abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 december 2009 @ 21:50:11 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75262444
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Snel omkleden is geen optie voor hem, want dat is te veel werk voor hem. Misschien laat ik hem het pak onder z`n gewone kleren aandoen, dan hoeft hij dat alleen nog maar uit te doen
Of misschien een compromis? Alleen de pet? Die is snel genoeg af als het nodig is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:31:44 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75273074
Is hij nog verkleed gegaan Tfe? Mijn oudste gaat ook nog verkleed als hij daar zin in heeft, en die zit in groep 8. Tja, hij vind het geweldig, en moet dan de mening van anderen naast zich neerleggen. Het is natuurlijk maar net hoe je kind daarmee omgaat. Nou zijn de "stoere leidersjongens" in zijn klas ook gek op verkleden, dat maakt misschien wel verschil.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_75273739
Ik vind het wel een fijne eigenschap, als kinderen lekker doen wat ze willen en zich niets aantrekken van wat anderen vinden.
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:01:52 #204
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75273816
Hij heeft zich uiteindelijk niet verkleed en had het eigenlijk ook alweer achter zich gelaten. Hij wilde ook geen muts op want dat zou zo gaan plakken aan de gel in z`n haar
lily het is ook wel een mooie eigenschap hoor, maar het is bij hem niet zo dat hij zich er niets van aantrekt, maar meer dat hij het zich niet beseft. En dan zou ik het erg sneu vinden als ze hem uitlachen omdat hij wat dat betreft absoluut niet weerbaar is helaas.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75273853
D trekt zich alles wel vreselijk aan. Hij wil er graag bijhoren en is dus erg gevoelig voor wat anderen vinden (helaas)
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:54:18 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_75275309
Toch was (ben) ik zelf wel redelijk ongevoelig voor wat anderen vinden, maar ik had ook totaal geen zicht op wat normaal was of niet. In die zin had ik wel beschermd willen worden door mijn ouders. Ik besefte het niet als ik kleren aantrok die totaal niet konden of dat het raar was om je haar superkort te laten knippen. Met dat laatste ben ik echt een jaar gepest, zelfs door een leerkracht. Het was niet erg geweest als mijn ouders toen hadden ingegrepen.

Ik ben net terug van school. De juf had me gevraagd aanwezig te zijn als Sinterklaas kwam om Job een beetje in de peiling te houden. Het ging goed, Sinterklaas was een relaxte, leuke Sinterklaas. Het werd alleen even pijnlijk toen hij vroeg of er nog stoute kinderen in de klas waren. Er werd meteen geroepen dat Job stout was en in geuren en kleuren werd aan Sinterklaas verteld wat Job allemaal niet voor stoute dingen had gedaan
Job onderging het tribunaal bewonderenswaardig. Pas toen ze ook dingen gingen noemen die hij niet had gedaan, reageerde hij. Ik was wel blij dat ik eerder al een gesprekje met hem had gevoerd over dat Sinterklaas zich echt niet zo druk maakt over stoute kinderen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 december 2009 @ 10:56:48 #207
13151 crew  Rewimo
pi_75275388
Wat goed van Job dat ie het niet over zijn kant liet gaan dat ze dingen noemden die hij niet gedaan had En fijn dat het verder ook goed ging Wel een enorme stresstijd hoor, Sinterklaas. Zelfs als je kind er niet meer in gelooft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:53:03 #208
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75277328
Wat hard livelink, dat ze dat zo zeiden! Nu staan kinderen van die leeftijd er nog helemaal niet bij stil of het 'hoort' om iets te zeggen of niet, maar toch..
Wel heel fijn dat je er van te voren al over hebt kunnen praten met hem, en dat hij het gewoon liet voor wat het was
En ik ging dus ook gewoon in een paarse trui naar school op een rode broek, en werd dus ongenadig hard uitgelachen. Liep altijd met ongekamd haar en ongepoetste tanden rond. Hadden mijn ouders daar maar wat van gezegd..dat had me heel veel led bespaard.
Maargoed, daarom ben ik er dus misschien ook wat krampachtig in bij m`n eigen spruitjes
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:32:29 #209
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75278727
Fleur heeft ook d'r gewone kleren onder d'r pietenpakje aan. Dan kan ze nog altijd d'r pakje uitdoen en is er geen man overboord mocht er een opmerking gemaakt worden die verkeerd valt. Sint-feest was trouwens erg leuk gedaan vanochtend.

Begin van het schooljaar was de ingang van de school afgebrand en tot vandaag moesten de kinderen via alternatieve ingangen naar binnen. Sint kwam aan met de brandweerwagen en de pieten hebben nog maar eens extra geblust met de waterpistolen, want ze hadden het verhaal van de brandweerman toch niet helemaal goed begrepen. Sinterklaas had de eer om als eerste via de nieuwe ingang de school te betreden en daarna mocht iedereen via de hoofdingang naar binnen voor het welkom.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 17:53:19 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75290200
luca heeft het fijn gehad bij de surprises.
en hij heeft het computerspelletje gehad dat hij zo dolgraag wilde hebben
en we hebben vanmiddag samen sites zitten verzamelen voor zijn spreekbeurt over kippen.
morgen gaan we de boel indelen in hoofdstukken
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 december 2009 @ 18:07:27 #211
13151 crew  Rewimo
pi_75290558
Toch maar geen Starwars?
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 19:29:57 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75293535
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef Rewimo het volgende:
Toch maar geen Starwars?
hij moet er later in het jaar nog een houden, ik ga proberen om tegen die tijd genoeg ingelezen te zijn.
nu moet er dus op 13 januari een spreekbeurt in het hoofd zitten.
het lijkt ver weg, maar vergeet niet dat er twee weken kerstvakantie tussen zitten, waarbij luca niet thuis is en er dus niets constructiefs gedaan kan worden en het weekend erna zitten we in het vennenbos en twee dagen daarna is het al zover
die spreekbeurt wil ik dus voor de kerstvakantie op papier hebben, dan kan hij hem misschien bij pa al voor een deel in zijn hoofd prenten.

we gaan het nu hebben over kippen, dat vindt hij ook heel interessant.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 december 2009 @ 19:32:46 #213
13151 crew  Rewimo
pi_75293646
Oei, ja dan heb je nu niet zoveel tijd inderdaad.
pi_75294842
Leuk idee, over kippen.

Op school liep ik er ook verschrikkelijk voor gek bij. Het is een wonder dat ik nooit erger ben gepest. Dat wil ik echt voorkomen met Anna. No way dat die op d'r 14e met een Mickey Mouse trui rond gaat lopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75294996
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:59 schreef YPPY het volgende:
No way dat die op d'r 14e met een Mickey Mouse trui rond gaat lopen.
en een getoupeerde pony

(niet dat ik een mickey mouse trui had )
pi_75295500
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:02 schreef lily het volgende:

[..]

en een getoupeerde pony

(niet dat ik een mickey mouse trui had )
Die had ik toen ik 12 was en dat was niet erg, dat was toen in en de halve klas liep zo. Dan is het alleen voor gek als je jaren later die foto's terugkijkt.

Maar een paarse skibroek en een grijs wit gestreepte blouse? Verschrikkelijk. En het was geeneens carnaval.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75295665
Amber slaapt vannacht voor het eerst zonder luier.. ben benieuwd of ze droog blijft...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:47:59 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75296695
Spannend Vicky!

Leuk onderwerp voor een spreekbeurt. Ik kan me er nog maar 3 herrineren van vroeger. 1 over het zonnenstelsel. 1 over boedisme (oooh fout geschreven) nadat we terug waren van ons 2,5 jarige emigratie en 1 over zweefvliegen. Het belangrijkste is dat het onderwerp leuk is voor jezelf dan vertel je er het makkelijskte over. En ik heb ooit de tip gekregen houdt het simpel. Over kippen kun je natuurlijk heel veel vertellen en vinden. Maar bepaal wat je wilt. Ga je over boerenkippen, fokkippen of sierkippen vertellen en wat vertel je dan weer daarover enz.

Yppy, tja, wat zal ik daar es over zeggen. Hier wordt wat ze aan mogen ook beperkt. Ik laat ze redelijk vrij, maar inderdaad geen rare combinaties en ik probeer ook zoveel mogelijk de leuke kleren schoon te hebben voor schooldagen. In het weekend maakt het me weinig uit. Dan mag een spijkerbroek met verfvlekken best of een verwassen trui.

De spanning rondom de sint is hier te snijden. Ze mochten vanavond nog 1x de schoen zetten. En dan is het morgen eindelijk pakjesavond. En ookal weet Fleur de waarheid, de spanning blijft. Want nu is er de spanning van 'ik weet dat er pakjes zijn en moet tot morgen wachten voordat ik weet wat er in zit'. Dus een soort verjaardagsspanning.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 21:39:29 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75298882
zijdehoenders

[ Bericht 29% gewijzigd door lady-wrb op 04-12-2009 21:47:42 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:49:51 #220
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_75299363
hoop dat het goed gaat Vicky

zonder luier is bij ons nog echt niet aan de orde, maxim wil niet zonder luier en Romijn heeft het 2 dagen een x gedaan, daarna was het weer nat en wou hij ook weer een luier aan.

komt vanzelf wel denk ik dan maar
pi_75299444
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef Martineke het volgende:
hoop dat het goed gaat Vicky

zonder luier is bij ons nog echt niet aan de orde, maxim wil niet zonder luier en Romijn heeft het 2 dagen een x gedaan, daarna was het weer nat en wou hij ook weer een luier aan.

komt vanzelf wel denk ik dan maar
ze wilde het zelf Heb haar de keus gegeven maar ze bleef erbij dat ze zonder luier ging slapen.
Zit alleen in dubio of ik haar dalijk wakker ga maken om te plassen. Ze heeft rond 16.00 uur voor het laatst gedronken en ze heeft geplast voor ze ging slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 21:54:09 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75299546
als ze normaal 's morgens opstond, was haar luier dan droog?
zo ja, zou ik dr lekker laten liggen
pi_75299576
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
als ze normaal 's morgens opstond, was haar luier dan droog?
zo ja, zou ik dr lekker laten liggen
nee zeik maar dan ook echt zeiknat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 06:55:27 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75307124
ben wel benieuwd wat je gedaan hebt
je hebt toch wel een matrasbeschermer dr onder?
pi_75307236
Jaja er ligt een matrasbeschermer onder. Nou ja, zo'n zeiltjr van Ikea.

Ik heb nog gepoogd Amber te laten plassen toen ik naar bed ging maar als Amber eenmaal slaapt krijg je haar echt niet wakker. Toen ze uit bed kwam was allws zeiknat. Poging mislukt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')