hieperdepiep gevondenquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef Lillebit het volgende:
nee die niet, ik heb er niet zoveel informatie bij het is een vrij hoge vrouwlijke stem
Die link werkt niet. (Bij mij in ieder geval niet...)quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:58 schreef TjilpTjilp het volgende:
De titel van het nummer dat Jamie Lidell en Nina Kinert samen hebben gezongen bij Giel Beelen. Deze: http://www.musicuploader.org/MUSIC/1593591259628971.mp3
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef broer het volgende:
[..]
Die link werkt niet. (Bij mij in ieder geval niet...)
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef Prixie het volgende:
Het is dit nr (had ook al gekeken maar kan niks vinden )
Dat hebben ze ook. Van de site van Giel zelf:quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.
Video: Jamie Lidell in duet met Nina Kinert[/quote]quote:Nina Kinert
Wat een topdag zeg! Als eerst stond Nina Kinert op de gang met haar prachtige nummer. Misschien heb ik te weinig slaap gehad, maar ik zat gewoon te janken in de studio!
Video: Beast
Jamie Lidell
En toen was het de beurt aan Jamie Lidell. Hij stond te swingen! Niet alleen erg leuk om te horen, maar ook om te zien dus!
Video: Little bit of feel good
In duet
Ze kenden elkaar niet, maarja, als ze er dan toch zijn... Drie kwartier op de gang pielen en dit is het resultaat!
van een andere site:
[quote]Nina Kinert and Jamie Lidell are in the same radio studio, in the Netherlands. They have 40 minutes of preparation to make music together... in this video, this is what they do.
Dat hebben ze ook. Van de site van Giel zelf:quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dit speciaal voor die show hebben gecomponeerd.
quote:Nina Kinert
Wat een topdag zeg! Als eerst stond Nina Kinert op de gang met haar prachtige nummer. Misschien heb ik te weinig slaap gehad, maar ik zat gewoon te janken in de studio!
Video: Beast
Jamie Lidell
En toen was het de beurt aan Jamie Lidell. Hij stond te swingen! Niet alleen erg leuk om te horen, maar ook om te zien dus!
Video: Little bit of feel good
In duet
Ze kenden elkaar niet, maarja, als ze er dan toch zijn... Drie kwartier op de gang pielen en dit is het resultaat!
Video: Jamie Lidell in duet met Nina Kinert
quote:Nina Kinert and Jamie Lidell are in the same radio studio, in the Netherlands. They have 40 minutes of preparation to make music together... in this video, this is what they do.
down van lilwaynequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef TheFrankey het volgende:
gister zag ik een voorstukje van het een of ander, volgens mij in de pauze van 'blaba's topmodel' en daarin zag je dames op een catwalk lopen. Met een leuk liedje op de achtergrond.
Soort van poppie r&b zoals forever van chris brown...
quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef reetveter het volgende:
Dat nummer in de reclame van Royal Club. Waar die kabouter naar de stad gaat.
Uit het nummer: "I'm heading for the city (?)"
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef WEST het volgende:
ik hoorde gisteravond in het cafe een nummer die ik vaak gehoordhad maar ik weet zo de naam van artiest niet als de titel niet.
het was iets van .... in the rain lalalala. in het refrein.
ik weet alleen niet hoet het heet.
Nu luisterend is dat hem.quote:
http://www.muziekinderecl(...)u_reclame_liedje.phpquote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef Skonk het volgende:
Ik zoek dat nummer van die HTC reclame.
Met dat "and you, and you, and we..".
Dankje!quote:
t Deuntje is m, maar dan denk ik een nieuwe versie! IEMAND?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
t Deuntje is m, maar dan denk ik een nieuwe versie! IEMAND?
Volgens mij zegt zo'n man in het begin ook iets van 'SHABBA' ofzo xD.
Vrouw zingt het refrein in het FRANS [ dacht ik haha ]
Maaroed, goede muziekje, verkeerde tekst.
Nee is m ook niet, dat van t frans weet ik ZEKER, dat van shabba niet ;p.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef Prixie het volgende:
[..]
?
Maar ik hoor geen Frans volgens mij
Thaaaaaaaaaaanks!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef broer het volgende:
Dan zal het deze zijn.
Waar je al niet op uitkomt met een beetje Google.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
Nee is m ook niet, dat van t frans weet ik ZEKER, dat van shabba niet ;p.
Maar thanks anyways.
Ik denk dat ik m heb: Je ne t'aime plus - Manu Chao, maar lijkt me stug dat i kdie hoorde met uitgaan..
Iemand dus misschien ooit een remix ofzo hier van gehoord?
echt een slecht gejat nummer trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef allesofnikks het volgende:
[..]
Thaaaaaaaaaaanks!
Thats the one!
Bedankt 'broer'.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef WensMeester het volgende:
Ik zoek een nummertje van een jaar of 10 geleden (kan minder zijn) en ik herinner me eigenlijk alleen de clip nog. In de clip zag je alleen het torso van een persoon die een beetje aan het dansen was en ze droegen allemaal verschillende t-shirts.
Volgens mij heette de artiest Sebastian ofzo, maar dit weet ik niet zeker...
Alvast bedankt, mocht iemand het weten!
Kan niet missen inderdaad. Mijn favoriete videoclip van de 00's!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |