Gewoon Cheeseburgers met Baconquote:
Kan komen omdat ik zelf net kankerlekker gegeten heb, maar dat ziet er echt zum kotsen uitquote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zweer het je, je gaat het echt 10x zo lekker vinden dan die chocolademuizen van je
3 hamburgers, cheddar cheese en gerookte schouderham op een stuk vers stokbrood.
In het echt ziet het er een stuk lekkerder uit want de kleuren op de foto zijn nogal gaar.
Dit klinkt dan al stukken beterquote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kan komen omdat ik zelf net kankerlekker gegeten heb, maar dat ziet er echt zum kotsen uit
Ik had net een waldkornbol, met een klein laagje mosterd, dan twee plakken Old Amsterdam en dan verse Rucola er bovenop. Met als drinken een glaasje sinaasappelsap
Gast, het is echt veel makkelijker dan het lijkt.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rot op, het moet wel doenlijk zijn. Iets op TL niveau graag.
7*√6² + 3√(3+1)²quote:
Wiskunde B ;')quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef Opperkwal het volgende:
wat is de afgeleide van 6^x * tan(5) + cos(x^2+5x) phpmystyle?
Wie doet er nu rucola op zijn kaasquote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kan komen omdat ik zelf net kankerlekker gegeten heb, maar dat ziet er echt zum kotsen uit
Ik had net een waldkornbol, met een klein laagje mosterd, dan twee plakken Old Amsterdam en dan verse Rucola er bovenop. Met als drinken een glaasje sinaasappelsap
Vraag me het over 1 maand nog eens, misschien dat ik het dan wel weet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef Opperkwal het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit klinkt dan al stukken beter
Ik had zelf een panini met zalmfilet, honingmosterdsaus en wat ijsbergsla
Fucking lekker, én gezond!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie doet er nu rucola op zijn kaasSowies, waldkorn
Doe mij maar een lekker wit stokbroodje
Jeej, daar heb ik laatst een 6 voor gehaald op mijn toetsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef Opperkwal het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag me het over 1 maand nog eens, misschien dat ik het dan wel weet.
Gel in je pubes?quote:
Misschien moet jij is wat minder denken en wat meer naar mijn instinct luisteren.quote:
Je hoopt je glazuur terug te kweken?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, 3x per dag je tanden poetsen en limiet aan energy drank werpt z'n vruchten af.
Ik reken dat zo uit:quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moet jij is wat minder denken en wat meer naar mijn instinct luisteren.
1
-
4 is 0,25 logisch.
Maar hoe reken ik
3
-
7 uit?
Zelfs hetkleinste beetje energy drank gaat je gebit al kapot vanquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, 3x per dag je tanden poetsen en limiet aan energy drank werpt z'n vruchten af.
M'n witte smile moet terug, jongah.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hoopt je glazuur terug te kweken?
Ojah natuurlijk. Vet logisch jaquote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik reken dat zo uit:
x * 7 = 3
0.4 * 7 = 2.8
0.20 over
0.03 * 7 = 0.21
Dus ongeveer 0.43.
Naar jouw instinct? Die som die Opperkwal postte is 5/6 vwo wiskunde B stof.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moet jij is wat minder denken en wat meer naar mijn instinct luisteren.
1
-
4 is 0,25 logisch.
Maar hoe reken ik
3
-
7 uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |