abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75006004
Welk nummer is dit in het begin:
pi_75006162
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:05 schreef Nashje het volgende:
Welk nummer is dit in het begin:
Staat er toch bij?

hula
pi_75009988
Damn, hele foute post dit, magoed..

Ik zapte een flinke tijd terug langs TV Oranje en ik zag een of andere dude (in mijn herinnering met zwart haar en met één 'artiestennaam', zoals bijv 'Alex') voor een zigeunerwagen een liedje zingen.

Die gast lijkt dus heel veel op een vriend van mij, en om hem te fucken heb ik even dat nummer (of clipje) nodig, alleen kan ik niet op de naam komen!

Anyone?

Het nummer ging volgens mij ook over een zigeuner of iets in die richting.

(p.s. wat doe je al niet als je stoned bent)
"There's something I've learned.. all we have, ever, is the need to give each other our love. If we forget that, we lose everything we've got. Let's remember that and get out of this place alive, okay?" - Stevie Ray Vaughan
pi_75010517

Ik heb alleen geen zigeunerwagen gezien.
pi_75015084
Ik zoek de muziek die wordt gebruikt voor het programma Tussen Kunst & Kitsch, heb al een hele tijd gezocht maar tot nog toe zonder succes
OS: Win7 Ultimate x64, Mobo: ASRock X79 Extreme6, Processor: Intel Core i7 4820K 3.7GHz,
GFX: EVGA GeForce GTX 770 2.0GB GDDR5, Mem: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800,
HDD: Samsung 970 EVO 1TB
pi_75015270
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef hh84 het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gebruikt voor het programma Tussen Kunst & Kitsch, heb al een hele tijd gezocht maar tot nog toe zonder succes
quote:
Tussen Kunst & Kitsch heeft een herkenbare openingsmelodie die voor het programma werd geschreven door Joop Stokkermans.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussen_Kunst_&_Kitsch
pi_75015392
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef hh84 het volgende:

Edit --> leren gebruik te maken van F5 is ook een vak

Kom er nog wel achter dat het is uitgevoerd door het Metropole Orkest onder leiding van Dick Bakker. In 2005 is het gemoderniseerd door Edwin Schimscheiner

En op de volgende site zoekt iemand dat muziekje ook, staat een mail adres bij, ik zou zeggen mailen en kijken of hij/zij hem al heeft
http://www.jingleweb.nl/html/collectuk.html

[ Bericht 24% gewijzigd door kvd op 26-11-2009 12:09:18 ]
pi_75020501
Ik ben al dagen wanhopig opzoek naar het nummer dat bij een clip hoort met een getinte mevrouw met afro haar in een volgens mij redelijk paarse outfit die dan 20x naast elkaar gecloned is en verscheidene instrumenten bespeeld. Het is redelijk dance achtig, afgelopen week een keer op mtv gezien.

10 miljoen miljard dank voor degene die me kan verlossen van al die slapeloze nachten.
pi_75021070

Vanaf 3:50 is het precies een ander liedje, maar ik ben niet zeker.
pi_75023969
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:11 schreef ruud.nl het volgende:

Ik heb alleen geen zigeunerwagen gezien.
ja deze had ik ook gevonden maar die is het niet.. Thnx voor de moeite in elk geval.
"There's something I've learned.. all we have, ever, is the need to give each other our love. If we forget that, we lose everything we've got. Let's remember that and get out of this place alive, okay?" - Stevie Ray Vaughan
pi_75028687
Ik hoor tijdens het uitgaan steeds een nummer maar vergeet dan te vragen hoe t heet.
Op werk zei iemand het me, maar de muziek stond zo hard dat ik het niet verstond XD.

Hoe ik het me herinner: Reggae achtig nummer, met bij t refrein een vrouw die een frans zinnetje een paar keer herhaalt.

Anyone??
Verwacht nooit alles, maar ga uit van NIKKS.
pi_75028865
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:58 schreef pagadder het volgende:

Vanaf 3:50 is het precies een ander liedje, maar ik ben niet zeker.

Lijkt een beetje hierop met dat getsjirp ook
pi_75028927
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef majorlaz0r het volgende:
Ik ben al dagen wanhopig opzoek naar het nummer dat bij een clip hoort met een getinte mevrouw met afro haar in een volgens mij redelijk paarse outfit die dan 20x naast elkaar gecloned is en verscheidene instrumenten bespeeld. Het is redelijk dance achtig, afgelopen week een keer op mtv gezien.

10 miljoen miljard dank voor degene die me kan verlossen van al die slapeloze nachten.
Weet niet zeker ..misschien deze?

pi_75030277
Aan het begin van elk It's showtime kickboxgala wordt een mooi hardstyle opkomstmuziekje gedraaid. (echt het eerste nummer wat je hoort, heet dat geen leader ofzo?) Ik heb al op de aftiteling gekeken maar de titel en artiest staan er niet bij. Ik heb ook al op de site van K1 It's Showtime zelf gezocht maar niets.
Hier iemand die het weet?
pi_75035684
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:35 schreef skategirl het volgende:
Aan het begin van elk It's showtime kickboxgala wordt een mooi hardstyle opkomstmuziekje gedraaid. (echt het eerste nummer wat je hoort, heet dat geen leader ofzo?) Ik heb al op de aftiteling gekeken maar de titel en artiest staan er niet bij. Ik heb ook al op de site van K1 It's Showtime zelf gezocht maar niets.
Hier iemand die het weet?
Rond 55sec begint dat deuntje .Is van dit nr Jeckyll & Hyde - Frozen Flame

pi_75039185
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef allesofnikks het volgende:
Ik hoor tijdens het uitgaan steeds een nummer maar vergeet dan te vragen hoe t heet.
Op werk zei iemand het me, maar de muziek stond zo hard dat ik het niet verstond XD.

Hoe ik het me herinner: Reggae achtig nummer, met bij t refrein een vrouw die een frans zinnetje een paar keer herhaalt.

Anyone??

?
pi_75039952
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:07 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:

[..]

?
Manu Chao. .

Tvp, wie weet kan ik eens helpen.
pi_75052638
Ik zoek een reggaeton nummer waarin in het refrein steeds 'waf waf waf' gezegd wordt, iemand?
pi_75061143
Nogmaals!
Mensen, ik ben op zoek naar:

http://tinypic.com/player.php?v=23gzhu1&s=6
http://tinypic.com/player.php?v=5d1637&s=6 -->> Nummer vanaf 70% van het balkje.

http://s272683891.onlinehome.fr/javeacompany/achill/index.php
dan bij videos, dan onderste video vanaf 00:36
Hattrick: FC Logtclub (770122)
pi_75072071
ik ken alleen de clip van het lied, het gaat over een of andere chick die in bed ligt en haar vriend gaat ontbijt maken, komt er een of ander konijn en daar sneaked ze mee naar buiten, nu kom ik er niet op en heb ik daar een grote hekel aan, iemand ?
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:49:29 #121
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_75072529
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:37 schreef warchaser44 het volgende:
ik ken alleen de clip van het lied, het gaat over een of andere chick die in bed ligt en haar vriend gaat ontbijt maken, komt er een of ander konijn en daar sneaked ze mee naar buiten, nu kom ik er niet op en heb ik daar een grote hekel aan, iemand ?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_75072725
tyty
pi_75085294
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:56 schreef Prixie het volgende:

[..]

Weet niet zeker ..misschien deze?

held!
pi_75099463
iemand deze toevallig nog?

haaai, ik zoek dus een nummer

- vrouwenstem, beetje hees
- ik denk verder alleen piano (maar gitaar zou ook goed kunnen, in ieder geval vrij eenvoudige begeleiding) misschien een paar hele subtiele effects erachter

wat ik weet uit de lyrics, het begint semi-pratend (snel tempo) a capella met "I don't need... another resolution... to be... somethingsomething" of het precies diezelfde woorden zijn weet ik neit zeker, maar de puntjes (...) staan voor rustpunten in de vocals, de rest gaat vrij snel.

na het intro komt er dus hele melancholieke piano/strijker en zingt ze (hees en vrij laag en traaaaaag tempo) "not the first time" (en die lyrics ben ik zeker van) "you came and...." en daana weet ik de text niet meer.

ergens in het liedje zit wel "days have all gone by" "without you...." (by my side?)

waanzinnig sfeervol nummer, ik durf geen genre te noemen, maar misschien triphop zonder beats (klonk me een beetje portishead achtig, maar dan minder experimenteel)

zou ook goede sex-muziek zijn.

anyone?
alvast heel erg bedankt!

edit; gevonden! oi va voi - yesterday's mistakes

[ Bericht 2% gewijzigd door cemeteryslut op 29-11-2009 14:33:58 ]
  zondag 29 november 2009 @ 02:40:17 #125
267623 Cumshooter
ja toch ja toch
pi_75102485
hallo mensen
ik wil heel graag weten hoe dit nummer heet wat je op de achtergrond hoort
http://www32.zippyshare.com/v/65525838/file.html
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')