Hehe, dan kunnen we elkaar een handje gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha ja, alleen wat druk de laatste tijd.
Ik heb jou niet gezien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:39 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Baggermuziek? Ik hoorde eigenlijk geen bijzondere dingen die anders niet langs komen.
[..].
Eh, zo goed als geloof ik.. Cultuur en MTO-C en persoonlijkheidsleer weet ik iig zeker. Hoezo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dan kunnen we elkaar een handje geven
E. deed toch alle 2e jaars vakken opnieuw hè?
I.v.m. boeken voor het volgende semesterquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eh, zo goed als geloof ik.. Cultuur en MTO-C en persoonlijkheidsleer weet ik iig zeker. Hoezo?
Testtheorie sowieso, maar die moet ze ook nog doen. MTO-D heb ik het boek niet voor gebruikt..quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I.v.m. boeken voor het volgende semester
Heb je bij MTO-D en Testtheorie écht het boek nodig?
quote:
Oke, dan ga ik dat boek niet kopen (MTO-D)quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Testtheorie sowieso, maar die moet ze ook nog doen. MTO-D heb ik het boek niet voor gebruikt..
Ja en mij erbij zet aubquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef Tegan het volgende:
Moet ik die kaart opnieuw uploaden?
http://img4.imageshack.us/img4/1845/foktilburg6.jpg
Op welke dag draaien ze bij de Boekanier géén kutmuziek?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het was gewoon bagger gisteravond. Werd relatief veel kutmuziek gedraaid maar erger nog: geen enkele knappe man te bekennen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |