Nee hoor, heb je verder nog wat toe te voegen? Want ik wil dit graag ontopic houden.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef zovty het volgende:
Is dit weer zo'n geniale lemming van je?
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef Catch_me het volgende:
Gatverdamme gastheb je hem serieus laten drijven voor de schoonmaak
?
Je snapt dat je dan in die stront zwemt hè?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Airlocker het volgende:
Ik ben snel met een bommetje het zwembad ingesprongen en die slipper daar laten drijven.
*ril*quote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef Mellow_ het volgende:
Gelukkig had je slippers aan, anders was het zo lekker tussen je tenen gekropen.
Uiteraard, de FOK!ker die hiervoor verantwoordelijk is gaat het lastig krijgen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt er, neem ik aan, wel een stukje uitgeschept zodat we het DNA materiaal kunnen onderzoeken?
De drol lag een beetje verborgen om een hoekje, en nee ik kijk niet constant naar de vloer.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:37 schreef ShevaJB het volgende:
Kijk je niet waar je loopt ofzo? In een mensendrol trappen is net zo onwaarschijnlijk als uitglijden over een bananenschil
alsof jij dat zou doenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef zkr600 het volgende:
je hebt het hele zwembad vervuild en besmet voor andere gebruikers...
goed gedaan, sufferd.![]()
ipv. dat ding netjes op te ruimen en in een zakje te doen, en vervolgens schoonmaak in te schakelen
Ga jij maar lekker andermans drol in een zakje doen danquote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef zkr600 het volgende:
je hebt het hele zwembad vervuild en besmet voor andere gebruikers...
goed gedaan, sufferd.![]()
ipv. dat ding netjes op te ruimen en in een zakje te doen, en vervolgens schoonmaak in te schakelen
Sommige mensen hebben wél hun best gedaan op school en ambiëren een andere carriere als poepschepper.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef zkr600 het volgende:
Oh heerlijk is dat!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef Mellow_ het volgende:
Gelukkig had je slippers aan, anders was het zo lekker tussen je tenen gekropen.
Je begrijpt het dus niet goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: smijt je je slippers in het zwembad en ging je er vervolgens in zwemmen?
![]()
Welja, je slippers hangen vol stront en dan spring je met je slippers AAN in het zwembad. Dit komt op hetzelfde neer als in stront zwemmen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Je begrijpt het dus niet goed.
Ik ben met mijn slippers erin gesprongen en toen er weer uit gegaan.
Daarna een douche genomen natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Welja, je slippers hangen vol stront en dan spring je met je slippers AAN in het zwembad. Dit komt op hetzelfde neer als in stront zwemmen.
Ik zeg toch niet dat ik daarna compleet onder de stront zat of wel somsquote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Welja, je slippers hangen vol stront en dan spring je met je slippers AAN in het zwembad. Dit komt op hetzelfde neer als in stront zwemmen.
Je wilt het niet begrijpen héquote:Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik daarna compleet onder de stront zat of wel soms?
Ik snap heus wel wat je probeert duidelijk te maken hoor (quote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je wilt het niet begrijpen hé
Oftewel, stront aan de slipper.quote:Met slippers in andermans stront gestaan bij het zwembad.
quote:Ik ben met mijn slippers erin gesprongen en toen er weer uit gegaan.
Je snapt het nog steeds nietquote:Op donderdag 19 november 2009 13:45 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ik snap heus wel wat je probeert duidelijk te maken hoor (), maar zoals ik dus al zei is dat niet het geval én heb ik daarna een douche genomen dus probeer je nou maar niet krampachtig aan je flauwekul vast te houden.
Leuke woordkeus!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
Wat voor zwembad ga je gvd heen zeg!?
Beter trouwens dan een plasje diarree
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |