jij al sneeuwquote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, volgens mij ook.
Zo, de oprit is ook weer schoon
Give me a breakquote:
Gister vertelde Bear Grills over een bloedzuiger die in iemands piemel was gekropen... denk dat die best kwetsbaar was toenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
leuke onderbalk reclame op FOK*je vagina is kwetsbaar*
![]()
hebben ze ook reclame voor mannen? *je penis is kwetsbaar*
Scherp +1quote:
Den Helder?! Ik had het stil gehouden...quote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi hoef ik niet te rennen, zit morgen in Den Helder of all placesIk kom aan op :33 en de trein naar onder het kanaal gaat om :35
De tere kinderziel dient beschermd te worden tegen zulke vuiligheid!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Sexy Bitch !. laatst weer een keer TMF gekeken (vroeger keek ik daar elke dag naar), maar die draaien een of andere suffe gecensureerde versie. Sexy chick
Haha, en zo is het maar net! Gaat er toch nog iets goed bij TMF..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De tere kinderziel dient beschermd te worden tegen zulke vuiligheid!
quote:The Toaster Orgy
A toaster strudel topped with cream cheese, strawberry jelly, butter and Aunt Jemima syrup sandwiched between two waffles, all covered in strawberry cream cheese and more syrup.
Jij gemaakt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Briggy het volgende:
Hebben jullie de mooie sint-headers al gezien
jij gemaakt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Briggy het volgende:
Hebben jullie de mooie sint-headers al gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |