Als ik had willen opscheppen dan had ik dat al eerder gedaan..quote:Op donderdag 19 november 2009 14:06 schreef Gummibeer79 het volgende:
Opschep topic?
Maar verder heb je een heel klein pikkie?
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je smaak is veranderd, hoogstens je bankrekening.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef renedis het volgende:
[..]
Als ik had willen opscheppen dan had ik dat al eerder gedaan..
het is zeker dat ik trots ben op mijn auto's maar ik vind het mooi om te zien dat meestal iemand zijn auto-geschiedenis van "begin auto" naar een mooiere bolide veranderd en de "smaak" veranderd
tuurlijk veranderd je smaak wel.. misschien niet direct en ook niet met alles, maar het is zeker mogelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:10 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je smaak is veranderd, hoogstens je bankrekening.
ik bedoel auto 1,2 en auto 3 zijn totaal anders. dat heeft niks met smaak te maken
leuke bak is dat zeg!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef illusions het volgende:Dodge Journey (2009, zilver metallic, 2.4 CRD SXT)
Ik zou eerst ook een Fiesta krijgen als lease. Maar omdat iemand ontslag kreeg moest ik de Leon overnemen.quote:Ford Fiesta Titanium 1.6 (Lease)
[ afbeelding ]
Ik mocht ook een nieuwe Focus (of vergelijkbaar) nemen. Bijtellingstechnisch gezien was dit echter de beste keus!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:48 schreef renedis het volgende:
Ik zou eerst ook een Fiesta krijgen als lease. Maar omdat iemand ontslag kreeg moest ik de Leon overnemen.
In mei 2010 verloopt het lease-contract dus dan mag er een nieuwe uitgezocht worden![]()
Precies die heb ik dus ook gehad, echt een relaxte auto. Wereld van verschil met de vorige Fiesta's, moest hem helaas wegdoen omdat ik verhuisd ben naar het buitenland maar met dit ding krijg je echt heel veel auto voor je geld.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:45 schreef SicSicSics het volgende:Ford Fiesta Titanium 1.6 (Lease)
[ afbeelding ]
Hele fijne auto! Heb nu net de 5k aangetikt! (5 deurs) Full option, zeer compleet en comfortabel.
De Journey is zeker een leuke bak. Ziet er vet uit vind ik zelf, is geen terreinwagen maar heeft genoeg vermogen en comfort om toch heel relaxed door de bergen en onverharde wegen te cruisen. En met het geluidspakket van JBL voel je je de koning te rijk.quote:
ik heb er al bijna anderhalf jaar eentje uit 98, de allerlaatste Clio I als eerste autootje... bevalt uitstekend! rijdt 1:20 en eigenlijk geen gezeik gehad behalve een accu die vervangen moest wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:54 schreef invine het volgende:
Sinds 1 maand ongeveer:
[ afbeelding ]
'99 clio 1.4 8v RNprima wagen voor woon-werk verkeer
jawel,quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Das een 205, een 105 bestaat niet.
Gaan we bijdehand doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:25 schreef Soohr het volgende:
[..]
jawel,
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_Type_105
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |