Slet.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
[img=....]
Op de puntjes moet een getal.
Gelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Wajoo. [ afbeelding ]
Hoelang duurt het bij jullie voordat dat plaatje geladen is?
Ik wilde jullie mijn fout niet onthoudenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef Lakitu het volgende:
Oh, ninja edit. Eerst zag ze de fout zelf nog niet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:21 schreef reetveter het volgende:
Weerwolven van Wakkerdam #1 Inschrijftopic
Hoe sad
.
Ik niet. Je gebruikt m'n grote smileys en m'n "Ik shit je niet"quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, jullie zullen het wel niet geloven, vandaag realiseerde ik me dat ik gelukkig ben. Ik shit jullie niet. Op dit moment ben ik gelukkig.
Ik heb van CN 'Sèh' gejat.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet. Je gebruikt m'n grote smileys en m'n "Ik shit je niet"
Geil.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, jullie zullen het wel niet geloven, vandaag realiseerde ik me dat ik gelukkig ben. Ik shit jullie niet. Op dit moment ben ik gelukkig.
ah vet het is er weerquote:Op woensdag 18 november 2009 22:21 schreef reetveter het volgende:
Weerwolven van Wakkerdam #1 Inschrijftopic
Hoe sad
Zulke momenten heb ik ook weleensquote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Wel ik wist heel goed hoe ik candlejack mo-quote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Oh, oh oh, en je weet niet hoe je candlejack moet gebrui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |