quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:24 schreef Twizu het volgende:
Waarom zit je op een schommel in het bos?
zolang die dat maar op veilige wijze doet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom loop je zo vaak in het bos? (en af en toe met anderen door het bos?)
Ik heb zelfde soort situatie ook wel eens meegemaakt. De enige manier om er vanaf te zijn is op hem af te stappen en te vragen wat hij wil en anders moet hij je maar met rust laten.. er is immers een reden waarom hij jij zovaak volgt.. dit soort mensen kiezen in hun(!) ogen vaak de makkelijkste slachtoffers om te treiteren etc.
22quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
op de schommel in het bos
ts hoe oud ben je?
Nou ik hoop dat zn ware aard me bespaard blijft.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:41 schreef whoeswhoes het volgende:
Het is gewoon stiekem een potloodventer, alleen heeft hij zijn ware aard nog niet laten zien.
Gewoon, lekker wandelen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom loop je zo vaak in het bos? (en af en toe met anderen door het bos?)
Ik heb zelfde soort situatie ook wel eens meegemaakt. De enige manier om er vanaf te zijn is op hem af te stappen en te vragen wat hij wil en anders moet hij je maar met rust laten.. er is immers een reden waarom hij jij zovaak volgt.. dit soort mensen kiezen in hun(!) ogen vaak de makkelijkste slachtoffers om te treiteren etc.
sinds wanneer ben ik een man?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:14 schreef vuilcontainer het volgende:
Ik dacht eerst 'ts is een jonge vrouw die bang is voor enge mannen in het bos', maar ts blijkt gewoon een 22-jarige man te zijn die zit te schommelen in het bos! En dan noemt ts de man in het bos raar........
Ik ben 37 , en ik schommel ook nog wel eens als ik de kans krijgquote:
Vrouwen die schommelen in het bos, mannen die er omheen fietsen, mannen die ballen gooien en zich daarna aftrekken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef PLAE@ het volgende:
Doet me denken aan een man die hier in het centrum op zaterdag met z'n strandbal rondloopt. Als hij vraagt aan willekeurige vrouwen om er mee te spelen (zij pakken die bal dus aan). Gaat ie zich snel af staan trekken muahaha.
Misschien als je zelf gaat schommelen dat er mannen met ballen om je heen gaan fietsen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vrouwen die schommelen in het bos, mannen die er omheen fietsen, mannen die ballen gooien en zich daarna aftrekken.
In wat voor onontdekt subland leven jullie?
Ik maak die dingen echt nooit mee.
Mag ik passen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:30 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Misschien als je zelf gaat schommelen dat er mannen met ballen om je heen gaan fietsen.
Heeft ie ook vast niet, anders had hij wel wat gedaan inmiddels.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef Xennia het volgende:
Zitten er instellingen voor verstandelijk gehandicapten of autisten in die omgeving?
Die man hoeft namelijk helemaal niets kwaads in de zin te hebben.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een jonge vrouw van 22 die in haar eentje in het bos gaat schommelen lokt het ook wel een beetje uit.
quote:
Mooi,quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:11 schreef diginoob2 het volgende:Nogmaals, heeft hij niets beters te doen?![]()
Heuh ik maak een wandeling. Hij fietst daar de hele dag rondjes en als ik er ben rondjes om mij heen. Vandaar mijn Heeft ie niets beters te doen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Soohr het volgende:
[..]
Mooi,
Zelf ook redelijk doelloos in het bos vertoeven en dan dit vragen![]()
Je zou ook een vriendelijk praatje kunnen maken.
Je weet niet wat hij wilt en wie het is, maar je weet wel wat voor persoon het is. Apart.quote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Heuh ik maak een wandeling. Hij fietst daar de hele dag rondjes en als ik er ben rondjes om mij heen. Vandaar mijn Heeft ie niets beters te doen.![]()
Maarre ik ga de volgende keer gewoon zeggen dat ie me met rust moet laten. Ik ben bang dat ie vriendelijke praatjes alleen maar zeer bemoedigend opvat. Zon figuur dat bij elke reactie die je geeft het ziet als een groot groen licht.
Verschrikkelijk is datquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:17 schreef GrigoriPerelman het volgende:
is zeker een homo bos?
Je moet je gewoon wapenen tegen zo'n types. Niet meteen lopen schelden maar toch wat weerwerk bieden. Dat je daardoor niet meer buiten durft komen vind ik toch maar zwak. Zo laat je hem 'winnen'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:07 schreef childintime het volgende:
Mmmmmm, ik liep ooit eens met mijn kleine hondje op de hei. Komt er een vent naast me zachtjes fietsen. Vraagt me of ik ook weet hoe laat het is. Ik kijk op m´n horloge, draai me om om te willen zeggen wat de tijd was, zit´ie aan zijn leuter te trekken![]()
Ik schrok ( da´s nou wel het laatste wat je wilt zien als je lekker aan het wandelen bent) en begon te schelden. Hij fietste weg en ik liep verontwaardigd door.
Echter, op het pad terug kwam´ie weer langs fietsen en begon tegen mij te schelden en me te bedreigen en toen werd ik pas echt bang. Ik ben snel met m´n hondje weg gelopen......
Ik zou zo zonder een flinke maat hond niet zomaar alleen het bos in gaan. Helemaal als het redelijk weer is kom je regelmatig van die randdebielen tegen. Als het koud is of regent zul je ze niet tegen komen. Lullig, dat je dus niet de vrijheid hebt die je wilt, maar ja, er lopen nou eenmaal van die figuren rond, dus kun je er maar beter van te voren rekening mee houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |