Het is wel logisch opzich. Alleen het is een andere soort aanpak.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ojah natuurlijk. Vet logisch ja
Cheddar cheesequote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zweer het je, je gaat het echt 10x zo lekker vinden dan die chocolademuizen van je
3 hamburgers, cheddar cheese en gerookte schouderham op een stuk vers stokbrood.
In het echt ziet het er een stuk lekkerder uit want de kleuren op de foto zijn nogal gaar.
Duh.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naar jouw instinct? Die som die Opperkwal postte is 5/6 vwo wiskunde B stof.
No way dat een VMBO'er dat ooit gaat weten. Zelfs vwo'ers zonder wiskunde B bakken er geen koek van.
En waar haal jij in vredesnaam die 1/4 en 3/7 vandaan?
Breuken reken je of uit met je rekenmachine of je schrijft de kleinst mogelijke notatie op, in dit geval is 3/7 dan ook het kleinste.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duh.
die sommen staan gewoon in mijn boek. Ik weet hoe je ze moet uitrekenen alleen heb ik er geen formules voor. Want
1
-
4 wist ik wel ineen keer.
De vraag is hoe ik hem uitreken. Niet wat jij er van vindt of zou doen. Ik wil gewoon de simpelste formule en geen verhaal.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Breuken reken je of uit met je rekenmachine of je schrijft de kleinst mogelijke notatie op, in dit geval is 3/7 dan ook het kleinste.
Ik neem niet aan dat je uit je hoofd breuken moet gaan uitrekenen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic![]()
Dat contrast op die pagina
Briljant!
Rekenmachine pakken en dan intypen 3 -> dan het teken "gedeeld door" -> en dan de 7 intypenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vraag is hoe ik hem uitreken. Niet wat jij er van vindt of zou doen. Ik wil gewoon de simpelste formule en geen verhaal.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic![]()
Dat contrast op die pagina
Briljant!
Njah jij zult wel geen huiswerk hebben jaquote:
Heb ik toch net voor je opgeschreven, ontzettende lamlul.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vraag is hoe ik hem uitreken. Niet wat jij er van vindt of zou doen. Ik wil gewoon de simpelste formule en geen verhaal.
Hij heeft zijn basisschool huiswerk al gedaan toen ie op de basisschool zatquote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Njah jij zult wel geen huiswerk hebben jaDat is nog dommer.
Er is geen formule om die breuk zomaar uit te rekenen, het is gewoon 3/7 that's it. Voor meer info moet je bij je rekenmachine staan of je kan het getal zelf probeer te benaderen door te doen wat skylark net zei.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb wel huiswerk, maar niet zulke sommetjesquote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Njah jij zult wel geen huiswerk hebben jaDat is nog dommer.
Dat heb ik al eens eerder gedacht, officieel nu?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
Ireen Wust is lesbisch.
[ afbeelding ]
Haar vriendin
http://spitsnieuws.nl/arc(...)ust_is_lesbisch.htmlquote:Op woensdag 18 november 2009 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens eerder gedacht, officieel nu?
Vriendin van mij doet ook shorttrack.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
Ireen Wust is lesbisch.
[ afbeelding ]
Haar vriendin
Drie jaar geleden werd ze door de bladen nog gekoppeld aan Jantje Smit.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://spitsnieuws.nl/arc(...)ust_is_lesbisch.html
Wow dat is kut met Nederlands pw of zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg ook ons mam, ik wist eerst helemaal niet dat dat brabants was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |