Poster in een ander topic...quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
ik moet eigenlijk de boodschappen tas uit ruimen... maar ik heb zo'n rugpijn. Ik ging al bijna door mn rug met die tas naar boven sjouwen
Ik voorzie dat MM het mag opruimen
Ah ja, dat kan natuurlijk ookquote:
joah! Vond ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo ist, tis toch al heel stoer dat je boodschappen hebt gedaan?!![]()
Ja ben wel heeeeel benieuwd wie mij heeft!!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel jammer, maar er blijft vast een leuk groepje over! Natuurlijk krijg je nooit zo'n leuk cadeau als vorig jaar, maar a la
Damnnnnquote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
joah! Vond ik ook!
En 48 blikjes bullit in en uit de auto slepen + een vette boodschappen tas was niet grappig
Ik zweer het je, als die rugpijn nog erger wordt, voorzie ik een morfine pil
Dan ben ik wel weer kek high, das wel grappigAnyway, ik weet niet wat ik wil eten. Of zuurkool, of bieten. Zuurkool hea?
Ja ik was net te laat!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah ja, dat kan natuurlijk ook
Ik vind 't wel jammer, er zijn een hoop nieuwe leuke mensen bij gekomen, maar die doen natuurlijk allemaal niet mee met SS hier... zonde
Van dat liedje! Heeeeeeeeeeeeeeyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
Q, waarom typ jij toch telkens "hea"? wat the fuck is heejaa?
Volgend jaar dan maar weerquote:
Ben je dat op die foto met je poes. Of is jouw poesje ook zo'n sletje dat ze meteen met iedereen gaat kroelenquote:
Neehor, tis een vent, mn katquote:Op donderdag 19 november 2009 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je dat op die foto met je poes. Of is jouw poesje ook zo'n sletje dat ze meteen met iedereen gaat kroelen
Ben je 't nou wel of nietquote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehor, tis een vent, mn katNouja, half dan
hij heeft geen gereedschap meer
nee, vooral bij ons is hij zo. Als hij ons op de bank ziet zitten komt hij eerst vlak voor de bank zitten om er dan op te springen, wacht, daar heb ik nog wel een foto van *zoekt*
"vooral bij ons" en volgens mij heeft ze een man, dus dan elimineer ik dat hij het is dus dan denk ik dat zij het is inderdaad...quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"vooral bij ons" en volgens mij heeft ze een man, dus dan elimineer ik dat hij het is dus dan denk ik dat zij het is inderdaad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |