dan ga je gewoon niet?quote:
je bent beter dan ikquote:Op woensdag 18 november 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
oh ik heb het een paar minuten volgehouden
quote:
wat voor les dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef mrbox het volgende:
[..]ja ook een optie maar nee tis pas de 2de les
uhmquote:
nee, dat kan gewoon niks worden tussen ons..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat kan gewoon niks worden tussen ons..
hoezo moest?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
net alsof dat al kon
maar ik moest wat
Beetje socializenquote:
hockeyquote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje socializenen dit is een intro cursus gegeven via studenten sporten, kwam er een beetje laat achter dat de inschrijving al open was, dus basketball/hockey was al vol
zitten daar nou leuke mensen op dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje socializenen dit is een intro cursus gegeven via studenten sporten, kwam er een beetje laat achter dat de inschrijving al open was, dus basketball/hockey was al vol
quote:
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"quote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zitten daar nou leuke mensen op dan?
Enige man? Hockeyend tussen de vrouwen? Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"pas 1 les gehad maar vind het tot nu toe erg erg erg saai, dames zijn wel oke
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu kon ik weer aan de titel raden dat het Djayzz was de hm had geopend.
niks kortzichtig.. dat zijn gewoon kutsportenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]kortzichtig
ow en ik heb ook een grote neus
![]()
[..]
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"pas 1 les gehad maar vind het tot nu toe erg erg erg saai, dames zijn wel oke
heb jij een grote neus ja? of bedoel je een grote lul? nja dat weet ik dan ook niet hehehe ;-)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]kortzichtig
ow en ik heb ook een grote neus
![]()
[..]
korfbalquote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige man? Hockeyend tussen de vrouwen? Ik zie geen probleem?
dat is dan jammer voor jequote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks kortzichtig.. dat zijn gewoon kutsporten
zelfs voetbal is niet zo erg...
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij een grote neus ja? of bedoel je een grote lul? nja dat weet ik dan ook niet hehehe ;-)
ah dames is goed toch? misschine vallen die als een blok voor je
* Murmeli eet intussen een lekker tomatensoepje. ik ben fan van thuisbezorgd.nl per vandaag
Kom gezellig een keer eten dan.quote:
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteldquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lukte me niet![]()
ik was na 3 zinnen enorm afgeleid![]()
kon het niet meer aan ook
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarin wil je niet tegengesteld aan mij zijn dan?
als je luistert is het een stuk moeilijker he?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer eten dan.![]()
[..]
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteld![]()
[..]
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.
Kijken en luisteren zijn 2 dingen te gelijker tijd dat kan ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je luistert is het een stuk moeilijker he?
dat heb ik ook altijd. of uhh, nooit dus eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..
wat heb je besteld?
quote:
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef rival het volgende:
eneuhmm.. waarom ga ik nederlandse muziek steeds meer waarderen?
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?quote:
Jij verzint er altijd wat bijquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?Ik las nog wel korfbal of basketbal...ik weet niet meer wat ik las.
Nou ik ga maar , ff zien of les 2 spannender isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, hoe kom ik nou op hockey?Ik las nog wel korfbal of basketbal...ik weet niet meer wat ik las.
dat doe je goed!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
ehrm, gewoon het leven![]()
En die van jou?
Doe dat.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ik ga maar , ff zien of les 2 spannender is
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je goed!
ik had dat al 10 dagen nietmaar morgen kan ik mijn rijbewijs weer ophalen
Vrouwenballen zijn gevaarlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat.Pas op voor de ballen he.
sgoequote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer eten dan.![]()
[..]
Oh wacht je moet ook luisteren naar het filmpje dat heb je er niet bij verteld![]()
[..]
Veel dingen te gelijk kunnen lijkt mij wel handig om te kunnen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat.Pas op voor de ballen he.
ja hij was in beslag genomen doordat ik een beetje te hard gingquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Maar nu weer wel? was je hem kwijt dan?
sterkte box!quote:
oke brabant klinkt wel lekkerquote:
Oeps, ownee, als je zo hard gaat is het geen oeps meerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja hij was in beslag genomen doordat ik een beetje te hard ging
maar ik vind net een brief op de mat dat ie op me ligt te wachten!
Poema's is wel lekker ja. Blof isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
oke brabant klinkt wel lekker
ik luister naar de poema's nu, die mag ik wel
en die van blof bezorgt me zelfs kippevel
Eerst zien dan geloven!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
zo, vodafone doet het geloof ik ook weerkan ik weer smssen
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sgoe![]()
ehhh ik kan juist geen dingen tegelijk. ik doe dingen tegelijk, maar ik kan het niet. dus ik doe dingen half, of niet goed, of ik ben er niet bij met mn hoofd. en ik raak overprikkeld waardoor ik dan boos kan worden op iemand die er helemaal niks aan kan doen. helaasch
52 na correctie, in mijn verdediging, ik was de enige op die wegquote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oeps, ownee, als je zo hard gaat is het geen oeps meer
Hoe krijg je het voor elkaar? 50 te hard ofzo..
maar mooi dat je de wegen weer onveilig mag maken
ja alles werkt weerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
zo, vodafone doet het geloof ik ook weerkan ik weer smssen
jaja, en dat voor iemand die alleen hip-hop albums heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 18:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Poema's is wel lekker ja. Blof is
Blof bezorgt mij ook kippevel zo slechtquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
oke brabant klinkt wel lekker
ik luister naar de poema's nu, die mag ik wel
en die van blof bezorgt me zelfs kippevel
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blof bezorgt mij ook kippevel zo slechtDie teksten onbegrijpenlijk
Haha.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
52 na correctie, in mijn verdediging, ik was de enige op die weg.. maarja.heel stom.. . eigen schuld
ik denk dat autisten en adhd-ers dat wel gemeenschappelijk hebben, dat ze niet zo goed zijn in het doelmatig dingen tegelijk doen. alleen is de 1e zichtbare reactie bij ieder verschillend. gok ik. hoe reageer jij als iemand je probeert dingen tegelijk te laten doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Dat is dus probleem waar ik in mijn werk tegen aan kan lopen. Meerdere dingen te gelijk doen en het liefst nog snel ook.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha.
Wel grappig, mijn ouders krijgen de laatste tijd best vaak bekeuringen, en ik nooit. terwijl ik toch zeker veel vaker veel te hard rijdt
Nopquote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef rival het volgende:
[..]
als jij ze straks krijgt kunnen ze er iig niks van zeggen
Ik heb een ex-collega die blof haat. Hij moest voor een MRI-scan en wat kreeg hij te horen blofquote:
Haha, dan lig je lekker in dat dingquote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een ex-collega die blof haat. Hij moest voor een MRI-scan en wat kreeg hij te horen blofGeweldig
Geïrriteerd. Ik ben nu bezig met dit.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat autisten en adhd-ers dat wel gemeenschappelijk hebben, dat ze niet zo goed zijn in het doelmatig dingen tegelijk doen. alleen is de 1e zichtbare reactie bij ieder verschillend. gok ik. hoe reageer jij als iemand je probeert dingen tegelijk te laten doen?
Ja echt wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, dan lig je lekker in dat ding
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel.![]()
Ik moest ook een MRI-scan laten maken. Gelukkig had ik een CD meegenomen.
herkenbaar. heb ik ook. ben het me wel pas sinds een paar jaar bewust. ik geloof dat ik vroeger dan probeerde alles tegelijk te gaan doen maar dat werkte niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geïrriteerd. Ik ben nu bezig met dit.
waarvoor moest je die laten maken?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel.![]()
Ik moest ook een MRI-scan laten maken. Gelukkig had ik een CD meegenomen.
Ik had een koptelefoon op en kon de muziek uitstekend horen.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ookKon er alleen niks van horen
Dat apparaat maakte teveel herrie..
Ik kreeg ook een koptelefoon, maar had een cd van Laura Pausini gekozen geloof ik, dus nogal zachte muziekquote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had een koptelefoon op en kon de muziek uitstekend horen.
Onbewust weet ik dit al jaren. Op mijn werk doe ik ook gewoon het lieft een of twee dingen te gelijk dan een heleboel dingen te gelijk want dat gaat toch niet. Ik weet daarom ook dat ik bepaalde functies dus ook niet zou kunnen doen daardoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
herkenbaar. heb ik ook. ben het me wel pas sinds een paar jaar bewust. ik geloof dat ik vroeger dan probeerde alles tegelijk te gaan doen maar dat werkte niet.
Toen ik aan mijn rug geopereerd werd moest ik een MRI-scan laten maken van mijn wervelkolom. Ik heb scolliose en mijn rug is scheef.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarvoor moest je die laten maken?
Slechte kopteloon dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een koptelefoon, maar had een cd van Laura Pausini gekozen geloof ik, dus nogal zachte muziek
Nou ja, ik moest wel met mijn hoofd in het apparaat, dus daar kan het ook aan gelegen hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte kopteloon dus.Dat ligt niet aan de muziek.
wat is scolliose?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onbewust weet ik dit al jaren. Op mijn werk doe ik ook gewoon het lieft een of twee dingen te gelijk dan een heleboel dingen te gelijk want dat gaat toch niet. Ik weet daarom ook dat ik bepaalde functies dus ook niet zou kunnen doen daardoor.![]()
[..]
Toen ik aan mijn rug geopereerd werd moest ik een MRI-scan laten maken van mijn wervelkolom. Ik heb scolliose en mijn rug is scheef.
Ik vond het wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest wel met mijn hoofd in het apparaat, dus daar kan het ook aan gelegen hebbenwat een herrie maakt dat ding
Scheef gegroeide rugwervels. Mijn rugwervels lopen met een bocht ipv recht.quote:
ah, op die manier. onhandig lijkt me. en pijnlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen eigenlijk.
[..]
Scheef gegroeide rugwervels. Mijn rugwervels lopen met een bocht ipv recht.
goeiemoggelquote:
Ik heb er nagenoeg geen last van. Ik ben alleen wat sneller moe. Dat is alles. Ik was sowieso al sneller moe door al die prikkels dus dat beetje extra moeheid merk ik niet eens.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah, op die manier. onhandig lijkt me. en pijnlijk
hoi slettesnolletje
Lege dvd's/cd's, memorystick, inktpatronen, papier voor printerquote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oke .. hellup
ik mag voor alle leerlingen een kerstpakket samenstellen
maar het moet iets te maken hebben met mediadesign
mag max 20 euro p.p.
hellup dus
goed kut...quote:
Nu je het zegt ik heb ook geen bereik op mijn telefoonquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haai Dropjes!
Je hebt zeker vodafone Venco?
Vodafone abonnement?quote:
ik geloof je niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed kut...
ik kan gewoon smsen en bellen![]()
en ja ook vodafone
memorystick krijgen ze al als ze binnen komen en aan inktpatronen hebben ze niks, is ook meer werk voor mij om uit te vinden wat voor printer ze hebben en papier en lege dvd's/ cd's vind ik beetje saaiquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lege dvd's/cd's, memorystick, inktpatronen, papier voor printer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |