Je moet hem even in de vriezer leggenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef Franneh het volgende:
Alleen om hem er ook mooi uit te krijgen is een beetje oefenen. :p
Oke geweldige tip, hij was nog niet perfect.. maar dat ligt eerder aan mijn kunsten haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Je moet hem even in de vriezer leggen
Volgens mij blijven cupcakes wel een aantal dagen goed. Wanneer heb je ze gemaakt?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:05 schreef Susanne81 het volgende:
Eigenlijk wil ik ze gebruiken om dinsdag op het werk te trakteren maar hoe kan ik ze tot die tijd dan het beste bewaren? Zou natuurlijk leuk zijn als ze er niet alleen leuk uitzien maar ook lekker smaken
Ik hoop dat jij meer geluk heb als wij....quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tessie, och joh... zo evil is 'ie nou ook weer niet! Leuk zo met die huisjes ook. Heeft 'ie gesmaakt?
Ik heb mezelf net zo'n fijn kerstcadeau besteld...
[ afbeelding ]
Je moet ook een Kenwood Patissier hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:08 schreef DrukVout het volgende:
Ik hoop dat jij meer geluk heb als wij....
Wij hadden een Kenwood KM264 gekocht (kleinere broertje van de chef).
Maar na een 4 maanden waarbij hij denk een 6x gebruikt is, heeft hij het al begeven...
Een biscuitmix op de hoogste stand voor 10min mixen trekt hij gewoon niet. HIj stopt automatisch na +/- 1 minuut en daarna wil hij niet meer aan. Als hij dan wat afgekoeld is en je zet hem niet meer zo hoog kan hij de snelheid niet vast houden. Hij schommelt enorm in zijn snelheid. Totaal niet betrouwbaar.
Nu mag hij dus alweer terug naar de winkel
Hopelijk is er een manier om het geld terug te krijgen en anders wordt hij gemaakt en komt hij op MP te staan. Jammer van het geld verlies. Maar het vertrouwen is wel weg.
AChjah er zitten altijd voordelen aan hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Trusten het volgende:
[..]
Je moet ook een Kenwood Patissier hebbenmaar wel vervelend dat zo'n 'duur' apparaat er zo snel mee kapt
Nanook, het zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=35_137&products_id=2771&osCsid=f8cfb308a342e96e323ac247bb7bd54a. Helaas tijdelijk uitverkocht bij DLT, maar waarschijnlijk heeft een andere webshop ze ook wel. Het zijn in elk geval ideale dingen voor schattige strikjes!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Nanook24 het volgende:
Taartje, ik ben jaloers op je strikken.![]()
Maar jij hebt toch ook van die "kant en klare" strikjes uitstekers? Ik ben ze aan het zoeken maar kan ze niet vinden. Kun jij me aan een linkje helpen? Als iemand anders het weet mag die het ook zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |