Ben er wel bang voor eigenlijkquote:Op maandag 23 november 2009 19:01 schreef Lemans24 het volgende:
Tot nog toe doet de DJ het precies zoals ik hoopte. Hopelijk gaat ie niet weer stijl omhoog het laatste uur, dát zou pas onrealistisch zijn, aangezien nu al een year-high bereikt zou zijn (terwijl de AEX daar nog ruim onder zit).
RBS marketindex met CFD's. Maar is met hefbomen van 50, moet je absoluut niet met meer dan 10% van je tradekapitaal doen.quote:
CFD's begin ik helemaal niet aan...quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
RBS marketindex met CFD's. Maar is met hefbomen van 50, moet je absoluut niet met meer dan 10% van je tradekapitaal doen.
We zitten op 315,8 volgens FTI.quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef LXIV het volgende:
Ach, WS kabbelt alweer rustig naar beneden. AEX in ieder geval op het instapniveau waar ik short ging (316,5)
Ik moet denken aan dat Southparkfilmpje waar zo'n bankier (Scheringa) een paar beleggingen doet met je geld en dan 'Poef, it's gone..' roept. Volgens mij heb je hetzelfde effect als je met zulke idiote hefbomen gaat beleggen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef M.Melandri het volgende:
Maar is met hefbomen van 50
Jij ook al?quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef LXIV het volgende:
Ach, WS kabbelt alweer rustig naar beneden. AEX in ieder geval op het instapniveau waar ik short ging (316,5)
Voor de geïnteresseerdenquote:Op maandag 23 november 2009 19:02 schreef Rejected het volgende:
Net een interview met Rienk Kamer op rtlz.nl gezien, hij voorspelt een Japan scenario.En volgend jaar een beurscrash.
dat is een interessant stel lijntjes, dat je daar getekend hebtquote:Op maandag 23 november 2009 19:32 schreef edwinh het volgende:
Ik zit ook nog short heb zelfs nog wat bijgekocht.
http://1.bp.blogspot.com/(...)PivLFo/s1600/dow.png
Deleveraging is een van de belangrijkste oorzaken van deflatie.quote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Deflatie is toch dodelijk voor de banken met hun enorme leverage.
Dat gebeurt regelmatig, helaas.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Lemans24 het volgende:
Ehm, wat doet WS? Binck geeft geen actuele koersinfo meer.
Dow 10,443.46 +125.30 (1.21%)quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Lemans24 het volgende:
Ehm, wat doet WS? Binck geeft geen actuele koersinfo meer.
Door naar de 320quote:Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef Lemans24 het volgende:
bedankt.
Slot op 10450, dus toch een kleine eindsprint. Maar per saldo is er de afgelopen 4 uur gewoon niets gebeurd...
wel een year-high natuurlijk.
Morgen opening van de AEX op 316, en dan?
Fout, de opleving bleef en zette zelfs nog verder door.quote:Op zondag 22 november 2009 20:13 schreef TeringHenkie het volgende:
Morgen hoger openen met een opleving van een paar punten, tussen 10.30 en 11.30 weer in het rood.
Mark my words.
quote:De Duitse economie is in het derde kwartaal vooral weer gegroeid door de opbouw van voorraden.
Handel en consumptie
Dat maakte het nationale bureau voor de statistiek Destatis dinsdag bekend. Destatis bevestigde de cijfers die het anderhalve week geleden bekendmaakte bij de eerste raming. Daaruit bleek dat de Duitse economie het afgelopen kwartaal 0,7% is gegroeid ten opzichte van het vorige kwartaal. Het opbouwen van voorraden droeg voor 1,5%-punt bij aan die groei. Handel en consumptie zorgden juist voor een min van 0,5%punt.
Levertijden voor de klantenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:08 schreef Lemans24 het volgende:
Sparen was toch juist slecht voor de groei? Wat is het verschil tussen voorraden opbouwen en sparen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |