quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Belsezar het volgende:
Zuipen is goed voor het hart
We doen het toch niet allemaal voor niks!
Alleen mannen weer hèquote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Belsezar het volgende:
Zuipen is goed voor het hart
We doen het toch niet allemaal voor niks!
Je bent er ook weer!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent er ook weer!![]()
Voor de rest nogal stilletjes hier zeg
quote:
*pakt nog maar een flesje van de blonde godendrankquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent er ook weer!![]()
Voor de rest nogal stilletjes hier zeg
Goed! Vandaag een gesprek gehad in utrechtquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed! Vandaag een gesprek gehad in utrecht
En mijn boek is gewoonweg smerig spannend
Vlakbij het centraal museum, kan dat kloppen? Sterrenwijk geloof ik.quote:
Ja dat kan zeker kloppenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vlakbij het centraal museum, kan dat kloppen? Sterrenwijk geloof ik.
Kutmutsquote:
Ja die is je vast bij gebleven want zoveel goede grappen zijn er niet over brabant!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:13 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ook ooit een hele goeie grap gehoord over brabanders op de radio.
Dammit!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
er was gister een goeie grap op de radio over almere, maar ik ben hem vergeten.
Weten jullie wel wat een radio is?quote:
hahahahahquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Weten jullie wel wat een radio is?
Sorry flauw
Het was meer een wetenschappelijk onderzoek.quote:
bwabanders ontwafeld?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was meer een wetenschappelijk onderzoek.
Maar wel grappig. Vond ik dan.
Nee, toendertijd werd me ook al gezegd dat ik het eeuwig naar iemands hoofd zou slingeren, maar dat heb ik geloof ik wel genoeg gedaan.quote:
Kan totaal niet trouwens, Philips staat bij julliequote:
ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, toendertijd werd me ook al gezegd dat ik het eeuwig naar iemands hoofd zou slingeren, maar dat heb ik geloof ik wel genoeg gedaan.
en en en bavaria!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan totaal niet trouwens, Philips staat bij jullie
Als het mag, liever Hertog Janquote:
*mompelt iets over hersenhelften die door brabanders anders gebruikt worden om ABN te praten*quote:
de volgende keer zal ik wel hj in huis halen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het mag, liever Hertog JanMaar dat is gewoon het lekkerst
oh ja dat.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
*mompelt iets over hersenhelften die door brabanders anders gebruikt worden om ABN te praten*
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:27 schreef dawg het volgende:
[..]
de volgende keer zal ik wel hj in huis halen.
Geen fifa deze avond?quote:
ja, dat heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]Maar hoeft niet hoor, bavaria drink ik ook
Bakermat van Unilever, Unox, Organon, Akzo Nobel! En dat allemaal alleen afkomstig uit het immer bruisende Oss!quote:
Ik zat vol van het bier op een gegeven moment, niet genoeg geboerd tussendoorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, dat heb ik gemerkt.nouja, tot een bepaald moment dan.
ik geloof je, ik was er op het einde niet helemaal meer bij.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat vol van het bier op een gegeven moment, niet genoeg geboerd tussendoorAl dat koolzuur zat in de weg
Soms gaan hele slimme ondernemers wonen in plekken waar je van denktquote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bakermat van Unilever, Unox, Organon, Akzo Nobel! En dat allemaal alleen afkomstig uit het immer bruisende Oss!
Jij was de weg kwijt jaquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik geloof je, ik was er op het einde niet helemaal meer bij.
Nee na 35 minuten trok jij het niet meer hehequote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef dawg het volgende:
hebben wij bourne nog afgekeken eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |