quote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
haha maar jah moet dan ook groot feest voorbereiden de hele dag
komt helemaal goedosquote:
Mensen die geen weekend hebben en stiekem jaloers zijn op mensen die wel weekend vieren, en dat dan proberen te verbergen door die mensen mietjes te noemenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef theKiD het volgende:
Mensen die vrij zijn![]()
Vrij zijn en weekend houden is voor mietjes
Iddquote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Mensen die geen weekend hebben en stiekem jaloers zijn op mensen die wel weekend vieren, en dat dan proberen te verbergen door die mensen mietjes te noemen![]()
Ja, dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet morgen ook nog genoeg doen, maar eerst even uitslapen
And you know of this how exactly?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet deze bedoelt:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Pf, morgenochtend 8.45u verplicht college, 2 vriendinnen zouden gaan stappen maar nu heeft de 1 afgezegd en nu kan ik dus alsnog mee want die andere vriendin is al weeeeken niet meer geweest en zal en moet gaan stappen vanavond. Wish me luck, ik hoop dat ik 't morgen red.
Hehe, nee die heb ik nietquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet deze bedoelt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Guard het volgende:
[..]
And you know of this how exactly?
Die hek een keer een toenmalig vriendinnetje kado gegevenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Guard het volgende:
[..]
And you know of this how exactly?
Mijn portomonnee is er nog leeg vanquote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef SpeCulaes het volgende:
kolere wat een topavond was dat!
Fuck, daar moet ik dus regelmatig langsquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef tinny het volgende:
maar mensen dat gaat een chaos worden zeg ik je!
Waar? Bij de stadssporthal natuurlijk! Daar worden volgende week woensdag en donderdag een kleine 80.000 man verwacht om te prikken... (tegen mex griep)
Verdeelt over 2 dgn is dus 40.000 man per dag verdeelt over 8 uur per dag is 5.000 man per uur in en uit dat gebied...
(waarschijnlijk 10.000 want al die kinderen hebben 1 papa/mama bij zich)
Ik zeg je chaos!! op de tilburgseweg en op dat kruispunt met de ringbaan zuid!
Ik voorzie dekens uitdelen en warme chocomel, en een luchtbrug naar het EZH om onwel wordende kinderen af te voeren
wat ik je zeg...
De meeste ouders zullen natuurlijk gewoon met de auto komen. Veel te gevaarlijk, de bus tijdens een griepgolf.quote:Gratis met de bus naar griepvaccinatie
Tilburgers die een oproep ontvangen voor een inenting Mexicaanse griep, kunnen gratis met de bus naar de locatie waar geprikt wordt.
Op vertoon van de oproepkaart kunnen ouders en kinderen op de dag van de vaccinatie gratis naar de vaccinatielocatie in de Stadssporthal aan de Goirleseweg 44 (bij het stadion van Willem II) reizen. Dit geldt voor de persoon op de oproepkaart en maximaal 1 begeleider op de dag van de vaccinatie tijdens de volgende tijden:
- dinsdag 24 november van 08.30 uur tot 17.00 uur.
- woensdag 25 november van 08.30 uur tot 13.00 uur.
Deze week ontvangen kinderen van 6 maanden tot en met 4 jaar een uitnodiging voor een vaccinatie tegen de Mexicaanse griep. Dit geldt ook voor huisgenoten van kinderen jonger dan 6 maanden. Iedereen die wordt opgeroepen voor een vaccinatie in Tilburg kan op 24 en 25 november gratis gebruik maken van het openbaar vervoer. De gemeente heeft deze regeling met Veolia Transport getroffen om mensen te stimuleren met het openbaar vervoer te komen en de vaccinatie voor iedereen toegankelijk te maken.
Iedereen die in aanmerking komt voor een vaccinatie ontvangt deze week een uitnodiging met een specifieke datum en tijdstip.
De grootste hoeveelheid kroost moet natuurlijk uit de reeshof komen dus ja dat komt allemaal met de auto...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De meeste ouders zullen natuurlijk gewoon met de auto komen. Veel te gevaarlijk, de bus tijdens een griepgolf.
nee maar moet er wel met het hele gezin (1 kind van 1,5 en papa en mama) naar toe en zie dat niet zitten...quote:
Heb je een keuze dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:19 schreef tinny het volgende:
[..]
nee maar moet er wel met het hele gezin (1 kind van 1,5 en papa en mama) naar toe en zie dat niet zitten...
Dan ga je niet en ga je een week later naar de huisarts. Dan moet je alleen de vaccins wel zelf betalen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:19 schreef tinny het volgende:
[..]
nee maar moet er wel met het hele gezin (1 kind van 1,5 en papa en mama) naar toe en zie dat niet zitten...
oh ik wist niet dat dat kon...?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan ga je niet en ga je een week later naar de huisarts. Dan moet je alleen de vaccins wel zelf betalen.
Dat is natuurlijk redelijk gelul, qua bereikbaarheid (zeker als ze het slim doen) is het een prima bereikbare plek. Aanvoer vanaf de ringbanen en dan wegvoeren via de Tilburgseweg door Goirle zou het snelste zijn, dus dat ze dan via het viaduct over de snelweg terugkomen... Maar dat zullen ze wel niet doen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:42 schreef tinny het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat dat kon...?
maar goed ik baal er een beetje van dat ze dat niet wat slimmer aanpakken... ik bedoel de stadssporthal van tilburg is gewoon misschien wel gebouw-technisch okay maar de ligging en dan met name de ontsluiting is gewoon ruk...
dat zie je gewoon mijlenver vantevoren aankomen deze armongedon....
ps
ik hoop dat ze zo slim zijn om het LAAR evenmenten terrein open te gooien als P-terrein dan is er nog een klein kansje dat het niet helemaal in de soep gaat lopen
Hebben wij het over Stappengoor bij de schaatsbaan enzo? Daar krijg je dan geen chaos als iedereen vanaf de ringbaan erin wil komen? Het is overal een drama, maar de sporthal is wel een van de weinige locaties waarin het goed opgezet kan worden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef tinny het volgende:
Oh stop stop stop...stop de persen... de wereld rond de stadssporthal vergaat toch niet volgende week
ik heb een blunder van jewelste gemaakt...!![]()
In dit document (http://www.ggdhartvoorbrabant.nl/doclink/Document/binaries/Informatie_over/Infectieziekten/vaccinatiecampagne_h1n1/schatting-aantal-vaccinaties-19-11-09.pdf)
lees ik dat in het tilburg maar om 20.000 man gaat (en dus niet 80.000 (dat was heel brababt midden en west bijelkaar, stomme omroep brabant ook))
Dat is dus 10.000 man op een dag en dus 1.200 man per uur... dat zijn dan nog een dikke 1000 auto's per uur in dat gebied (eigenlijk nog wel veel aangezien er maar 300-400 p-plaatsen zijn) maar het is in iig al een stuk rooskleuriger...
Een beter lokatie had ik wel kunnen verzinnen hoor... het stappegoor gebied leent zich volgens mij daar beter voor (meer P-terrein) alleen dan zal er onderhandelt moeten worden met 1 van die gebouw eigenaars daar die wat ruimte over heeft... (euroscoop?)
ja en gratis neem ik aan omdat de stadssporthal van de gemeente is...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hebben wij het over Stappengoor bij de schaatsbaan enzo? Daar krijg je dan geen chaos als iedereen vanaf de ringbaan erin wil komen? Het is overal een drama, maar de sporthal is wel een van de weinige locaties waarin het goed opgezet kan worden!
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef PierreTT het volgende:
Tering, wat een paniek om niks zeg![]()
Anyway, bedankt nog allemaal voor de felicitatiesGisteren echt een topverjaardag gehad, zelfs met taart
Mijn vriendin was de avond ervoor al gekomenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Tof! Wat heb je gedaan?
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Mijn portomonnee is er nog leeg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |