Eerst ff een kort stukje/ intro over mijzelf. Ik ben vogelspotter en doe dit ook voor een 'bekende' website. Daarom ben ik bijna dagelijks in het bos (meestal op me fiest). Nu gebeurt mij de laatste dagen/ week het volgende:
Ik kom telkens als ik lmijn eentje in het bos loop te spotten een vrouw tegen die zich op zn zachtst gezegd een beetje vreemd gedraagt.
Zo zat ik daar eens enthousiast op me vaste plek (uitzicht over de hei) zie ik daar dus een vrouw zitten op een zelfgemaakte schommel (er is een schommel in het bos). Dus ik denk zo van WTF %$%$ ? doet een 30-jarige vrouw op een schommel midden in het bos. Ik weet dat daar een instelling zit voor ' zwakzinnigen' dus ik ben maar naar haar toe gelopen. Ik loop rustig haar kant op en vraag aan haar: ´Gaat het goed? Gaat het goed....goed....goed?´ terwijl ik steeds een stap dichterbij kwam. Ik probeerde aardig te lijken maar volgens mij dacht zij dat daar heel wat anders onder schuil ging. Zegt die vrouw uiteindelijk ´Heeft u niets beters te doen?´ Ik heb daar verder maar niet op gereageerd en ben maar weggegaan.
Sindsdien ben ik haar een paar keer tegengekomen terwijl zij met andere mensen liep (denk haar begeleiders), dan deed zij niks behalve duivels naar me glimlachen.
Vandaag liep ik weer alleen door het bos en jawel hoor, daar zat zij weer. Ik vroeg ´Gaat het goed?´ Zij cynisch ´Ja fantastisch´. Dus ik fiets verder kom ik er dus achter dat ik thuis mijn camera vergeten ben, dus ik fiets terug (weer langs dat wijf). Dus ik riep nog naar haar ´Koud he?´
KAN IEMAND MIU UITLEGGEN WAAROM ER EEN VROUW VAN 30 ELKE DAG ZIT TE SCHOMMELEN MIDDEN IN EEN UITGESTORVEN BOS?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²