Ah, okayquote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, in EindhovenZe doen weer zo'n tour in verschillende theaters. Schijnt dezelfde als vorig jaar te zijn, maar die heb ik gemist.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef MichielV het volgende:
Haiiiii
Belachelijk tochquote:Op donderdag 19 november 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..], man die het Sinterklaasfeest wel kan waarderen
.
Zapster kom er maar in.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Ik ben er weer eens!
Wij hebben hier een nestje rattenbabies en ze zijn vandaag 4 dagen oud en ze zijn té cute!
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Ik ben er weer eens!
Wij hebben hier een nestje rattenbabies en ze zijn vandaag 4 dagen oud en ze zijn té cute!
quote:
krijg ik een cola?quote:
kom op, dit topic is 1 grote open deurquote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
+ 1 voorspelbaar en afgezaagd
[..]
+ nog 1 voorspelbaar en afgezaagd
is ze niet al een keer geweest bij rudy ?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Caro Emerald morgen te gast bij Der Rudy. Playlist staat nu ook net online: http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/334806
En ik gok dat Lily Allen - 22 de nieuwe Megahit is
Bij Michiel toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ze niet al een keer geweest bij rudy ?
Weet ik veul, ik kom hier nooit meer...quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom op, dit topic is 1 grote open deur
de cola grap is al te vaak gemaakt inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weet ik veul, ik kom hier nooit meer...
En ik vind die kabouter maar flauw, dus dan gaat men zich eraan ergeren he
euh mijn nummer? *vereerd* wat leuk!!!! ik moet dan nog gebeld wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:@ Djur en Elies!
Ow, Eliza, eliza, heb je de babiefoto's al gezien?
Ennuh, waarvoor had Tjibbe laatst jouw foonnummer nodig?
Ow, nog niet gebeld? Heb ik t goeie nummer dan jou dan? Heeft Richard jou wel gebeld? Die moest ook jouw nummer hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh mijn nummer? *vereerd* wat leuk!!!! ik moet dan nog gebeld worden
beebies? heb je nog n kereltje?
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, nog niet gebeld? Heb ik t goeie nummer dan jou dan? Heeft Richard jou wel gebeld? Die moest ook jouw nummer hebben.
Ennuh, de babies zijn pas 4 daagjes oud, 5 jongens en 5 meisjes. Allemaal lichte ratjes met rode oogjes. En een aantal dumbo's en een paar gewoonoortjes. Check de foto's op TR
Reserveringen gaan via Jolanda
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij krijgen we zo Weezer
Uhm, nee, ze gaan met 5 weken terug naar Jo, en afhankelijk van hoe groot ze dan zijn, mogen ze vanaf vermoedelijk een weekje of 6 weg. Helaas zijn alex en ik dan op vakantie...quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar als ik bij Jolanda een uk reserveer, haal ik m dan wel bij jou op?
jamaar ik wil nog n x langskomen...en poes aaien enzoquote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uhm, nee, ze gaan met 5 weken terug naar Jo, en afhankelijk van hoe groot ze dan zijn, mogen ze vanaf vermoedelijk een weekje of 6 weg. Helaas zijn alex en ik dan op vakantie...
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Getverdemme, oliebollen met knoflooksaus...
Dat mag sowieso wel! Als je dat binnen nu en 4 weken doet, kun je de babies nog knuffelen ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik wil nog n x langskomen...en poes aaien enzo
shoarma met poedersuiker dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Getverdemme, oliebollen met knoflooksaus...
uuhhm, volgens mij ookquote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ze niet al een keer geweest bij rudy ?
ik kan niks belovenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat mag sowieso wel! Als je dat binnen nu en 4 weken doet, kun je de babies nog knuffelen ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |