O ik herken dat van, vroeger!quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:23 schreef renzell het volgende:
Wat ontzettend lief van Katja, Livelink! Maar toch ook wel een beetje verdrietig dat Job het een 'superstom feest' noemde en er zelfs van moest huilen. Ik geloof direct dat hij het heus wel fijn heeft gehad, maar zoiets dan terug te horen is toch even slikken, kan ik me zo voorstellen.
Hij is nu bijna 3,5 dus hij mag het nu wel iets naar achteren gaan trekken en dat moet dus ook al wel een stukje willen?quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Het zit nog vast en gaat langzaam los. Al vanaf een jaar of drie oefenen we dat met ze. Steeds een beetje verder. Maar het moet iid wel schoongemaakt worden. ik laat ze het zelf doen, want ik kan niet voelen wanneer het pijn doet. ( en ik zou ze geen trauma aan willen doen zeker niet in that area)
Ja ha is er deze week niet en woensdag moeten we naar cb dus dan vraag ik daar zowiezo nog even. Maar dan kan ie straks onder de douche even proberen.quote:Op maandag 30 november 2009 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt hem het beste in bad laten proberen. Warm water versoepelt de boel en dan gaat het vaak makkelijker. Vaak laten oefenen, het moet vanzelf steeds soepeler worden. En als je het niet vertrouwt misschien even naar de huisarts?
Ik snap het Oxymoron. Wel lastig om te peilen, lijkt mij, als ouder dan. Al zul je daar op den duur wel 'gevoel' voor krijgen, kan ik me zo voorstellen. Ik herken het trouwens ook heel sterk bij mijn zoon (en bij mijzelfquote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
O ik herken dat van, vroeger!En ook nu nog, heel soms. Hoewel ik me nu wat beter kan uitdrukken, was het altijd ''stom'' of iets anders, negatiefs. Maar omdat ik toen, niks wist/kon zeggen, over wat ik voelde, niet omdat het echt stom was.
Autisten kunnen ook erg op details letten, als er dan één ding niet zo leuk was, was alles meteen stom. Een klein iets, in de ogen van niet-autisten, bepaalde de hele sfeer, van die dag.![]()
Nu nog steeds, kan ik erg ''struikelen'' over kleine dingen, en dan is meteen, de hele dag verpest. Omdat ik geen overzicht krijg op het Geheel. Als anderen dan met mij, de dag doornemen, en aanwijzen/zeggen wat er wél goed ging, dan kan ik (een beetje), nuanceren. Hoewel dat laatste woord, echt een uitzondering is bij mij.
Op het KDV gingen ze ook vaak een dagje weg met de groep (en dat zijn dan 2 en 3 jarigen).quote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef livelink het volgende:
Het is wel jong om al met school weg te gaan, ik zou het ook wel eng vinden. Maar ja, als er inderdaad voldoende begeleiding is.
Cas vindt opeens donkere mensen raarquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef snoopy het volgende:
Ik wil ook niet dat hij mensen met bijv. pukkels raar gaat vinden ofzo.
ja, ik snapquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef snoopy het volgende:
lily, ik vond het eigenlijk ook vooral zielig voor die jongen. Die voelt zich natuurlijk al zo lekker onzeker!
Ja... maar onze achterburen zijn donker en niet raar maar volgens Cas wel en we komen ze zo vaak tegenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef snoopy het volgende:
nou ja, we zullen nog wel vaker in dit soort situaties belanden ben ik bang
Het enige wat ie zegt is dat ze er raar uit zienquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:17 schreef snoopy het volgende:
Je zou toch denken dat hij ergens iets gezien moet hebben dat indruk heeft gemaakt. Op tv ofzo? En zelf weet hij het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |