abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76628196
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef Franneh het volgende:
Alleen om hem er ook mooi uit te krijgen is een beetje oefenen. :p
Je moet hem even in de vriezer leggen
pi_76628622
Of lichtjes invetten...
pi_76631455
Taartje: mooi taartje hoor!
Heb al heel lang geen taart meer gebakken (laatste x was oktober). Ik heb heel weinig tijd, maar als ik al die leuke taarten en foto's zie dan heb ik zo'n zin om weer te beginnen!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_76635505
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Trusten het volgende:

[..]

Je moet hem even in de vriezer leggen
Oke geweldige tip, hij was nog niet perfect.. maar dat ligt eerder aan mijn kunsten haha.
tnx!
(Invetten idd ook gedaan)

Oke het resultaat...
(ik moet echt een keer leren om de fondant goed over de taart heen te krijgen zonder scheuren en bobbels..)

pi_76635550
Foto van ouwel (onder de zwarte spikkels) en de namen onder de zwarte strepen..
pi_76642637
Na een aantal weken terug een workshop te hebben gevolgd, ben ik ook helemaal enthousiast! Vandaag ben ik bezig geweest met het maken van cupcakes. Ontzettend leuk maar wat een werk! Ik heb ze gedecoreerd met fondant. Nu merk ik wel dat het nu al wat harder wordt. Eigenlijk wil ik ze gebruiken om dinsdag op het werk te trakteren maar hoe kan ik ze tot die tijd dan het beste bewaren? Zou natuurlijk leuk zijn als ze er niet alleen leuk uitzien maar ook lekker smaken
pi_76673434
Iemand adresjes in de buurt van Utrecht met workshops voor het wat moeilijkere werk? Taart bekleden en verschillende taartvormen maken kan ik al, nu wil ik eigenlijk wel het fijne werk doen zoals bloemetjes en poppetjes etc.....
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:05 schreef Susanne81 het volgende:
Eigenlijk wil ik ze gebruiken om dinsdag op het werk te trakteren maar hoe kan ik ze tot die tijd dan het beste bewaren? Zou natuurlijk leuk zijn als ze er niet alleen leuk uitzien maar ook lekker smaken
Volgens mij blijven cupcakes wel een aantal dagen goed. Wanneer heb je ze gemaakt?
Als je ze in de vriezer legt zijn ze nog veel langer houdbaar! Gewoon een avond van te voren eruit
halen en dan kan je ze s'ochtends meenemen.
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_76675144
Misschien kun je hier even kijkenof er iets bij zit Kings: http://www.infotaartje.nl/#Workshops

Ik vind het geboortetaartje erg lief geworden Franneh. (En ik zie eigenlijk helemaal niets van je fondant die niet netjes zou zitten)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_76796435
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tessie, och joh... zo evil is 'ie nou ook weer niet! Leuk zo met die huisjes ook. Heeft 'ie gesmaakt?

Ik heb mezelf net zo'n fijn kerstcadeau besteld...

[ afbeelding ]

Ik hoop dat jij meer geluk heb als wij....
Wij hadden een Kenwood KM264 gekocht (kleinere broertje van de chef).
Maar na een 4 maanden waarbij hij denk een 6x gebruikt is, heeft hij het al begeven...
Een biscuitmix op de hoogste stand voor 10min mixen trekt hij gewoon niet. HIj stopt automatisch na +/- 1 minuut en daarna wil hij niet meer aan. Als hij dan wat afgekoeld is en je zet hem niet meer zo hoog kan hij de snelheid niet vast houden. Hij schommelt enorm in zijn snelheid. Totaal niet betrouwbaar.
Nu mag hij dus alweer terug naar de winkel

Hopelijk is er een manier om het geld terug te krijgen en anders wordt hij gemaakt en komt hij op MP te staan. Jammer van het geld verlies. Maar het vertrouwen is wel weg.
pi_76796479
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:08 schreef DrukVout het volgende:
Ik hoop dat jij meer geluk heb als wij....
Wij hadden een Kenwood KM264 gekocht (kleinere broertje van de chef).
Maar na een 4 maanden waarbij hij denk een 6x gebruikt is, heeft hij het al begeven...
Een biscuitmix op de hoogste stand voor 10min mixen trekt hij gewoon niet. HIj stopt automatisch na +/- 1 minuut en daarna wil hij niet meer aan. Als hij dan wat afgekoeld is en je zet hem niet meer zo hoog kan hij de snelheid niet vast houden. Hij schommelt enorm in zijn snelheid. Totaal niet betrouwbaar.
Nu mag hij dus alweer terug naar de winkel

Hopelijk is er een manier om het geld terug te krijgen en anders wordt hij gemaakt en komt hij op MP te staan. Jammer van het geld verlies. Maar het vertrouwen is wel weg.
Je moet ook een Kenwood Patissier hebben maar wel vervelend dat zo'n 'duur' apparaat er zo snel mee kapt
pi_76797088
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Trusten het volgende:

[..]

Je moet ook een Kenwood Patissier hebben maar wel vervelend dat zo'n 'duur' apparaat er zo snel mee kapt
AChjah er zitten altijd voordelen aan hoor.
Nu is er 1 keukenkastje bijna leeg (op bestek en ontbijtkommetjes na) Dus is het mooi tijd om er een vaatwasser in te stoppen.

Na 25jaar eindelijk een vaatwasser. De eerste avond zal ik er met een biertje naar zitten kijken
pi_76862794
Dat is ook fijn, een vaatwasser is onmisbaar als je vaak iets bakt!
Ben trouwens echt heel blij met mijn Kenwood. Wat een geweldig ding!
pi_76875907
spam is niet gewenst op fok.

[ Bericht 86% gewijzigd door Mirjam op 16-01-2010 10:51:04 ]
pi_76876014
Nou wat attent dat je je speciaal registreert om dat even te komen melden
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76916309
Haha inderdaad. Beetje jammer

Taartje van gisteren, voor een meisje dat 18 werd. Ouders wonen een half uur hier vandaan. Maar ja, je wordt maar één keer 18. Vind het nog steeds apart dat mensen dat voor mijn taartjes overhebben...

A balanced diet is a cookie in each hand
pi_77154920
Taartje, ik ben jaloers op je strikken.

Maar jij hebt toch ook van die "kant en klare" strikjes uitstekers? Ik ben ze aan het zoeken maar kan ze niet vinden. Kun jij me aan een linkje helpen? Als iemand anders het weet mag die het ook zeggen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:40:09 #292
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_77160627
Oh ik vind dit zo gaaf he! We hebben met school net zo goed als een project met een kajak afgerond. Helaas kon de opdrachtgever niet bij de presentaties zijn door file en ijzel. Dus hij komt nog een keer langs en dan gaan we taart eten. Maar het lijkt me echt vet om dan een kajak als taart te hebben (het is een trapkajak) maar het is wel heel ingewikkeld zeker voor een onervaren persoon :p misschien maar een taart met een puzzelplaatje.. Eens even kijken wat dat geintje mij gaat kosten
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_77162781
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Nanook24 het volgende:
Taartje, ik ben jaloers op je strikken.

Maar jij hebt toch ook van die "kant en klare" strikjes uitstekers? Ik ben ze aan het zoeken maar kan ze niet vinden. Kun jij me aan een linkje helpen? Als iemand anders het weet mag die het ook zeggen.
Nanook, het zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=35_137&products_id=2771&osCsid=f8cfb308a342e96e323ac247bb7bd54a. Helaas tijdelijk uitverkocht bij DLT, maar waarschijnlijk heeft een andere webshop ze ook wel. Het zijn in elk geval ideale dingen voor schattige strikjes! Ze zijn niet helemaal kant en klaar, je moet ze nog wel 'vouwen'. De helemaal kant en klare komen uit zo'n siliconenmal van FI, maar ik vind de uitstekers die ik heb leuker
pi_77172096
Mmm...ik wilde ze juist bestellen bij DLT omdat ik daar een Wilton cursus ga doen 1 februari en ik dan dus geen verzendkosten zou hoeven betalen. Nouja, dan moeten ze maar op mijn verlanglijstje voor een andere keer.

Ik ga in elk geval nog even snuffelen voor die mallen van FI maar ik vind die kleine strikes die uit jouw uitstekers komen eigenlijk leuker.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:52:50 #295
139770 Miasan
Roemer has it
pi_77173635
Ik heb nu voor het eerst ook zo'n taart gemaakt voor mijn 21e verjaardag.

Ik heb 1:1 marsepein gehaald bij de bakker en gekleurd met cacaopoeder. Ik had geen deegroller tot mijn beschikking (of een goede bodem om de taart op te zetten) dus kon ik niet helemaal mooi de marsepein uitrollen, op sommige stukken dekte hij dus niet. De randen zijn ook een beetje gesneuveld bij het overbrengen naar een ander bord. Mijn moeder bakte de taart voor me af (heb zelf geen oven) maar ze heeft hem na afloop niet op de kop gezet dus de taart was helemaal bol. Als vulling heb ik botercrème en Daimmousse (http://www.deleukstetaart(...)llen:Tobleronemousse met Milka Daimrepen) en hij was heeeel lekker.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_77174151
Ik zie hem, prima taart hoor! Zeker met wat je tot je beschikking had.

[ Bericht 62% gewijzigd door prinseszondererwt op 23-01-2010 14:43:07 ]
pi_77175324
Miasan, ik vind hem erg leuk geworden, gezien de middelen die je tot je beschikking had. En de vulling klinkt heerlijk!

Nanook, je kunt DLT misschien even mailen? Wellicht zijn ze op 1 februari wel weer op voorraad!
pi_77175754
Miasan, Inderdaad wat taartje zegt, gezien de middelen die je tot je beschikking had is het een prima taartje geworden hoor!

Taartje, Ik wilde het inderdaad nog even afwachten. De cursus is 1 februari en duurt 4 weken (met de vakantie er nog tussen) dus eigenlijkheb ik nog wel even de tijd om de strikjes te bestellen en evt. te informeren wanneer ze binnen komen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 23 januari 2010 @ 14:59:42 #299
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77176853
tvp voor foto's van mooie taartjes
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_77186276
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
tvp voor foto's van mooie taartjes
Mooi op tijd!

Dit topic is zo goed als vol
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')