abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74698679
Ik kom telkens als ik leuk in mijn eentje in het bos wandel een man tegen die zich op zn zachtst gezegd een beetje vreemd, lees bedreigend gedraagt.
Zo zat ik daar eens enthousiast op de schommel (er is een schommel in het bos), kwam die vent langs en het enige wat hij uit kon brengen was ´Goed....goed....goed´ terwijl hij steeds een stap dichterbij kwam. Het kwam op mij over alsof hij overdreven aardig probeerde te kijken maar daar heel wat anders onder schuil ging, en uiteraard of hij niet goed snik was, want je kan ook normaal een praatje voeren. Ik zei uiteindelijk ´Heeft u niets beters te doen?´ en toen hij daar niet op reageerde ben ik weggegaan.

Sindsdien ben ik hem een paar keer tegengekomen terwijl ik met andere mensen liep, dan deed hij niks behalve duivels naar me glimlachen.
Vandaag liep ik weer alleen door het bos en jawel hoor, daar kwam hij weer. Hij liep met de fiets langs en vroeg ´Gaat het goed?´ Ik cynisch ´Ja fantastisch´. Hij liep toen verder en ik hoopte dat het daarmee gedaan was. Even later liep ik in tegenovergestelde richting op huis aan, kwam hij weer om me heen dralend langsfietsen. ´Koud he?´ Ik negeerde hem maar zoveel mogelijk. Fietst ie eerst door en vervolgens wéér terug. ´Andere kant op´.
Hij fietst dus 3x in een compleet tegenovergestelde richting waarvan 2x mijn kant op. Nogmaals, heeft hij niets beters te doen?

Ik vertrouw m dus niet, maar ik heb geen ´bewijs´ of wat ook dat hij niet te vertrouwen is. Hebben jullie suggesties hoe ik hier het beste mee om kan gaan? Ik negeer hem nu zoveel mogelijk, maar tegenkomen zal ik ´m toch en hij blijft op merkwaardige wijze contact zoeken. Ik weet niet goed wat de beste manier is.

Vergelijkbare ervaringen vind ik ook interessant om te horen.
zelfde als diginoob
pi_74698755
-edit- het mag serieus

[ Bericht 72% gewijzigd door Re op 16-11-2009 14:35:51 ]
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74698758
geen ervaring, maar doet die het alleen bij jou of ook andere personen dat je weet? Anders eens vragen aan mensen die er ook rond lopen als je die ziet.
pi_74698794
Gewoon negeren en als ie te dichtbij komt dreigen te gillen of snel weggaan.

Dit topic schreeuwt gewoon om een lemming btw...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74698821
is zeker een homo bos?
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:24:06 #6
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74698977
Waarom zit je op een schommel in het bos?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:25:51 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74699019
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:24 schreef Twizu het volgende:
Waarom zit je op een schommel in het bos?
.
Niet meer actief op Fok!
pi_74699184
Hier was ook een tijd geleden zo'n vent, alleen stond hij met z'n broek op z'n enkels, midden in de bosjes te fappen
ฝัน
pi_74699203
op de schommel in het bos
ts hoe oud ben je ?
-
pi_74699236
Faffie, wat de fuck ga je schommelen?
De laatste keer dat ik dat deed, zat ik in een trip door truffels
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74699308
Waarom loop je zo vaak in het bos? (en af en toe met anderen door het bos?)

Ik heb zelfde soort situatie ook wel eens meegemaakt. De enige manier om er vanaf te zijn is op hem af te stappen en te vragen wat hij wil en anders moet hij je maar met rust laten.. er is immers een reden waarom hij jij zovaak volgt.. dit soort mensen kiezen in hun(!) ogen vaak de makkelijkste slachtoffers om te treiteren etc.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74699359
Ik zat ooit eens op een mooi plekkie in een natuurgebiedje bier te drinken en blowtje te roken met wat vrienden, in die tijd kwamen allemaal vieze ouwe mannetjes langs en af toe vroegen ze wat raars. na een tijdje daar te zitten kwam er een politieman op fiets langs om even te vertellen dat een ontmoetingsplaats was
pi_74699366
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik heb zelfde soort situatie ook wel eens meegemaakt. De enige manier om er vanaf te zijn is op hem af te stappen en te vragen wat hij wil en anders moet hij je maar met rust laten.. er is immers een reden waarom hij jij zovaak volgt.. dit soort mensen kiezen in hun(!) ogen vaak de makkelijkste slachtoffers om te treiteren etc.
zolang die dat maar op veilige wijze doet.
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:41:12 #14
278156 whoeswhoes
The sky's the limit.
pi_74699490
Het is gewoon stiekem een potloodventer, alleen heeft hij zijn ware aard nog niet laten zien.
Nobody wins when everyone's losing.
pi_74700221
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
op de schommel in het bos
ts hoe oud ben je ?
22
schommelen is cool .
zelfde als diginoob
pi_74700235
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:41 schreef whoeswhoes het volgende:
Het is gewoon stiekem een potloodventer, alleen heeft hij zijn ware aard nog niet laten zien.
Nou ik hoop dat zn ware aard me bespaard blijft.
zelfde als diginoob
pi_74700273
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef sitting_elfling het volgende:

Gewoon, lekker wandelen.
Mja ik denk dat ik dat maar moet doen idd als ik m nog eens tegen kom. ´Hebt u niets beters te doen´ en nors kijken doet nog geen lichtje branden.
zelfde als diginoob
pi_74700307
neee joh das meneer de uiyl uit het fabeltjes bos en die wil leuk verhalen
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:14:23 #19
269605 vuilcontainer
Lekker vuil is niet vies!
pi_74700369
Ik dacht eerst 'ts is een jonge vrouw die bang is voor enge mannen in het bos', maar ts blijkt gewoon een 22-jarige man te zijn die zit te schommelen in het bos! En dan noemt ts de man in het bos raar........
pi_74700386
zegen dat hij moet oprotten, en wie niet horen wil moet voelen!
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:34:28 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74702783
Die man is niet goed bij zijn hoofd, laten we het zo zeggen, hij is geestelijk niet in orde.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74703176
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:14 schreef vuilcontainer het volgende:
Ik dacht eerst 'ts is een jonge vrouw die bang is voor enge mannen in het bos', maar ts blijkt gewoon een 22-jarige man te zijn die zit te schommelen in het bos! En dan noemt ts de man in het bos raar........
sinds wanneer ben ik een man?
zelfde als diginoob
pi_74703194
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:46 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

sinds wanneer ben ik een man?
laat maar ik zie het al.
zelfde als diginoob
pi_74703295
Sorry .
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:35:06 #25