abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74860467
Mensen die vrij zijn
Vrij zijn en weekend houden is voor mietjes
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_74860544
WEEEEEKEND
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_74860678
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
WEEEEEKEND
Zie de post boven de jouwe.. Je bent een mietje!
Het is een vaststaand feit blijkbaar
*** Nul Dertien ***
pi_74860797
haha maar jah moet dan ook groot feest voorbereiden de hele dag
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_74860876
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
haha maar jah moet dan ook groot feest voorbereiden de hele dag
*** Nul Dertien ***
pi_74861195
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef theKiD het volgende:

[..]

komt helemaal goedos
Ik luister NL-Talig
pi_74862007
Bad
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_74862038
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef theKiD het volgende:
Mensen die vrij zijn
Vrij zijn en weekend houden is voor mietjes
Mensen die geen weekend hebben en stiekem jaloers zijn op mensen die wel weekend vieren, en dat dan proberen te verbergen door die mensen mietjes te noemen

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_74862110
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
Bad
Met
?
pi_74863073
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Met
[ afbeelding ]?
Ja
pi_74863118
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef Guard het volgende:

[..]

Mensen die geen weekend hebben en stiekem jaloers zijn op mensen die wel weekend vieren, en dat dan proberen te verbergen door die mensen mietjes te noemen

Idd
*** Nul Dertien ***
pi_74863145
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Moet morgen ook nog genoeg doen, maar eerst even uitslapen
Ja, dat ga ik ook doen
pi_74863263
Pf, morgenochtend 8.45u verplicht college, 2 vriendinnen zouden gaan stappen maar nu heeft de 1 afgezegd en nu kan ik dus alsnog mee want die andere vriendin is al weeeeken niet meer geweest en zal en moet gaan stappen vanavond. Wish me luck, ik hoop dat ik 't morgen red .
pi_74863276
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja
Weet je zeker dat je niet deze bedoelt:

pi_74863303
Ik spring zo maar eens op mijn fietske, naar de stad om de kersverse vader te fêteren
pi_74863334
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
And you know of this how exactly?
pi_74863356
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Pf, morgenochtend 8.45u verplicht college, 2 vriendinnen zouden gaan stappen maar nu heeft de 1 afgezegd en nu kan ik dus alsnog mee want die andere vriendin is al weeeeken niet meer geweest en zal en moet gaan stappen vanavond. Wish me luck, ik hoop dat ik 't morgen red .
Succes
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hehe, nee die heb ik niet
pi_74863725
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Guard het volgende:

[..]

pi_74864049
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Die hek een keer een toenmalig vriendinnetje kado gegeven Kan het je aanraden
*** Nul Dertien ***
pi_74864381
Oooh

pi_74864958
Het goede nieuws is: Ik ben er weer
Voor sommige mensen het slechte nieuws: Ik ben er weer
Goed nieuws: Barmannenavond bij de boekanier is groot succes. Het oog wilde ook wat en ik was zat dankzij de zusterjes
Goed nieuws: Speculaes gespot. Hij was 1 vd spoken
Slecht nieuws: Internet via je mobiel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_74864993
Oh ja gefeliciteerd peirteteteteteet!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_74865669
kolere wat een topavond was dat!
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_74865777
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oooh

[ afbeelding ]
Ow vet! Die ga ik zeker onthouden voor mijn huis!
pi_74866533
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef SpeCulaes het volgende:
kolere wat een topavond was dat!
Mijn portomonnee is er nog leeg van
pi_74870913
Auto met badeendjes? Hoe schattig
Ik luister NL-Talig
pi_74878085
Goedemorgen
pi_74878436
Zo dat was een goede avond zeg...
Van Guiness tot Campari
Heb geen idee hoe ik thuis ben gekomen, maar de fiets staat in de schuur , dus het zal wel goed zijn....
pi_74880726
maar mensen dat gaat een chaos worden zeg ik je!
Waar? Bij de stadssporthal natuurlijk! Daar worden volgende week woensdag en donderdag een kleine 80.000 man verwacht om te prikken... (tegen mex griep)

Verdeelt over 2 dgn is dus 40.000 man per dag verdeelt over 8 uur per dag is 5.000 man per uur in en uit dat gebied...
(waarschijnlijk 10.000 want al die kinderen hebben 1 papa/mama bij zich)

Ik zeg je chaos!! op de tilburgseweg en op dat kruispunt met de ringbaan zuid!

Ik voorzie dekens uitdelen en warme chocomel, en een luchtbrug naar het EZH om onwel wordende kinderen af te voeren

wat ik je zeg...
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:07:46 #81
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_74881145
Ehhh....?
pi_74881183
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef tinny het volgende:
maar mensen dat gaat een chaos worden zeg ik je!
Waar? Bij de stadssporthal natuurlijk! Daar worden volgende week woensdag en donderdag een kleine 80.000 man verwacht om te prikken... (tegen mex griep)

Verdeelt over 2 dgn is dus 40.000 man per dag verdeelt over 8 uur per dag is 5.000 man per uur in en uit dat gebied...
(waarschijnlijk 10.000 want al die kinderen hebben 1 papa/mama bij zich)

Ik zeg je chaos!! op de tilburgseweg en op dat kruispunt met de ringbaan zuid!

Ik voorzie dekens uitdelen en warme chocomel, en een luchtbrug naar het EZH om onwel wordende kinderen af te voeren

wat ik je zeg...
Fuck, daar moet ik dus regelmatig langs
pi_74881249
quote:
Gratis met de bus naar griepvaccinatie

Tilburgers die een oproep ontvangen voor een inenting Mexicaanse griep, kunnen gratis met de bus naar de locatie waar geprikt wordt.

Op vertoon van de oproepkaart kunnen ouders en kinderen op de dag van de vaccinatie gratis naar de vaccinatielocatie in de Stadssporthal aan de Goirleseweg 44 (bij het stadion van Willem II) reizen. Dit geldt voor de persoon op de oproepkaart en maximaal 1 begeleider op de dag van de vaccinatie tijdens de volgende tijden:

- dinsdag 24 november van 08.30 uur tot 17.00 uur.
- woensdag 25 november van 08.30 uur tot 13.00 uur.

Deze week ontvangen kinderen van 6 maanden tot en met 4 jaar een uitnodiging voor een vaccinatie tegen de Mexicaanse griep. Dit geldt ook voor huisgenoten van kinderen jonger dan 6 maanden. Iedereen die wordt opgeroepen voor een vaccinatie in Tilburg kan op 24 en 25 november gratis gebruik maken van het openbaar vervoer. De gemeente heeft deze regeling met Veolia Transport getroffen om mensen te stimuleren met het openbaar vervoer te komen en de vaccinatie voor iedereen toegankelijk te maken.

Iedereen die in aanmerking komt voor een vaccinatie ontvangt deze week een uitnodiging met een specifieke datum en tijdstip.
De meeste ouders zullen natuurlijk gewoon met de auto komen. Veel te gevaarlijk, de bus tijdens een griepgolf.
pi_74882213
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:11 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De meeste ouders zullen natuurlijk gewoon met de auto komen. Veel te gevaarlijk, de bus tijdens een griepgolf.
De grootste hoeveelheid kroost moet natuurlijk uit de reeshof komen dus ja dat komt allemaal met de auto...
Kun je voorstellen 5.000 auto's in een uur daar bij het WillemII stadion en dan het uur daarna weer 5.000 en weer daarna weer 5.000 etc

En bij die stadssporthal zijn gok ik 300-400 parkeer plekken (als ik het me zo goed kan herinnenren) dus .....

chaos wat ik je zeg...

- verkeersregelaars die worden verrot gescholden door gestresde ouders die willen dat hun kind een prik krijgt.
- krijsende kinderen die eerst 3 uur in de auto hebben vast gezeten en dan in een lange rij nog eens een 1 uur moeten wacten op die prik...

Ik zeg je het eind der tijden... zal daar zijn!
amen
-
pi_74883216
Jij woont daar in de buurt?
pi_74883487
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jij woont daar in de buurt?
nee maar moet er wel met het hele gezin (1 kind van 1,5 en papa en mama) naar toe en zie dat niet zitten...
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:20:30 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_74883515
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:19 schreef tinny het volgende:

[..]

nee maar moet er wel met het hele gezin (1 kind van 1,5 en papa en mama) naar toe en zie dat niet zitten...
Heb je een keuze dan?
pi_74883836
Je kunt je maar ergens druk over maken.. Anders ga je toch gewoon niet?
Persoonlijk vind ik het toch al onzin, die overhypte ziekte, en dan nog een griepvirus in een gezond lichaam spuiten..
*** Nul Dertien ***
pi_74883937
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:19 schreef tinny het volgende:

[..]

Dan ga je niet en ga je een week later naar de huisarts. Dan moet je alleen de vaccins wel zelf betalen.
pi_74884305
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dan ga je niet en ga je een week later naar de huisarts. Dan moet je alleen de vaccins wel zelf betalen.
oh ik wist niet dat dat kon...?

maar goed ik baal er een beetje van dat ze dat niet wat slimmer aanpakken... ik bedoel de stadssporthal van tilburg is gewoon misschien wel gebouw-technisch okay maar de ligging en dan met name de ontsluiting is gewoon ruk...
dat zie je gewoon mijlenver vantevoren aankomen deze armongedon....

ps
ik hoop dat ze zo slim zijn om het LAAR evenmenten terrein open te gooien als P-terrein dan is er nog een klein kansje dat het niet helemaal in de soep gaat lopen
pi_74884784
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:42 schreef tinny het volgende:

[..]

oh ik wist niet dat dat kon...?

maar goed ik baal er een beetje van dat ze dat niet wat slimmer aanpakken... ik bedoel de stadssporthal van tilburg is gewoon misschien wel gebouw-technisch okay maar de ligging en dan met name de ontsluiting is gewoon ruk...
dat zie je gewoon mijlenver vantevoren aankomen deze armongedon....

ps
ik hoop dat ze zo slim zijn om het LAAR evenmenten terrein open te gooien als P-terrein dan is er nog een klein kansje dat het niet helemaal in de soep gaat lopen
Dat is natuurlijk redelijk gelul, qua bereikbaarheid (zeker als ze het slim doen) is het een prima bereikbare plek. Aanvoer vanaf de ringbanen en dan wegvoeren via de Tilburgseweg door Goirle zou het snelste zijn, dus dat ze dan via het viaduct over de snelweg terugkomen... Maar dat zullen ze wel niet doen!

Verder zie ik in Tilburg geen plek waar je dit beter kan doen!
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:01:51 #92
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_74884816
Net of iedereen tegelijk komt...
pi_74885167
Oh stop stop stop...stop de persen... de wereld rond de stadssporthal vergaat toch niet volgende week

ik heb een blunder van jewelste gemaakt...!

In dit document (http://www.ggdhartvoorbrabant.nl/doclink/Document/binaries/Informatie_over/Infectieziekten/vaccinatiecampagne_h1n1/schatting-aantal-vaccinaties-19-11-09.pdf)

lees ik dat in het tilburg maar om 20.000 en nog een blunder, 11.000 man gaat (en dus niet 80.000 (dat was heel brababt midden en west bijelkaar, stomme omroep brabant ook))

Dat is dus 5.500 man op een dag en dus 700 man per uur... dat zijn dan nog een dikke 500 auto's per uur in dat gebied (eigenlijk nog wel veel aangezien er maar 300-400 p-plaatsen zijn) maar het is in iig al een stuk rooskleuriger...

Een beter lokatie had ik wel kunnen verzinnen hoor... het stappegoor gebied leent zich volgens mij daar beter voor (meer P-terrein) alleen dan zal er onderhandelt moeten worden met 1 van die gebouw eigenaars daar die wat ruimte over heeft... (euroscoop?)
pi_74885279
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef tinny het volgende:
Oh stop stop stop...stop de persen... de wereld rond de stadssporthal vergaat toch niet volgende week

ik heb een blunder van jewelste gemaakt...!

In dit document (http://www.ggdhartvoorbrabant.nl/doclink/Document/binaries/Informatie_over/Infectieziekten/vaccinatiecampagne_h1n1/schatting-aantal-vaccinaties-19-11-09.pdf)

lees ik dat in het tilburg maar om 20.000 man gaat (en dus niet 80.000 (dat was heel brababt midden en west bijelkaar, stomme omroep brabant ook))

Dat is dus 10.000 man op een dag en dus 1.200 man per uur... dat zijn dan nog een dikke 1000 auto's per uur in dat gebied (eigenlijk nog wel veel aangezien er maar 300-400 p-plaatsen zijn) maar het is in iig al een stuk rooskleuriger...

Een beter lokatie had ik wel kunnen verzinnen hoor... het stappegoor gebied leent zich volgens mij daar beter voor (meer P-terrein) alleen dan zal er onderhandelt moeten worden met 1 van die gebouw eigenaars daar die wat ruimte over heeft... (euroscoop?)
Hebben wij het over Stappengoor bij de schaatsbaan enzo? Daar krijg je dan geen chaos als iedereen vanaf de ringbaan erin wil komen? Het is overal een drama, maar de sporthal is wel een van de weinige locaties waarin het goed opgezet kan worden!
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:17:16 #95
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_74885317
Tering, wat een paniek om niks zeg
Anyway, bedankt nog allemaal voor de felicitaties Gisteren echt een topverjaardag gehad, zelfs met taart
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_74885331
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Hebben wij het over Stappengoor bij de schaatsbaan enzo? Daar krijg je dan geen chaos als iedereen vanaf de ringbaan erin wil komen? Het is overal een drama, maar de sporthal is wel een van de weinige locaties waarin het goed opgezet kan worden!
ja en gratis neem ik aan omdat de stadssporthal van de gemeente is...
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:21:44 #97
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_74885451
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef PierreTT het volgende:
Anyway, bedankt nog allemaal voor de felicitaties Gisteren echt een topverjaardag gehad, zelfs met taart
Haha inderdaad
Tof! Wat heb je gedaan?
pi_74885463
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef PierreTT het volgende:

QFT
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:24:50 #99
239294 PierreTT
pi_74885537
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha inderdaad
Tof! Wat heb je gedaan?
Mijn vriendin was de avond ervoor al gekomen , dus om 12u mijn verjaardag gevierd. Toen college gevolgd, koffie+taart op de uni gedaan, daarna naar de stad met 3 vrienden voor nog meer koffie en taart, toen met 2 anderen ergens anders weer koffie en taart, toen eten met mijn tik-kindjes en medementor, en toen heel erg dronken geworden en heel veel lol gehad
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:25:23 #100
239294 PierreTT
pi_74885554
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef existenz het volgende:

[..]

Mijn portomonnee is er nog leeg van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties