Klinkt gezellig! Fijn dat je zo'n leuke verjaardag heb gehadquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin was de avond ervoor al gekomen, dus om 12u mijn verjaardag gevierd. Toen college gevolgd, koffie+taart op de uni gedaan, daarna naar de stad met 3 vrienden voor nog meer koffie en taart, toen met 2 anderen ergens anders weer koffie en taart, toen eten met mijn tik-kindjes en medementor, en toen heel erg dronken geworden en heel veel lol gehad
En waaorm heb ik jou niet gezien in de stad?!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
en toen heel erg dronken geworden en heel veel lol gehad
Omdat ik een keer niet in de Boekanier wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En waaorm heb ik jou niet gezien in de stad?!
Schandalig...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik een keer niet in de Boekanier was
En je leeft nog!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik een keer niet in de Boekanier was
Viel wel mee in vergelijking met de afgelopen weken/maanden, maar nog steeds goed te doen. Er werd alleen heel laf gedronken..quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was het weer zo druk in de Boekanier?
Lekker! Als ik nog geen plannen heb voor de 31e dan ga ik misschien werken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:57 schreef theKiD het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik 31 December en 1 Januari vrij ben
En ik juist de Boekanier mijden omdat het om donderdag altijd zo vertieft druk isquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Viel wel mee in vergelijking met de afgelopen weken/maanden, maar nog steeds goed te doen. Er werd alleen heel laf gedronken..
Als er 1 dag op een jaar die ik niet WIL werken is het 31 December, al was het alleen maar omdat mijn beide opa's dan jarig zijn...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Als ik nog geen plannen heb voor de 31e dan ga ik misschien werken...
Hehe, het was ook wel druk, het stond gewoon vol, maar zo druk als voorgaande weken was het helaas niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ik juist de Boekanier mijden omdat het om donderdag altijd zo vertieft druk is
Allebei?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als er 1 dag op een jaar die ik niet WIL werken is het 31 December, al was het alleen maar omdat mijn beide opa's dan jarig zijn...
Het was gewoon bagger gisteravondquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Viel wel mee in vergelijking met de afgelopen weken/maanden, maar nog steeds goed te doen. Er werd alleen heel laf gedronken..
Je leeft nogquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het was gewoon bagger gisteravond. Werd relatief veel kutmuziek gedraaid maar erger nog: geen enkele knappe man te bekennen
.
Baggermuziek? Ik hoorde eigenlijk geen bijzondere dingen die anders niet langs komen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het was gewoon bagger gisteravond. Werd relatief veel kutmuziek gedraaid
quote:maar erger nog: geen enkele knappe man te bekennen.
Hehe, dan kunnen we elkaar een handje gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha ja, alleen wat druk de laatste tijd.
Ik heb jou niet gezien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:39 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Baggermuziek? Ik hoorde eigenlijk geen bijzondere dingen die anders niet langs komen.
[..].
Eh, zo goed als geloof ik.. Cultuur en MTO-C en persoonlijkheidsleer weet ik iig zeker. Hoezo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dan kunnen we elkaar een handje geven
E. deed toch alle 2e jaars vakken opnieuw hè?
I.v.m. boeken voor het volgende semesterquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eh, zo goed als geloof ik.. Cultuur en MTO-C en persoonlijkheidsleer weet ik iig zeker. Hoezo?
Testtheorie sowieso, maar die moet ze ook nog doen. MTO-D heb ik het boek niet voor gebruikt..quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I.v.m. boeken voor het volgende semester
Heb je bij MTO-D en Testtheorie écht het boek nodig?
quote:
Oke, dan ga ik dat boek niet kopen (MTO-D)quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Testtheorie sowieso, maar die moet ze ook nog doen. MTO-D heb ik het boek niet voor gebruikt..
Ja en mij erbij zet aubquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef Tegan het volgende:
Moet ik die kaart opnieuw uploaden?
http://img4.imageshack.us/img4/1845/foktilburg6.jpg
Op welke dag draaien ze bij de Boekanier géén kutmuziek?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het was gewoon bagger gisteravond. Werd relatief veel kutmuziek gedraaid maar erger nog: geen enkele knappe man te bekennen
.
Dat is trouwens wel Euroscoop, perfect zittende stoelen en heerlijke zoete popcorn!quote:Op zaterdag 21 november 2009 06:48 schreef MoChe het volgende:
[..]
Op welke dag draaien ze bij de Boekanier géén kutmuziek?!
Kben nu 'werken' bij de leukste bioscoop van Tilburg! (nee niet euroscoop!)
24uur marathon roadmovies
Puik, Noordhoekring ook weer op de kaart gezetquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
http://img163.imageshack.us/img163/481/foktilburg7.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |