Mijn eerste auto:
![]()
Een Mazda 121 1.3 LX uit 1993. Gekocht augustus 2006 en heel veel plezier mee gehad, het was een verschrikkelijk leuk en goed autootje om mee te rijden

Sinds augustus dit jaar staat hij er zo bij:
![]()
Geschorst en afgekeurd vanwege zware roestschade

Desalniettemin nog steeds in mijn bezit, omdat ik er de ruimte voor heb.
September 2008 kwam er een budget-auto bij:
![]()
Een Saab 96L 1.5 V4 uit 1976, die tot dan toe nog altijd regelmatig gebruikt werd door de eerste eigenaresse. Auto is redelijk versleten dus de prijs was vrij laag, en ondanks de vele defecten kwam hij alsnog door de APK. Het is een fantastische wagen om mee te rijden, dat wel
December 2008 kwam daar onverwachts dit bij:
![]()
Een Saab 95 1.5 V4 uit 1974. Maar de auto is geschorst en loopt inmiddels ook niet meer

Het was een niet doordachte impulsaankoop, wat hopelijk nog gaat uitdraaien op een project.
September 2009 moest er toch echt een nieuwe dagelijkse auto komen na de afkeur van de 121...
![]()
Wederom een Mazda 121 1.3 uit 1993, ditmaal een GLX Yooh! uitvoering (en een Holtkamper vouwwagen uit 1981, maar die kreeg ik cadeau van kennissen). Helaas ben ik ermee opgelicht en na drie weken bleek dat er vrij veel onkosten aan zaten, hoewel niets noodzakelijks. Sindsdien zit ik niet zo lekker meer in die auto en staat ook die achter het huis, omdat ik nog niet weet wat ik ermee wil gaan doen (verkopen, inruilen of alsnog laten maken).
Aangezien ik momenteel niet veel hoef te rijden gebruik ik nu de Saab 96 of de auto van mijn ouders. Waar ik in de toekomst mee wil gaan rijden weet ik niet, ik denk dat ik al tevreden ben met een auto die niet verlept is

In afwachting van de kilometerheffing wil ik de komende twee jaar het goedkoop houden, het liefste gewoon een goede 121.
En als ik meer speelruimte krijg in mijn vaste lasten en budget, dan heb ik wel erge interesse in een Rover 75.