Nee jij deed zo van candlejaquote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel ik wist heel goed hoe ik candlejack mo-
OMG WIE IS DAT VOOR MIJN RAA
[ afbeelding ]
Geen idee, maar je bent pas gelukkig als je realiseert dat je het bent op het moment zelf.quote:
Ik ben geen 4chan nerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee jij deed zo van candleja
Maar je moet z'n naam wel afmaken.
Hoe kom je daarALL GLORY TO THE HYPNOTOADquote:
Je kan niet zomaar Candlejack zeggeALL GLORY TO THE HYPNquote:Op woensdag 18 november 2009 22:32 schreef Maisnon het volgende:
Candlejack candlejack hij pakt mij lekker niet.
Echt he? Totaal belacheALL GLORY TO THE HYPNOTOADquote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe kom je daarALL GLORY TO THE HYPNOTOAD
Alsof wij nerdALL GLORY TO THE HYPNOTOADquote:Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt he? Totaal belacheALL GLORY TO THE HYPNOTOAD
OMG I CANT ALL GLORY TO HYPNOquote:Op woensdag 18 november 2009 22:35 schreef Lakitu het volgende:
oh god jongens wat gebeuALL GLORY TO THE HYPNOTOAD
Ik heb geen idee. Gelukkig hebben we het niet over niggerjack gehaWAIT, WHERE THE HELL IS MY BIKE?quote:
MIJN GOD MAN WAAR KOMEN DIE SLIERTJES DIE JE LAATST OOK AL HAD VANDAAG ZE KOMEN VAN MIJN MUREN ALL GLORY TO HYPNONIGGERquote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Gelukkig hebben we het niet over niggerjack gehaWAIT, WHERE THE HELL IS MY BIKE?
quequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |