Of misschien een compromis? Alleen de pet? Die is snel genoeg af als het nodig is.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Snel omkleden is geen optie voor hem, want dat is te veel werk voor hem. Misschien laat ik hem het pak onder z`n gewone kleren aandoen, dan hoeft hij dat alleen nog maar uit te doen
hij moet er later in het jaar nog een houden, ik ga proberen om tegen die tijd genoeg ingelezen te zijn.quote:
en een getoupeerde ponyquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:59 schreef YPPY het volgende:
No way dat die op d'r 14e met een Mickey Mouse trui rond gaat lopen.
Die had ik toen ik 12 was en dat was niet erg, dat was toen in en de halve klas liep zo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:02 schreef lily het volgende:
[..]
en een getoupeerde pony![]()
(niet dat ik een mickey mouse trui had)
ze wilde het zelfquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef Martineke het volgende:
hoop dat het goed gaat Vicky![]()
zonder luier is bij ons nog echt niet aan de orde, maxim wil niet zonder luieren Romijn heeft het 2 dagen een x gedaan, daarna was het weer nat en wou hij ook weer een luier aan.
komt vanzelf wel denk ik dan maar
nee zeik maar dan ook echt zeiknatquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
als ze normaal 's morgens opstond, was haar luier dan droog?
zo ja, zou ik dr lekker laten liggen
denk dat ik dat ook maar eens ga proberen... wie weet helpt het.quote:Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n periode hebben wij ook gehad, ik weet niet precies meer wanneer. Maar ik ging in de tegenaanval. Ik luisterde niet meer naar hem"Als jij niet naar mij luistert, luister ik ook niet naar jou." Daardoor kwam hij er zelf achter hoe vervelend het is als anderen niet naar je luisteren. Hier hielp het vrij goed
Het gaat hier om mn ex, misschien dat dat het ook allemaal wat gevoeliger maaktquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef livelink het volgende:
Tja, ik vind dat je man gelijk heeft. Een kind leert ook van onvoldoendes halen. Ze leert in ieder geval dat een onvoldoende niet het eind van de wereld is en dat ze het zelf in de hand heeft hoe goed ze het doet. Het is toch niet de schuld van je man dat zij nu een onvoldoende heeft gehaald?
Maar ja, ik merk altijd dat ik op dit punt niet volgens de heersende opvattingen denk.
Vind ik wel. En ik had vroeger ook graag meer hulp gehad bij de structuur, hóe je nu eigenlijk moet leren. Ik heb makkelijk praten, de mijne zit zonder pubernukken nog gewoon in groep 8. Maar we hebben hem geholpen met de structuur, hem laten voelen hoe prettig het is om het gelijk af te maken, omdat het anders in je systeem blijft zitten. En dit heeft tot nu toe geresulteerd in dat ie het zelf wel oppakt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Het gaat hier om mn ex, misschien dat dat het ook allemaal wat gevoeliger maakt![]()
Nee dat klopt... Maar het gaat helaas niet om 1 onvoldoende.. als we haar gewoon haar gang laten gaan dan staan er alleen maar enen en tweeën de volgende maand...
Ik herken er veel van mezelf in.. Ik kon het ook vrij makkelijk, maar had ook een stok achter de deur nodig én een schop onder mn kont... anders gebeurde er gewoon niets....
en het is ook niet zo dat ik maar vind dat we haar bij haar handje moeten nemen en alles voor haar moeten regelen, maar ik vind een 13 jarige toch ook nog niet helemaal zelf verantwoordelijk voor haar toekomst...
Als blijkt dat de verantwoording bij haar leggen absoluut niet werkt ...Is het dan niet een taak van de ouders om in te grijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |