Ben benieuwd naar je mega taarten!quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Lips het volgende:
Zo, druk weekend gehad, taart voor 50 personen (2 x 25x25) met meptaartje en een taart voor de verjaardag van m'n vader. Helaas is mijn pc er even mee opgehouden dus kan nog geen foto's van m'n camera afhalen... Maar de foto's komen zeker zodra de pc weer gereanimeerd is
Taartje, hoe maak jij die kleine stipjes zo mooi gelijk??
Wauw!quote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef Lips het volgende:
Jaaaa eindelijk, de taarten staan op de pc en kan ik met jullie delen
Als eerste het mega project voor 50 personen. 2 vierkante taarten en een meptaartje. Meptaartje heb ik helaas geen fatsoenlijke foto van dus hier enkel foto's van de vierkante taarten. Taarten zijn volledig naar eigen ontwerp van de bestelster (heb haar hier wel in geadviseerd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan het taartje voor mijn vader die 60 werd gisteren. Zijn grootste hobby is vissen dus dat moest er in verwerkt worden. Moet wel eerlijk bekennen dat ik nogal geïnspipikt heb van deze taart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Nanook24 het volgende:
gelijk mixen met de mix erdoor
Ja, begrijp ik, maar bij mij bolt het altijd op in de oven. Als ik hem dan dus omdraai is hij niet stabiel...quote:Op maandag 14 december 2009 09:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De onderkant wordt de bovenkant en aangezien dat de onderkant van het bakblik was, is die gewoon kaarsrecht
Direct uit de oven omdraaien op een rooster en af laten koelen. Dan is bij mij de bolling wel weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik, maar bij mij bolt het altijd op in de oven. Als ik hem dan dus omdraai is hij niet stabiel...
Ja oh sorry, ik las ff te snel en begreep hem dus verkeerd. Na het bakken meteen omgekeerd storten en alles wat er na het afkoelen nog aan bolling zit snij ik wegquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik, maar bij mij bolt het altijd op in de oven. Als ik hem dan dus omdraai is hij niet stabiel...
Omdat ik het ook niet beter dan dit kan zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Prachtig Taartje, ook een supermooie taart voor een zeer trieste en ergens mooie gelegenheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |