quote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
haha maar jah moet dan ook groot feest voorbereiden de hele dag
komt helemaal goedosquote:
Mensen die geen weekend hebben en stiekem jaloers zijn op mensen die wel weekend vieren, en dat dan proberen te verbergen door die mensen mietjes te noemenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef theKiD het volgende:
Mensen die vrij zijn![]()
Vrij zijn en weekend houden is voor mietjes
Iddquote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Mensen die geen weekend hebben en stiekem jaloers zijn op mensen die wel weekend vieren, en dat dan proberen te verbergen door die mensen mietjes te noemen![]()
Ja, dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet morgen ook nog genoeg doen, maar eerst even uitslapen
And you know of this how exactly?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet deze bedoelt:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Pf, morgenochtend 8.45u verplicht college, 2 vriendinnen zouden gaan stappen maar nu heeft de 1 afgezegd en nu kan ik dus alsnog mee want die andere vriendin is al weeeeken niet meer geweest en zal en moet gaan stappen vanavond. Wish me luck, ik hoop dat ik 't morgen red.
Hehe, nee die heb ik nietquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet deze bedoelt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Guard het volgende:
[..]
And you know of this how exactly?
Die hek een keer een toenmalig vriendinnetje kado gegevenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Guard het volgende:
[..]
And you know of this how exactly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |