Hea, heb ik van MM gejatquote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
Q, waarom typ jij toch telkens "hea"? wat the fuck is heejaa?
Zuurkool met worstquote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DamnnnnDat is zwaar man! Jeez. Zelfs in normale conditie zou ik daar moeite mee hebben!
![]()
ZuurkooollllYeah! Ga ik vanaaf ook eten
Dus je gaat een letter extra typen om hetzelfde te zeggen?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hea, heb ik van MM gejat
Je moet het uitspreken als he?
Zo'n vragende he?
Joah!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je gaat een letter extra typen om hetzelfde te zeggen?
Ik weetsquote:
Jaaaa zuurkoolllllllquote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zuurkool met worst![]()
![]()
Normaal gesproken sjouw ik alles.. maar de laatste tijd wil dat niet meer zo bestIk voel me net een oude auto met gebreken
Ik kon 't niet latenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Das net zoiets als vagina zeggen als je het ook kut kan noemen
Of ben ik nu banaal bezig?
Nee?quote:
Dus? Tis wel ranzig en in de lijn van De Natte Dozen Leesclubquote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan weer niks met vagina's/kutten te maken
En waarom typ je dan niet gewoon he? als je 't als he moet uitspreken?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hea, heb ik van MM gejat
Je moet het uitspreken als he?
Zo'n vragende he?
Nee nee, er is een bonus, namelijk dat niemand je meer snaptquote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je gaat een letter extra typen om hetzelfde te zeggen?
Doen ze daar ook zulke dingen danquote:Op donderdag 19 november 2009 16:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus? Tis wel ranzig en in de lijn van De Natte Dozen Leesclub![]()
![]()
Oh help!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee nee, er is een bonus, namelijk dat niemand je meer snapt
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef nieslief het volgende:
Wat viel er aan hea niet te begrijpen dan. Ik snapte het ook
In het boekje wat ik gelezen heb iig niet, maar ze zullen het nooit zo benoemen lijkt me, het gaat altijd om 'het sidderende lid van hem' enzoquote:Op donderdag 19 november 2009 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doen ze daar ook zulke dingen dan![]()
Zeker niks voor mij die boekjes
Sidderende lid?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In het boekje wat ik gelezen heb iig niet, maar ze zullen het nooit zo benoemen lijkt me, het gaat altijd om 'het sidderende lid van hem' enzo![]()
Nee, alleen dat eerste, het verhaal vindt plaats in 1820, toen hadden ze die laatste 2 dingen nog niet he. Niet electrisch iig.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sidderende lid?
Kloppende genotsstaaf?
Bonkende pretcilinder?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sidderende lid?
Kloppende genotsstaaf?
Bonkende pretcilinder?
![]()