Doe je goedquote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik na morgen gewoon 4 dagen weekend heb!
Had ik vorige week ook, heerlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
ik ben vandaag al vrij en hoef dinsdag pas weer aan de bakquote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
Gelukkig is er morgen weer een dagquote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef JoeBravo het volgende:
pff, 't zit er bijna weer op vandaag.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
quote:Doe je goed Ga je nog wat leuks doen?
Weet je nu al wat je wil hebben voor je verjaardag?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ga maandag naar de Prodigy, dinsdag ben ik jarig.
En ik neem altijd vrij op mijn verjaardag.
geluk bij een ongeluk dusquote:Op donderdag 19 november 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben vandaag al vrij en hoef dinsdag pas weer aan de bak
mn toetsenbord doet het nogal kut, vandaar die typo net
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:26 schreef Ofresca het volgende:
Airhockeytafel out. Keukentafel in.
Kopen?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]Airhockey is cool, je gaat toch nooit samen eten
Wij eten altijd op de bank. ik wil die airhockeytafel welquote:Op donderdag 19 november 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]Airhockey is cool, je gaat toch nooit samen eten
Goede gevulde vrije dagen dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ga maandag naar de Prodigy, dinsdag ben ik jarig.
En ik neem altijd vrij op mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij eten altijd op de bank. ik wil die airhockeytafel wel
Nee ik verlies toch alleen maar van een zeker persoon , maar ziequote:
Past toch nooit door de schoorsteen of in een schoen joh. En Amerigo kan dat echt niet dragen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Airhockey
Dat is pas een sinterklaaskadotje
Oh, huisgenoot wel er niet van af.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij eten altijd op de bank. ik wil die airhockeytafel wel
blijkbaar snap jij sinterklas nietquote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Past toch nooit door de schoorsteen of in een schoen joh. En Amerigo kan dat echt niet dragen.
Airhockey rulezquote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Airhockey
Dat is pas een sinterklaaskadotje
of gebruikte gewoon net al ik geen punten dan is je zin nooit afquote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Wil de TT nou zeggen dat we hier alleen nog maar 1-regelig mogen praten waardoor we, als we meer te zeggen hebben, ellenlange zinnen moeten gaan maken met koppeltekens en koppelwoorden om te kunnen zeggen wat we eigenlijk hadden willen zeggen in meerdere kortere begrijpelijk zinnen?
Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Wil de TT nou zeggen dat we hier alleen nog maar 1-regelig mogen praten waardoor we, als we meer te zeggen hebben, ellenlange zinnen moeten gaan maken met koppeltekens en koppelwoorden om te kunnen zeggen wat we eigenlijk hadden willen zeggen in meerdere kortere begrijpelijk zinnen?
ik zit nou serieus te bedenken of we er een kwijt kunnenquote:
Volgens mij heb je je nogal beet laten nemen door iemand rhutjequote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blijkbaar snap jij sinterklas niet
hij kan zeg maar toveren
maar niet echt
maar wel ongeveer
dat paard al helemaal, hoe kan hij anders op het dak lopen
die is echt heel erg....quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Tally het volgende:
Onliner: Mooie benen, hoe laat gaan ze open?
Ik vind hem leukquote:
B.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je nogal beet laten nemen door iemand rhutje
Het kan nog ergerquote:
Damn dat is bijna een jaar geleden(januari dit jaar)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
zeg tijn op wie was jou nou een hele poos terug eigenlijk verliefd hier in singles?
je zou het zeggen als je het aan haar had gezegd
ik heb ff gemist wie het ook al weer was
- Zo, jij bent nog laat open!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Tally het volgende:
Onliner: Mooie benen, hoe laat gaan ze open?
goed he dat ik dingen onthouquote:Op donderdag 19 november 2009 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dat is bijna een jaar geleden(januari dit jaar)Dat je dat nog weet dat ik dat zou doen.
Dat was ik al lang weer vergeten. Het was Venco
Die laatst kon ik jaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef STING het volgende:
[..]
- Zo, jij bent nog laat open!
- Ik heb een opening en jij hebt zin!
Ja heel goedquote:
we zijn perfect samenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Wat vul je je vriendje toch weer goed aan
We zijn verloren zonder jou rhutjequote:
Ja od dat je aan iemand vraagt: Eey jij! Pizza en neuken?quote:
Die heb ik anders nog steeds niet gehoord van jequote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja od dat je aan iemand vraagt: Eey jij! Pizza en neuken?
En als ze dan slaan of boos worden: Wat? Lust je geen pizza of zo?
Zo doe ik dat altijd
Werkt het?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja od dat je aan iemand vraagt: Eey jij! Pizza en neuken?
En als ze dan slaan of boos worden: Wat? Lust je geen pizza of zo?
Zo doe ik dat altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |