Van de week op tv op een of andere zender werd er gezegd, "de zoon van bekend operazanger"quote:Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat er Koster op de kaart terwij hij Post heet?
Je hebt het niet helemaal begrepen he.quote:Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Vrees niet, Ik heb je bij je naam geroepen
gij zijt Mijn..
![]()
![]()
Een jongen van 14!
Whut?quote:Op maandag 23 november 2009 12:29 schreef inZanity het volgende:
hij gebruikte zowel de z'n moeders als z'n vaders naam heb ik begrepen...
Ja? Denk je dat gelovige mensen niet scheiden?quote:
http://www.andrepost.com/quote:Op maandag 23 november 2009 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van de week op tv op een of andere zender werd er gezegd, "de zoon van bekend operazanger"
Van wie dan?
Wim Koster zegt me niks?
Post dan?
Da's kut dan.quote:Op maandag 23 november 2009 12:39 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
http://www.andrepost.com/
Heb ik uit betrouwbare bron.
Nee klopt, ik begrijp daar helemaal niks van.quote:Op maandag 23 november 2009 12:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal begrepen he.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 23 november 2009 12:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar na de foto van de dame in kwestie gezien te hebben, moet ik toch concluderen dat de Urkse definitie van 'knap' toch echt afwijkt van de standaard.
Als je weet hoe scheidingen in zulke dorpen worden veroordeeld gezien, dan bedenk je je wel 5x voordat je dat doet.quote:Op maandag 23 november 2009 12:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat gelovige mensen niet scheiden?
Volgens mij wordt de telegraaf niet door een Urker geschreven, dit maakte ze er zelf van.quote:Op maandag 23 november 2009 12:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar na de foto van de dame in kwestie gezien te hebben, moet ik toch concluderen dat de Urkse definitie van 'knap' toch echt afwijkt van de standaard.
Er wordt alleen geholpen om de scheiding niet door te laten gaan. Oké er is een tak geloof die het afkeurt maar die hebben echt geen zeggen schap over iemand.quote:Op maandag 23 november 2009 13:26 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Als je weet hoe scheidingen in zulke dorpen worden veroordeeld gezien, dan bedenk je je wel 5x voordat je dat doet.
Je mag wel scheiden idd. Maar dan komen er eerst hele volksstammen langs om je te behoeden voor je verkeerde keuze (in het gunstigste geval alleen de ouderlingen-clan) en als je daarna toch doorzet zul je verder moeten als pariaquote:Op maandag 23 november 2009 13:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Er wordt alleen geholpen om de scheiding niet door te laten gaan. Oké er is een tak geloof die het afkeurt maar die hebben echt geen zeggen schap over iemand.
[x] Indoctrination succeededquote:Een scheiding is nooit goed, wat denk je voor de kinderen of familie.
Dus jij denkt dat een scheiding normaal is...quote:Op maandag 23 november 2009 13:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je mag wel scheiden idd. Maar dan komen er eerst hele volksstammen langs om je te behoeden voor je verkeerde keuze (in het gunstigste geval alleen de ouderlingen-clan) en als je daarna toch doorzet zul je verder moeten als paria
[..]
[x] Indoctrination succeeded
Verwaand ook nog! Daar ga je toch geen ruzie om maken!?quote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef Gupje het volgende:
Volgens mij wordt de telegraaf niet door een Urker geschreven, dit maakte ze er zelf van.
Als 2 mensen niet meer van elkaar houden en niet meer echt bij elkaar kunnen zijn zonder elkaar het huis uit te vechten, dan is scheiden normaal ja.quote:Op maandag 23 november 2009 13:38 schreef Gupje het volgende:
Dus jij denkt dat een scheiding normaal is...
Wilde alleen even meedelen dat ik haar ook niet als knap zie.quote:Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Verwaand ook nog! Daar ga je toch geen ruzie om maken!?
De ene scheiding is de andere niet. Er zijn scheidingen die volgens mij nuttig/verstandig zijn en andere weer niet. Gelukkig hoef ik daar niet over te oordelen, dat kan er maar 1 ;-)quote:Op maandag 23 november 2009 13:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus denkt dat een scheiding normaal is...
Maar dat is ieder zijn gedachte gang. Ik geef je gelijk op het punt dat er ook scheidingen zijn die gewoon door moeten gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 13:46 schreef Kentoet het volgende:
[..]
De ene scheiding is de andere niet. Er zijn scheidingen die volgens mij nuttig/verstandig zijn en andere weer niet. Gelukkig hoef ik daar niet over te oordelen, dat kan er maar 1 ;-)
Maar normaal vind ik het geloof ik wel idd.
Volgens mij raken we ook aardig off-topicquote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar dat is ieder zijn gedachte gang. Ik geef je gelijk op het punt dat er ook scheidingen zijn die gewoon door moeten gaan.
rechtszaak achter gesloten deurenquote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Re het volgende:
mooie Nelly, het zou een filmtitel kunnen zijn...
zal een moeilijk onderzoek worden, rangen gesloten, getuigen de mond gesnoerd door de gemeente...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |