James Bond?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:25 schreef rene90 het volgende:
Dit draagt een pooier met een bondjas
Mannen met uggs yukquote:
ja echtquote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef rene90 het volgende:
Die chick die zo half geil liep te dansen
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef TrailerTrash het volgende:
Rowena krijgt er een natte la van
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:21 schreef MilfLover het volgende:
Hij gaat haar een lapdance geven.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef TrailerTrash het volgende:
Wtf
Wat was dit foutEn die boxer
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef MilfLover het volgende:
Zo geen dame over kan niet anders
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef MilfLover het volgende:
Zo geen dame over kan niet anders
MMM Myrthe is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef MilfLover het volgende:
[..]
. Wel dus. En ook nog keus.
Joy zou bij mij meegaan
aflevering?quote:
Dat meen je nietquote:
wel 5 dagen in de week dus zo'n 40 afleveringen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dat meen je niet
zo snel al het begon in sep
stoppen ze na 2 maanden
Er staat géén (h)tje bij dus ik neem aan dat ze nog uitgegaan zijn van de nieuwe programmareeksquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Jabberwocky het volgende:
Of ze gaan volgende week weer vrolijk herhalen, dat kan natuurlijk ook.
dat wou ik net zeggen terrorquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:05 schreef T3rr0r het volgende:
Jezus zeg, Joy drukt ook echt iedereen weg..
En wtf, zoveel over? Wat is er zo speciaal aan deze gozer?!
Dat dacht ik ook al ja. 21 en dan zo'n huis? Daar klopt iets niet..quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:19 schreef rene90 het volgende:
Jezus wat een huis.....
iddquote:
In Amsterdam, 2 verdiepingen, 3 slaapkamers, hele verdieping met alleen spa-zooi.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:19 schreef T3rr0r het volgende:
Sharona, wat een achterlijk wijf.. met d'r breken.. donder toch op, kut!
[..]
Dat dacht ik ook al ja. 21 en dan zo'n huis? Daar klopt iets niet..
Hij heeft geldquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:22 schreef MilfLover het volgende:
20 over? Wat is er zo byzonder aan deze gast dan?
Nou ja keuze zat in elk geval
hij is wel knapper dan de eerstequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:22 schreef MilfLover het volgende:
20 over? Wat is er zo byzonder aan deze gast dan?
Nou ja keuze zat in elk geval
Dat antwoord op die vraag wat is jouw beste act: als je me kiest ga je mijn act vannacht wel meemakenquote:
Opzich was die linker(Niet kort haar) best aantrekkelijk, maar die zoen was hotttquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:29 schreef Aryawn het volgende:
[..]
Mwah, alleen als het tussen twee aantrekkelijke dames is.
Nou ik zou ze beide niet uit mijn bed trappen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:29 schreef Aryawn het volgende:
[..]
Mwah, alleen als het tussen twee aantrekkelijke dames is.
Die pens van die ene in het zilverquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Nass het volgende:
[..]
Opzich was die linker(Niet kort haar) best aantrekkelijk, maar die zoen was hottt
Er zijn in het verleden wel meer gasten geweest die geld hadden maar toch niet zoveel keus hadden als Willempie.quote:
gevalletje WTF iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:31 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die pens van die ene in het zilver
Wat een omhooggevallen trutjes die sharona en chanty!quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Einde zag je gewoon dat die 2 er voor de lol stonden...
Ik zag het ook al staan, misschien is dit de laatste week van uitzenden.quote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Take me out RTL 5
Datum:
23 november 2009
Uitzendtijd:
20:00 - 20:30 uur
Herhaling ofzo?
Volgens mij is dit van het vorige seizoen...quote:Op maandag 23 november 2009 20:04 schreef Biskwie het volgende:
zijn dit nieuwe? ik ken de dames niet
Ja dus. Aflevering van vorig seizoen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:05 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Volgens mij is dit van het vorige seizoen...
jep het is herhalingquote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Take me out RTL 5
Datum:
23 november 2009
Uitzendtijd:
20:00 - 20:30 uur
Herhaling ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in ieder geval weer mijn 30 uur per week terug en wacht lekker op seizoen 3.![]()
Hmmm zaten wel een paar pareltjes van afleveringen tussenquote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Ja dus. Aflevering van vorig seizoen.
Amenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:38 schreef SwitSok het volgende:
Ik heb van de eerste seizoenen veel gemist dus voor mij zijn de meeste afleveringen nog nieuw
Dat komt omdat de volgorde niet klopt, ik heb het idee dat vandaag echt de eerste werd uitgezonden omdat er bv. bij die eerste kerel niet geklapt werd toen hij zich voorstelde. Dat gaf een rare stilte die ze daarna meteen verholpen hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:38 schreef SwitSok het volgende:
Btw zaten de dames die maandag een date hadden (edina en evelyne) er gister meteen weer in....
Dat seizoen was ook gewoon beterquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmmm zaten wel een paar pareltjes van afleveringen tussen
ah was dat vandaag?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:06 schreef StarGazer het volgende:
Ah dat was dus die gast die World Of Warcraft speelt
Die Diana kan ook zeer slecht zien en lijkt op een omgebouwde.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef psv-gomes het volgende:
Jeetje wat een nepperts die Diana (met dat truitje waar haar tieten uitvallen ) en die jorinde of zoiets
zeker niet de mooiste iddquote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef starla het volgende:
Wat een lelijke vrouwen houdt hij over
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
Goed nieuws 1 maart komt er een nieuwe seizoen
maar dit keer gaan ze 1 vrouw en 30 mannen doen
Ja want mannen vinden alles goed, zolang het maar een vrouw is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:45 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat scenario zie ik ook wel veel voorkomen inderdaad.
Nee, maar prachtige argumenten als 'de schoenen matchen niet met de riem' of 'het klopt te veel' zullen wel uitblijven gok ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja want mannen vinden alles goed, zolang het maar een vrouw is.
Of ze blijven in de race... omdat die kennis wel lekker is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als een kennis zegt dat het een zeikwijf is drukken ze allemaal weg...
Ik sla even overquote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef AskMe het volgende:
Homoseksuele editie, maandag begint het, net de reclame gezien..
homoseksuele editie
jewel hoorquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef Pixie. het volgende:
HAHAHAH DIE JONGEN MET DAT LANGE HAAR__!!
OMFGquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef Pixie. het volgende:
HAHAHAH DIE JONGEN MET DAT LANGE HAAR__!!
het is toch een man tochquote:
Jij moet meedoen met de normale editiequote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef Pixie. het volgende:
Ik wil meer gay editions !!!
Noeessquote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij moet meedoen met de normale editie
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Noeess
Ik doe wel mee met de gay editie voor me meiskes
Ja hij komt me verrekt bekend voorquote:
quote:
Jaquote:
quote:
niet zo bescheiden doen meisjequote:
Die vrouw jaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef Pixie. het volgende:
Ik hoop dat straks die jongen met dat lange haar in beeld komt![]()
![]()
quote:
Je bent toch lesbo?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Pixie. het volgende:
Die jongen met die muts vind ik wel een hele mooie kerel
Met dat witte shirt aan en die grijze muts
Dan weet ik nog wel wie een mooie jongen is of nietquote:
Weet ik veel hoe dat werktquote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel wie een mooie jongen is of niet
quote:
quote:
quote:
Hopelijkquote:
quote:
Ik hoop dat ze die wijven helemaal afmakenquote:
Was ook het eerste wat ik zeiquote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die wijven helemaal afmaken
Is het dan weer met gays? Ik hou mijn hart vast!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef JK het volgende:
Morgen wordt ie lachen, iemand die ik ken mag daar de lift uit komen om beoordeeld te worden door de 30 mannen.
Nope, eenmalig met vrouwen uit de lift die dan beoordeeld worden door 30 hetero mannen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Is het dan weer met gays? Ik hou mijn hart vast!.
NOEEZZZ MA EYEZZquote:
is dat een wijfquote:
Hij lijkt op een vriendin van mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |