijkt wel een klein plaatsje 100 kilomter te noorden van hong kongquote:
Het kleine huis op de prairyquote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die verschrikkelijk slechte sbs6 serie van je staat hier aan op de achtergrond
Ok ok zijne doorluchtige weledelgestrenge zonnekoning Belsezar de Enige.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mij dhr noemen? Excuse me?!?!?!
Mijn titel en machtspositie zal onveranderd blijven tot aan mijn dood!
afgekort tot A of E... naar eigen keuze.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!
Einde bericht!
nicequote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Vannacht de 90's Dance Top 100 gedownload...
Of gewoon aankomen lopen in een leuk rokjequote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Gelukkig hoeven wij vrouwen alleen te wimperknipperen om het ijs te breken
Noem je me nou serieus een varken?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Quee-neng. Lijkt wel een klein plaatsje 100 kilomter te noorden van hong kongOf een nieuw varkensgerecht bij de lokale chinees
Yo M! Wanna join my A-team?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
afgekort tot A of E... naar eigen keuze.
OK, A, hoe is het met je?
Van die witte lijntjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou serieus een varken?
Echt? Serieus? Noem je me nou een varken?!
Noem je me nou dik?!!!?!! Noem je me nou gvd DIK???!!!!!!
[ afbeelding ]
That's IT! Ik ga lijnen!!!!!
Tot na de Kerst!
*stampij stampij stampij met flair weliswaar*
ehh murm....lees afentoe ff terug ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
afgekort tot A of E... naar eigen keuze.
OK, A, hoe is het met je?
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Vannacht de 90's Dance Top 100 gedownload...
Nee, geen gepoeder voor dit loederquote:
Wijfquote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot na de Kerst!
"Goh... dat rokje staat leuk bij de vloerbedekking op mijn slaapkamer!"quote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Of gewoon aankomen lopen in een leuk rokje
Maar van dat poeder val je afquote:Op donderdag 19 november 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, geen gepoeder voor dit loeder
Dan heeftie wel onwijs achterlijke vloerbedekking.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Goh... dat rokje staat leuk bij de vloerbedekking op mijn slaapkamer!"
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok zijne doorluchtige weledelgestrenge zonnekoning Belsezar de Enige.
Zo beter?
Als je nou slim was he claimde je gewoon dat jij de uitvinder was van dat gerecht en dat het de wereld aan het veroveren is. Nee je betrekt het weer op jezelf. Typicalquote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot na de Kerst!
vergeet je je regenbogen niet om mee te schieten oid?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot na de Kerst!
oeh lily en musequote:Op donderdag 19 november 2009 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Voor de muziekliefhebbers:
Vanavond vanaf 21:00 op BBC1 het "Children in Need" benefietconcert met:
Lily Allen, Dizzee Rascal, Dame Shirley Bassey, James Corden, Leona Lewis, Paolo Nutini, Mika, Fearne Cotton, Snow Patrol, Cheryl Cole, Sir Paul McCartney, Peter Kay, Katherine Jenkins, Muse en Take That.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00p06bp
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Als je nou slim was he claimde je gewoon dat jij de uitvinder was van dat gerecht en dat het de wereld aan het veroveren is. Nee je betrekt het weer op jezelf. Typical
Het is goed met jullie!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vergeet je je regenbogen niet om mee te schieten oid?
En Paolo Nutini en Mikaquote:
maar is dat 21:00 NL tijd of reken nog om GMT tijdquote:
Eet smakelijk ang3l, tot zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het is goed met jullie!Ik doe het nooit goed. Tis altijd hetzelfde! BASTA!
Ik ga weg en kom nooooooit meer terug1 NOOIT MEER zeg ik je!
Nou ja.... in ieder geval binneen nu en een HALF UUR niet horen jullie me?! ZO! Zo hoog zit het me!!!!!!
Zitten inderdaad wel wat erg leuke namen tussenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Voor de muziekliefhebbers:
Vanavond vanaf 21:00 op BBC1 het "Children in Need" benefietconcert met:
Lily Allen, Dizzee Rascal, Dame Shirley Bassey, James Corden, Leona Lewis, Paolo Nutini, Mika, Fearne Cotton, Snow Patrol, Cheryl Cole, Sir Paul McCartney, Peter Kay, Katherine Jenkins, Muse en Take That.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00p06bp
![]()
![]()
21:00 CET, 20:00 GMT.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar is dat 21:00 NL tijd of reken nog om GMT tijd
Awwquote:
Ha morgen verzekerd dat ik geen Delta vlucht krijgquote:
Ik een dagje delta pierquote:Op donderdag 19 november 2009 17:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha morgen verzekerd dat ik geen Delta vlucht krijg, ik sta een dagje op de Fox
.
Ja het is nog een kwestie van tijd voordat ik HBS diensten ga draaien denk ik, en dat wil ik niet!quote:
Wat een pannenkoeken dan zegquote:mag visitatie draaien terwijl ik rugklachten heb, wordt leuk morgen
ghehe arme jij! hbs tja... screening rooms kunnen nog wel gezellig zijn met juiste mensen, kelder is gewoon kut (heb 2,5 jaar hbs gedaan voor hrf lol)quote:Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja het is nog een kwestie van tijd voordat ik HBS diensten ga draaien denk ik, en dat wil ik niet!
[..]
Wat een pannenkoeken dan zeg. Goed geregeld weer
.
Ik ga nog liever een HRF flexpoule lopen, HBS lijkt me niks. Wij mogen niet lang X ray kijken maar bij HBS mag dat wel. Hmmmquote:Op donderdag 19 november 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe arme jij! hbs tja... screening rooms kunnen nog wel gezellig zijn met juiste mensen, kelder is gewoon kut (heb 2,5 jaar hbs gedaan voor hrf lol)
Zei je eigen SV dat?quote:SV ja maar je staat niet op beperkingen lijst JA LUL MAAR IEDEREEN WEET HET! sukkel
Je mag me aanrakenquote:
Oh wacht dat heb je vorige week al gedaan!quote:
neen andere sv'erquote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga nog liever een HRF flexpoule lopen, HBS lijkt me niks. Wij mogen niet lang X ray kijken maar bij HBS mag dat wel. Hmmm.
Nja idd kut geregeld
[..]
Zei je eigen SV dat?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Durf duidelijke taal te vragen: Jullie hebben het overduidelijk over werk op vliegveld?
erm jij wordt betaalt om mensen aan te raken, ripley nietquote:
HBS= Hold Bagage Screeningquote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik gokte maar wat. Maar waar staan alle afkortingen voor?
klopt, maar dit is al iets duidelijker dan alleen afkortingen... nou lijkt het nog ergens over te gaanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
HBS= Hold Bagage Screening
HRF= High Risk Flight
niet dat je nu weet wat het werk inhoud
hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar dit is al iets duidelijker dan alleen afkortingen... nou lijkt het nog ergens over te gaan
Ja. Apollo is geen afkorting en visitatie ook niet, voor het geval we daar zometeen over beginnenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Durf duidelijke taal te vragen: Jullie hebben het overduidelijk over werk op een vliegveld?
ja echt bizar, mag geen apollo doen omdat ik niet kan cabinnen maar mag morgen wel clean area makenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja. Apollo is geen afkorting en visitatie ook niet, voor het geval we daar zometeen over beginnen![]()
.
En skaai staat onder jou? Visitatie is toch strip search?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hahaIk ben dus HRF-agent
(klinkt heul spannend he) en Skaai is Visiteur die niet naar HBS wilt lol
Serieus... ik snap hier helemaal niks van...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja echt bizar, mag geen apollo doen omdat ik niet kan cabinnen maar mag morgen wel clean area maken
Wij staan niet onder elkaar, zegmaarquote:Op donderdag 19 november 2009 18:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En skaai staat onder jou? Visitatie is toch strip search?
Cabinnen is een toestel van top tot teen controleren op wapens/bommen/granaten (veel bukken onder stoelen enzo)quote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Serieus... ik snap hier helemaal niks van...
alleen jammer dat sommige van jouw collega's (en een aantal van mij ) denken dat wij elite zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 18:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wij staan niet onder elkaar, zegmaar. Liggen ook niet
.
We hebben ieder ons eigen functie en andere werkzaamheden.
Ik krijg al last van mijn rug met opzetten, laat staan een gate cleanenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:33 schreef Skaai het volgende:
Ohja ik haat cleanen. Vooral de bankjes, ik word altijd duizelig.
Ik heb tot nu toe 4 keer op de lane van I-Sec moeten staan. En echt dat opzetten daar is zo kansloos, ik voelde me een aanstellerig gepijnigd vogeltje naderhand, 2,5 uur op een HRF vlucht staan doe ik met gemak, maar dit was slopend. Ik hoop echt niet dat je naar het vertrek filter wordt gestuurd zegquote:Op donderdag 19 november 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi auto, Hi murm
[..]
Ik krijg al last van mijn rug met opzetten, laat staan een gate cleanen
He, wij zijn allemaal collega's van elkaar he.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen jammer dat sommige van jouw collega's (en een aantal van mij ) denken dat wij elite zijnEr is nog steeds een oranje pasjes nijd
ze krijgen de *@(!@ maarquote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 4 keer op de lane van I-Sec moeten staan. En echt dat opzetten daar is zo kansloos, ik voelde me een aanstellerig gepijnigd vogeltje naderhand, 2,5 uur op een HRF vlucht staan doe ik met gemak, maar dit was slopend. Ik hoop echt niet dat je naar het vertrek filter wordt gestuurd zeg.
Mensen lastig vallen met irritante kut vragen en betaald krijgen ook en als ze niet meewerken mag je ze selectee checkenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
He, wij zijn allemaal collega's van elkaar he.. Ik maak geen onderscheid, alleen in werkzaamheden
.
Maar jullie zijn toch ook elite, beetje geld verdienen met ouwehoeren. Het is jaloezie!
DE SLMquote:Op donderdag 19 november 2009 18:47 schreef Skaai het volgende:
You go girlll
Ik wil de Royal Air Maroc doen, of de El Al. Zodat ik kan meepraten over hoe vervelend die vluchten schijnen te zijn
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Skaai het volgende:
Die had ik als optie als ik vandaag had gewerkt, volgens mij vliegt die morgen niet vandaar.
Waarom ben je een workaholic als je er over praat?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Thrust het volgende:
Kan er niet beter uit [schiphol] topic van gemaakt worden![]()
Stelletje workaholics
Oh nou dan hou ik mijn mond maar en post ik niks meer in het singles topic.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Thrust het volgende:
Stelletje workaholics
Vergeet wat ik gepost heb! Singles topic kan niet zonder Skaaiquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh nou dan hou ik mijn mond maar en post ik niks meer in het singles topic..
Als ik samen met D_K slijmerig mag doen in het topic, dan mogen jullie het ook over Schiphol hebben in jullie geheimtaal!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh nou dan hou ik mijn mond maar en post ik niks meer in het singles topic..
subwayquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef dawg het volgende:
een subwaybroodje namaken is best simpel. en lekker.
je bent jaloers op onze ubercoole werkplek en onze ubercoole manier van pratenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:03 schreef Thrust het volgende:
Stelletje workaholics
Slijm een end weg, ik stoor me er niet aan hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik samen met D_K slijmerig mag doen in het topic, dan mogen jullie het ook over Schiphol hebben in jullie geheimtaal!
Het heeft toch anders aardig stand gehouden voordat ik er kwamquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vergeet wat ik gepost heb! Singles topic kan niet zonder Skaai
Waar het hart van vol is... Als je er veelvuldig over praat laat je het werk niet helemaal los lijkt mijquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom ben je een workaholic als je er over praat?
Inderdaaaaad, puur omdat het incrowd is komt er jaloezie bij kijken!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
je bent jaloers op onze ubercoole werkplek en onze ubercoole manier van praten
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Inderdaaaaad, puur omdat het incrowd is komt er jaloezie bij kijken!
Daarom. Ik dus ook niet. Neem het alleen even voor je op (ja, je bent een stoere chick, is niet eens nodig)quote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Slijm een end weg, ik stoor me er niet aan hoor
Ik ben de laatste die iemand gaat vertellen wat ze wel en niet moeten posten
[..]
Het heeft toch anders aardig stand gehouden voordat ik er kwam
Dat hoeft geen nadelig iets te zijn hoor, als iemand het fijn heeft en gepassioneerd is in wat hij doet is er niks verkeerds aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is... Als je er veelvuldig over praat laat je het werk niet helemaal los lijkt mij
Ik volg het even niet meer? Waar ben ik nog geen jaar weg van?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
je bent nog geen jaar weg en ze weten niet meer wie je bent
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom. Ik dus ook niet. Neem het alleen even voor je op (ja, je bent een stoere chick, is niet eens nodig)
zij wel, ik niet... ik kan achter P.I. schuilen als iets eng wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom. Ik dus ook niet. Neem het alleen even voor je op (ja, je bent een stoere chick, is niet eens nodig)
luna aast op mijn ben en jerry ijs lolquote:
Nou als het achter een leuke P.I is heb ik er geen probleem meequote:Op donderdag 19 november 2009 19:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zij wel, ik niet... ik kan achter P.I. schuilen als iets eng wordt(incrowd taal
)
Ik zie alleen de symptomen doe niet gelijk de uitslagquote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat hoeft geen nadelig iets te zijn hoor, als iemand het fijn heeft en gepassioneerd is in wat hij doet is er niks verkeerds aan.
Zolang ik of mijn omgeving er niet onder gaat lijden praat ik over mijn werk zo vaak en graag ik maar wil
Van schipholquote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik volg het even niet meer? Waar ben ik nog geen jaar weg van?
Poezelsquote:Op donderdag 19 november 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
luna aast op mijn ben en jerry ijs lol
Maar ik werk nog steeds op Schiphol dus ik snap niet wat je bedoeld met 'Nog geen jaar weg en...'quote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef Thrust het volgende:
Van schipholer lopen wel meer mensen rond waaronder ik zo af en toe
hij is er denk ik zelf nog geen jaar weg en wordt niet meer herkend ofzoiets.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik werk nog steeds op Schiphol dus ik snap niet wat je bedoeld met 'Nog geen jaar weg en...'
Oh zo ver dacht ik niet eensquote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij is er denk ik zelf nog geen jaar weg en wordt niet meer herkend ofzoiets.
zijn die er dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou als het achter een leuke P.I is heb ik er geen probleem mee
Het ging over afkortingen en termen die sommige niet begrepen omdat ik er wel veel werk(te) snapte ik wel wat jullie bedoeldequote:Op donderdag 19 november 2009 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik werk nog steeds op Schiphol dus ik snap niet wat je bedoeld met 'Nog geen jaar weg en...'
geen hrf voor skaaiquote:
Die lange Surinamer, Robert ofzo. Knappe lange man, hij moet alleen niet te veel pratenquote:
Hey ik ben al de hele dag lui ja, ik heb een excuus!quote:
wat heb jij daar dan gedaan?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Het ging over afkortingen en termen die sommige niet begrepen omdat ik er wel veel werk(te) snapte ik wel wat jullie bedoelde
Zorgen dat je de s'winters warmpjes bij zit en zomers lekker koel, lampjes wisselen kleine verbouwingen van allesquote:Op donderdag 19 november 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat heb jij daar dan gedaan?
Je mag het beestje ook bij de naam noemen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zorgen dat je de s'winters warmpjes bij zit en zomers lekker koel, lampjes wisselen kleine verbouwingen van alles
Op papier staat er Service technicus dat vraagt vaal ook enige uitlegquote:Op donderdag 19 november 2009 19:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je mag het beestje ook bij de naam noemen hoor. Of is er geen naam voor jouw functie?
dan heb je je werk kut gedaan..... zomers is het tering heet op de gates en in de winter vries ik me tieten erafquote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zorgen dat je de s'winters warmpjes bij zit en zomers lekker koel, lampjes wisselen kleine verbouwingen van alles
Moesten werken met de middelen voor handen en die waren niet veel... overmacht ik hen me best gedaanquote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan heb je je werk kut gedaan..... zomers is het tering heet op de gates en in de winter vries ik me tieten erafen das al jaren zo
Ik ookquote:
Bruiloft van mijn nichtje!quote:
DLM in Hedonquote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ookIk ga dan naar The gathering en jij?
zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 19 november 2009 19:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Moesten werken met de middelen voor handen en die waren niet veel... overmacht ik hen me best gedaan
Moeten wij eens proberen, hoeven we niet meer terug te komenquote:
Ook leukquote:
hoop niet dat je op de golf staat morgen hoor.... gister had ik blauwe vingers na dubbeltje op de goldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moeten wij eens proberen, hoeven we niet meer terug te komen
Draait allemaal om de euro's die zien ze liever binnen komen dan dat ze moeten investeren kan niet van water wijn maken. Ben niet van de wonderen als dat wel zo was gebruikte ik het wel ergens andersquote:
Ik heb er twee kaartjes voor, nu nog een liefhebber vinden die mee wil. Moet wel een ECHTE liefhebber zijn, anders vinden ze het vreemd dat ik sta te jankenquote:
Het is toch eigenlijk te arrogant voor woorden?quote:Bedankt voor het opsturen van je foto's!
Binnen een uur hopen we je via een mailtje te laten weten of je aan de MooieMensen.com criteria voldoet. Ben je mooi genoeg bevonden? Dan voegen we er een persoonlijke link naar de MooieMensen.com aanmeldingspagina aan toe!
Je zult begrijpen dat het soms (met name in het weekend, 's avonds of 's nachts) wat langer kan duren (maximaal 12 uur), alvast bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Team MooieMensen.com
Bad date ?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deuk in auto en dader foetsie!
Toch kan ik dat plaatje nog steeds waarderen!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:28 schreef Kluts het volgende:
http://img75.imageshack.us/img75/4919/attentionwhorebeachwi1.jpg
Oftewel: Ja hoi.
Awww wat klotequote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deuk in auto en dader foetsie!
Ja, ik moet het hoe dan ook zelf betalen, maar dat is vrij duur! Het is alleen cosmetisch dus misschien blijf ik er maar mee rondrijden.quote:
Beetje aandacht nodig meis ? ja zo'n hele dag alleen nog met een vrouw op kantoor zitten geeft natuurlijk niet je d.a.h. aandacht nietquote:
Ik had zin om even heeeel flauw te doen.quote:
Murmpje!!quote:
quote:
Waar en hoe laat gaan we meeten maandagavond?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had zin om even heeeel flauw te doen.
Nee, ik zat met 1 secretaresse. Maar wel heel veel mannen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje aandacht nodig meis ? ja zo'n hele dag alleen nog met een vrouw op kantoor zitten geeft natuurlijk niet je d.a.h. aandacht niet
Slaap lekker!quote:
slaap lekker, ik volg over een uurtje ofzoquote:
Slaap lekkerquote:
Dankjewel!quote:
Yep, wekkertje gaat om half 4 en ik begin om half 6quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ga jij nu ook slapen? morgen vroeg werken?
You lucky bastardquote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
slaap lekker, ik volg over een uurtje ofzo
Nou ik trek wel iets met lange mouwen aan onder mijn uniform, ben ik verzekerd van warmtequote:Op donderdag 19 november 2009 20:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Slaap lekker(zal vragen of de thermostaat wat hoger voor je willen zetten
)
oww jij hebt je aandacht vandaag al wel gehad dan mevrouw coltruiquote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik zat met 1 secretaresse. Maar wel heel veel mannen.
Hoezo is dat raar?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er twee kaartjes voor, nu nog een liefhebber vinden die mee wil. Moet wel een ECHTE liefhebber zijn, anders vinden ze het vreemd dat ik sta te janken
As we speak zit een collega me te vertellen dat een andere collega me leuk zou vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
oww jij hebt je aandacht vandaag al wel gehad dan mevrouw coltrui
dat is nummer 2 in een korte tijd nu tochquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
As we speak zit een collega me te vertellen dat een andere collega me leuk zou vinden.
en dat is een stomme collega?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
As we speak zit een collega me te vertellen dat een andere collega me leuk zou vinden.
Is hij een beetje leuk?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen in het boek! En ik ga zo (als ik mijn volgende filmpje af heb) weer verder lezen!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat is nummer 2 in een korte tijd nu tochJe brengt al die heren hun hoofd op hol
Nee, eigenlijk is ie best leuk.quote:
wanneer heb je dan brown uit?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen in het boek! En ik ga zo (als ik mijn volgende filmpje af heb) weer verder lezen!
Sorry lieverd, die krijg je de volgende keer gewoon terug. Het lukt me nietquote:
Gewoon de mysterieuze dame mssquote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet, juist omdat ik eigenlijk zelf niks versierderigs onderneem ofzo.
[..]
Nee, eigenlijk is ie best leuk.
En hij woont sinds een maand in Apeldoorn.
En het is sinds 3 maanden uit met zijn vriendin.![]()
![]()
potentieel door je matras trekkertje dus?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet, juist omdat ik eigenlijk zelf niks versierderigs onderneem ofzo.
[..]
Nee, eigenlijk is ie best leuk.
En hij woont sinds een maand in Apeldoorn.
En het is sinds 3 maanden uit met zijn vriendin.![]()
![]()
doozquote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry lieverd, die krijg je de volgende keer gewoon terug. Het lukt me niet
Ik zie niet in waarom dat een probleem is. Muziek roept nu eenmaal emoties op.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat janken van toffe muziek
Uhuhquote:
Mwah, voordat ik iets met een collega uithaal moet het toch wel relationeel zijn. Niet puur voor sex. Daarvoor ga ik niet allemaal gedonder en stiekem gedoe riskeren.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
potentieel door je matras trekkertje dus?
ik kan het je wel aanraden hoor, sex met een collegaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, voordat ik iets met een collega uithaal moet het toch wel relationeel zijn. Niet puur voor sex. Daarvoor ga ik niet allemaal gedonder en stiekem gedoe riskeren.
Met mijn vorige collega die ik gedate heb, heb ik uiteindelijk 4 jaar samengewoond.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kan het je wel aanraden hoor, sex met een collega![]()
en nu slapen
bah kluts wat saai en berekend weerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, voordat ik iets met een collega uithaal moet het toch wel relationeel zijn. Niet puur voor sex. Daarvoor ga ik niet allemaal gedonder en stiekem gedoe riskeren.
En jij bent dat nooit?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
bah kluts wat saai en berekend weer
Meer simpel weg verstandigquote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
oehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met mijn vorige collega die ik gedate heb, heb ik uiteindelijk 4 jaar samengewoond.
Dat wist ik nog dat het een collega van jou wasquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh
ik rotzooi nu bijna een half jaar met een collega
Ohh! Wat onverstandig!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh
ik rotzooi nu bijna een half jaar met een collega
Soms wel he?quote:
Denk dat het 't veiligste is om 't naar een stomerij of iets dergelijks te brengen.. Als dat kan met leer tenminste, met suede (ofzo?) kan 't wel..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een vetvlek uit leer krijgt?
Hoe bedoel je " weer" ? I am just gettin' the hang of it.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee, er zit frituurvet op mn laars.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Denk dat het 't veiligste is om 't naar een stomerij of iets dergelijks te brengen.. Als dat kan met leer tenminste, met suede (ofzo?) kan 't wel..
oma weet dat !quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een vetvlek uit leer krijgt?
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.quote:
Zou het eerst met dreft proberen bv dat schuimspul voor over te gaan naar drastische middelen, Als het kan wachten kan ik het zondag ff aan zus vragen die mode muts heeft vast wel een ideequote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.
kan wel goed gaan hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb ik al gekeken, maar ik heb geen talkpoeder, wat ze adviseren. En op andere sites krijg je allemaal van die enge dingen, zoals terpentine.
Ja, ik heb natuurlijk vanavond bedacht dat ik morgen een rokje aan wil doen met die laarzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou het eerst met dreft proberen bv dat schuimspul voor over te gaan naar drastische middelen, Als het kan wachten kan ik het zondag ff aan zus vragen die mode muts heeft vast wel een idee
Het zijn laarzen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan wel goed gaan hooreerst op een klein stukkie proberen wat het effect is
Toch zonde van die leren broek
Terpetine is niet eng!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boxje wou ze leren pijpen grapje maken sommige mensen hebben nou eenmaal een aanloopje nodigquote:
Ik geef box toch wel wat meer credit dan dat hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
Boxje wou ze leren pijpen grapje maken sommige mensen hebben nou eenmaal een aanloopje nodig
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geef box toch wel wat meer credit dan dat hoor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Belsezar het volgende:
Zuipen is goed voor het hart
We doen het toch niet allemaal voor niks!
Alleen mannen weer hèquote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Belsezar het volgende:
Zuipen is goed voor het hart
We doen het toch niet allemaal voor niks!
Je bent er ook weer!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent er ook weer!![]()
Voor de rest nogal stilletjes hier zeg
quote:
*pakt nog maar een flesje van de blonde godendrankquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent er ook weer!![]()
Voor de rest nogal stilletjes hier zeg
Goed! Vandaag een gesprek gehad in utrechtquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed! Vandaag een gesprek gehad in utrecht
En mijn boek is gewoonweg smerig spannend
Vlakbij het centraal museum, kan dat kloppen? Sterrenwijk geloof ik.quote:
Ja dat kan zeker kloppenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vlakbij het centraal museum, kan dat kloppen? Sterrenwijk geloof ik.
Kutmutsquote:
Ja die is je vast bij gebleven want zoveel goede grappen zijn er niet over brabant!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:13 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ook ooit een hele goeie grap gehoord over brabanders op de radio.
Dammit!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
er was gister een goeie grap op de radio over almere, maar ik ben hem vergeten.
Weten jullie wel wat een radio is?quote:
hahahahahquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Weten jullie wel wat een radio is?
Sorry flauw
Het was meer een wetenschappelijk onderzoek.quote:
bwabanders ontwafeld?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was meer een wetenschappelijk onderzoek.
Maar wel grappig. Vond ik dan.
Nee, toendertijd werd me ook al gezegd dat ik het eeuwig naar iemands hoofd zou slingeren, maar dat heb ik geloof ik wel genoeg gedaan.quote:
Kan totaal niet trouwens, Philips staat bij julliequote:
ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, toendertijd werd me ook al gezegd dat ik het eeuwig naar iemands hoofd zou slingeren, maar dat heb ik geloof ik wel genoeg gedaan.
en en en bavaria!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan totaal niet trouwens, Philips staat bij jullie
Als het mag, liever Hertog Janquote:
*mompelt iets over hersenhelften die door brabanders anders gebruikt worden om ABN te praten*quote:
de volgende keer zal ik wel hj in huis halen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het mag, liever Hertog JanMaar dat is gewoon het lekkerst
oh ja dat.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
*mompelt iets over hersenhelften die door brabanders anders gebruikt worden om ABN te praten*
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:27 schreef dawg het volgende:
[..]
de volgende keer zal ik wel hj in huis halen.
Geen fifa deze avond?quote:
ja, dat heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]Maar hoeft niet hoor, bavaria drink ik ook
Bakermat van Unilever, Unox, Organon, Akzo Nobel! En dat allemaal alleen afkomstig uit het immer bruisende Oss!quote:
Ik zat vol van het bier op een gegeven moment, niet genoeg geboerd tussendoorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, dat heb ik gemerkt.nouja, tot een bepaald moment dan.
ik geloof je, ik was er op het einde niet helemaal meer bij.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat vol van het bier op een gegeven moment, niet genoeg geboerd tussendoorAl dat koolzuur zat in de weg
Soms gaan hele slimme ondernemers wonen in plekken waar je van denktquote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bakermat van Unilever, Unox, Organon, Akzo Nobel! En dat allemaal alleen afkomstig uit het immer bruisende Oss!
Jij was de weg kwijt jaquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik geloof je, ik was er op het einde niet helemaal meer bij.
Nee na 35 minuten trok jij het niet meer hehequote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef dawg het volgende:
hebben wij bourne nog afgekeken eigenlijk?
Mijn tempo aanhouden is zelden verstandigquote:
uhu, ik was al begonnen voordat jij er was.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn tempo aanhouden is zelden verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |