Dat zouden meer ouders moeten doen!quote:Wij leren onze jongens dat als er iemand schade, pijn of gevaar loopt iets vertellen géén klikken is.
Datzelfde gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:19 schreef trui het volgende:
waardeloos zeg, lily, die reactie van die overblijfmoeders. ik hoop dat hen heel snel duidelijk gemaakt wordt dat dit niet de manier is om hiermee om te gaan. en natuurlijk hoop ik ook dat 't gepest gewoon snel stopt, want wat is dat toch ellendig.... ik word er ook helemaal verdrietig van als ik dat lees.
Mijn echtgenoot zei al; als het nog eens gebeurt ga ik mee naar school en pak ik het joch aan zijn kraag en zet hem hoog tegen de muur voor een hartig woordjequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En je staat zo machteloos als ouder, bah!
Kim is nog geen kleuter heur.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef livelink het volgende:
En Ingrid, die moeheid van Kim is wel herkenbaar en begrijpelijk. Hoe gaat het verder met jouw kleuter?
ja natuurlijk. het is nogal niet wat. een nieuw broertje, broertje in het ziekenhuis, mee op bezoek, naar de oppas, papa en mama met zorgen. dat is voor een volwassene al heel wat, voor een klein kind is het al helemaal moeilijk te behappen, denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bedoel je de geboorte van Tyler en de kiezen lady?
Oh lady-wrb, wat verschrikkelijk lijkt me dat!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben erachter wat er aan de hand is, denk ik. in ieder geval gedeeltelijk.
en ik ben er diep ontdaan van.
luca wordt al weken vreselijk gepest. zowel met woorden als met daden.
vanmiddag kwam hij uit school en ik zag hem aankomen.
hangende schouders en een sip gezicht.
ik moest echt doorvragen wat er was, want in eerste instantie wou hij niks zeggen en doorlopen.
hij kwam huilend terug.
ze pesten hem weer heel erg en hij staat erbij en doet niks terug.
zelfs zijn vroegere vrienden doen mee.
de meester doet niks, want die vindt dat hij voor zichzelf moet kunnen opkomen.
ik ben zo kwaad, zo verschrikkelijk kwaad. ik vind dit zo onrechtvaardig.
en ik ben ook zo verdrietig
waarom mijn kind? het is echt zo'n goedzak die niemand kwaad doet.
is het niet genoeg dat hij pdd-nos heeft? moet hij echt kapot ofzo?
OMG Lily, ik voel echt NU al de behoefte om die overblijfmoeder ter plekke te wurgen. Daar word je toch ziedend van! Arm joch!quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:04 schreef lily het volgende:
D wordt ook gepest, nu ook door het enige vriendje dat hij had. Dat "andere" jochie heeft zijn zin gekregen, blijkbaar. Ze pakken hem ook fysiek terwijl D daar ook totaal niet tegen opgewassen is.
Eergisteren kwam hij met blauw getrapte scheenbenen uit school (mam, de overblijfmoeders interesseert het niks...)
We hebben nu contact met de ouders en de leerkracht weet er ook van en heeft ook met de jongens gepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |