Ahhhwquote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaahw
Mijn wurm leek er wel wat op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, bij nader inzien toch niet helemaal
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef Goodbye het volgende:Ik heb net veel te veel geld uitgegeven aan malariapillen
![]()
Kenia!quote:
Mijne wordt trouwens waarschijnlijk Gambia of Marokko ... Kenia wordt een andere keerquote:
Gambia waren mn ouders 2 jaar geleden, vonden ze echt helemaal topquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijne wordt trouwens waarschijnlijk Gambia of Marokko ... Kenia wordt een andere keer
Ook tof!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijne wordt trouwens waarschijnlijk Gambia of Marokko ... Kenia wordt een andere keer
Oh tofquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gambia waren mn ouders 2 jaar geleden, vonden ze echt helemaal top
Hij heeft nog niet gebeld hoe het was gegaan?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef nokwanda het volgende:
Hier inmiddels twee hun ontwormingspil gehad. 4 to go
Manlief is nog niet thuis van zijn gesprek, maar al wel onderweg. Ik heb alvast tompoucen gehaald. is het niet om iets te vieren dan is het wel voor de troost.
Gisteravond zette ik mijn schoen voor de kachel en riep naar Joel: vergeet je dat niet? En doe er een worteltje in voor het paard. Daarna liep ik naar boven. Manlief keek me zo eens aan![]()
![]()
Vanochtend stond er naast mijn schoen een babyschoentje. Joel had zijn eerste schoentje ernaast gezet met een worteltje
Jij toch ook niet? of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef P.F het volgende:
GB, jij deed niet mee met onze SS toch?
Nee GothicBlackie doet niet mee met Secret Santa.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef P.F het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jullie ook een SS haddenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef P.F het volgende:
Hier wel hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 16:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee GB doet niet mee met Secret Santa.
Inmiddels al geedit want we hebben blijkbaar twee GB'squote:
Ja het werd een keer stiekem geroepen door DaDquote:Op donderdag 19 november 2009 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jullie ook een SS haddenMaar nee dus! Maar beter ook met de vakantie voor de deur, I guess
Niet hier neequote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij toch ook niet? of heb ik iets gemist?
Is dat erg?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Inmiddels al geedit want we hebben blijkbaar twee GB's
Wel jammer, maar er blijft vast een leuk groepje over! Natuurlijk krijg je nooit zo'n leuk cadeau als vorig jaar, maar a laquote:Op donderdag 19 november 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja het werd een keer stiekem geroepen door DaDBeetje kut geregeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |