echt een slecht gejat nummer trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
Thaaaaaaaaaaanks!
Thats the one!
Bedankt 'broer'.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef WensMeester het volgende:
Ik zoek een nummertje van een jaar of 10 geleden (kan minder zijn) en ik herinner me eigenlijk alleen de clip nog. In de clip zag je alleen het torso van een persoon die een beetje aan het dansen was en ze droegen allemaal verschillende t-shirts.
Volgens mij heette de artiest Sebastian ofzo, maar dit weet ik niet zeker...
Alvast bedankt, mocht iemand het weten!
Kan niet missen inderdaad. Mijn favoriete videoclip van de 00's!quote:
Top! Dat is hem! Bedankt voor het snelle antwoord!quote:
Midnight Oil - Beds Are Burning (gok ik zo)quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Diamond3d het volgende:
Ff korte vraag... iemand vraagt me een nummer te herkennen....
Het is een beetje een rock achtig nummer en er wordt iets gezongen met: What do you do say when the streets are burning (what do you do when the kids are dying)... En er wordt wat in gedrumt...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:02 schreef verleiding het volgende:
Hallooo,
Hoe heet het liedje dat begint op 1.38?
Ja, de liedjes staan op de site van GTST, maar de uitzenddata van de site en die bij het filmpje komen niet overeen. Had al een paar titels geprobeerd, maar niet kunnen vinden.. Van de tekst die ze zingen kan ik ook niet veel maken, omdat die wijven er zo overheen lullen.
Bij voorbaat dank.
Volgens mij was het deze uitvoering:quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreemd fragment eigenlijk. Het was wel playback, aangezien Bruce Paul's partijen mede zong, maar het was zeker niet de single die ze lieten horen. De zangeres klonk ook veel te hard. Het klonk wel een beetje live dus.
Rond 1.00quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef PeEsHa het volgende:
Help, ik zoek... een nummer zonder te weten welk nummer dat is...
Ik stond net in de wacht bij een klant van me en kreeg een nummer te horen, erg zoetsappig maar het klonk wel mooi! Enige wat ik nog snel op kon slaan was de zin "you don't have to speak at all" en het klonk als een type Celine Dion artiest (nee, ik ben geen fan vaan Celine)
Ik heb al uitgebreid gegoogled maar niks kunnen vinden?!![]()
Iemand?
Yes, thanks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef ranja het volgende:
The Jam. Het nummer dat ze lieten zien is Beat Surrender.
Ook erg fijne nummers zijn Going Underground en A Town Called Malice.
Betekent dat dat ik hem nergens kan kopen/downloaden? Alvast dank!quote:***The Song is provided by Songzu for Spark Something campaign only***
Je omschrijving doet mij aan deze denken:quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:42 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand welk nummer dat is waar je schreeuwend iets van "you! are!! my!! ..... " hoort.
Die idd! wilde net gaan posten dat ik em gevonden hadquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef broer het volgende:
[..]
Je omschrijving doet mij aan deze denken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |