quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef TheZapster het volgende:
Pakje onderschept uit Hulst voor mijn zusje.![]()
![]()
![]()
Zeer zeker goeie plaat! Het eerste nummer wat ik van ze hoorde!quote:
Ik denk VeenstraVeenstra, aangezien hij de vaste vervanger van Giel is.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef gerbenp het volgende:
Wie doet de Freaknacht eigenlijk morgennacht?
Jup, geldt ook voor mijquote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zeer zeker goeie plaat! Het eerste nummer wat ik van ze hoorde!
Zolang 't zonder Dorien, André Pronk is vind ik 't goed, die gast komt bijna elke week, en die dorien ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk VeenstraVeenstra, aangezien hij de vaste vervanger van Giel is.
En daarna is het snel gegaan!quote:
Heel erg snel idd, maar persoonlijk vind ik het er niet beter op gewordenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:21 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
En daarna is het snel gegaan!
In april volgend jaar ga ik ze iig weer live zien
Ja, in Eindhovenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg snel idd, maar persoonlijk vind ik het er niet beter op geworden. Volgend jaar live? leuk
Goed planquote:for all the haters, no, I'm not short sighted at all. So please fuck off and unfollow me asap. Even better, don't buy my album!!
Wat een kleuter zegquote:
ze is toch zwanger?quote:
gewoon zorgen dat je vaak van huis bentquote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een kleuter zegSnap niet hoe die kerel van Postmen het zo lang met dr kon volhouden.
maar wat is er nou? Zag Michiel reageren naar haar toe dat het feest niet racistisch is ofzo. Is ze een anti-zwarte-piet manifest aan het opstellen ofzo?quote:
Daar begon het meequote:waarom vieren mensen in godsnaam nog sinterklaas? het zou verboden moeten worden..racistisch baggerfeest!!
Ze reageerde ook op iemand anders dat ze ook tegen negerzoenen is en blanke vlaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wat is er nou? Zag Michiel reageren naar haar toe dat het feest niet racistisch is ofzo. Is ze een anti-zwarte-piet manifest aan het opstellen ofzo?
Haast beter dan m'n eigen huis. 3 en 4 zitten aan elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef borisz het volgende:
Serjee ken jij station Uitgeest goed? Zitten spoor 3 en 4 aan elkaar? Dus 3|Perron|4 ?
aha, kennlijk een beetje last van haar hormonenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze reageerde ook op iemand anders dat ze ook tegen negerzoenen is en blanke vla. Weet niet wat er met haar aan de hand is.
Altijd open huis.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Haast beter dan m'n eigen huis. 3 en 4 zitten aan elkaar.
Overdag altijd koffie.quote:
Mooi hoef ik niet te rennen, zit morgen in Den Helder of all placesquote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Haast beter dan m'n eigen huis. 3 en 4 zitten aan elkaar.
Ah, okayquote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, in EindhovenZe doen weer zo'n tour in verschillende theaters. Schijnt dezelfde als vorig jaar te zijn, maar die heb ik gemist.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef MichielV het volgende:
Haiiiii
Belachelijk tochquote:Op donderdag 19 november 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..], man die het Sinterklaasfeest wel kan waarderen
.
Zapster kom er maar in.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Ik ben er weer eens!
Wij hebben hier een nestje rattenbabies en ze zijn vandaag 4 dagen oud en ze zijn té cute!
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Ik ben er weer eens!
Wij hebben hier een nestje rattenbabies en ze zijn vandaag 4 dagen oud en ze zijn té cute!
quote:
krijg ik een cola?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |