sorry plaatje vergetenquote:
Ja, is inderdaad een erg fijne gitaarquote:Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef genakt het volgende:
[..]
geweldig echt super !wil; hem nog wel even laten afstellen want die Dikke E string klettert nog wel eens op die ijzeren randjes niet dat ik er veel last van heb
![]()
was even wennen een V maar is echt geweldig. Kan er ook lekker op spelen me linker hand vliegt over de nek heen
Ah ja. Wel handigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef genakt het volgende:
laatste post
[..]
sorry plaatje vergeten
[ afbeelding ]
ja ik had het gezien maar ben beetje bang dat ik hem dan vertiefquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad een erg fijne gitaar
Wat je tegen dat kletteren kan doen is gewoon even de brug een klein beetje omhoog schroeven.
Dat ijzeren deel [met zadeltjes] waar de snaren overheen lopen als je uit de body komen. Daar zitten twee schroeven boven en onder [een bij de hoge e en een bij de lage E] en die kan je in hoogte verstellen.
Klein beetje omhoog schroeven, stemmen en nog eens proberen. Eventueel die stap herhalen totdat het goed is.
Je hebt hem ge-Quote, en niet uit de Wiki gehaald.quote:
Haha, simpelste wat je kan doen hoor, je kan er ook weinig mee beschadigenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik had het gezien maar ben beetje bang dat ik hem dan vertief
ow sorry waar staat die wiki dan dan pas ik hem even aanquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt hem ge-Quote, en niet uit de Wiki gehaald.
't Is net zo duur als je het zelf maakt.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef genakt het volgende:
[..]
ja was al aan het kijken
wat een dure hobby zeg gitaar spelen![]()
maar jij kan ook geen gitaar spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef DrD00m het volgende:
Mijn Dean V.... stuk van het lak kapot op de punt
![]()
Kwam er gisteren achter![]()
Nee, ik speel veel liever banjoquote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef genakt het volgende:
[..]
maar jij kan ook geen gitaar spelen
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Nee, ik speel veel liever banjo
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Binnenkort ga ik 'm eens zelf proberen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Gitaarmat het volgende:
was hier iemand met zo'n marshall class 5 buizencombo?
was dat niet cynic ofzo
hoe klinkt zo'n ding?
Dat was ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Gitaarmat het volgende:
was dat niet cynic ofzo
hoe klinkt zo'n ding?
Maar het hele punt van zo'n modelingversterker als de Spider is toch juist dat het geluid nagebootst wordt en dan zou dat ook over de line-out gebalanceerd moeten klinkenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja als je thuis een beetje wil gaan opnemen is iets als een toneport eigenlijk wel een makkelijk ding, dan vis je je geluid uit je computer zelf, maar dat kost wel weer een paar tientjes dan. De kwaliteit van een webcam microfoon is waarschijnlijk nog hoger dan als je het direct in je computer gaat inpluggen
Als ik schade heb merk ik dat meteen hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef DrD00m het volgende:
Mijn Dean V.... stuk van het lak kapot op de punt
![]()
Kwam er gisteren achter![]()
ow dus ik kan het toch wel zonder toneport waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het hele punt van zo'n modelingversterker als de Spider is toch juist dat het geluid nagebootst wordt en dan zou dat ook over de line-out gebalanceerd moeten klinkenOk, geef toe dat het minder levendig zal zijn, maar ik durf niet zeker te zeggen dat je beter geluid krijgt met een Toneport. Een Toneport is in principe een externe geluidskaart die al het geluid voor je regelt en zo'n Spider 4 regelt het geluid ook voor je, alleen stuurt een analoog signaal uit.
Zet wel de microphone boost van je inputkanaal uit, want ja, dan klinkt het echt kut. (of gebruik gewoon een line-in kanaal als je geludiskaart dat heeft)
hij heeft bijna dezelfde als ik die van jou alleen dan met floyd rose tremeloquote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik schade heb merk ik dat meteen hoor
Lig er gelukkig niet wakker van, het blijft een gebruiksobject.
Wat voor V?
Netjesquote:
Leukquote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef genakt het volgende:
[..]
hij heeft bijna dezelfde als ik die van jou alleen dan met floyd rose tremelo
ken dr doom in het echt
Gefeliciteerd man! Nu lekker sparen voor wat nieuws!quote:
ik heb je daar al eens een foto van laten zien, prutserquote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik schade heb merk ik dat meteen hoor
Lig er gelukkig niet wakker van, het blijft een gebruiksobject.
Wat voor V?
waarom haat iedereen die ibanez gitaren je zit toch aardig wat mensen die er een goed geluid uit halen en goed erop spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Nu lekker sparen voor wat nieuws!
wie zet hem alleen nou in de tuinquote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef TeleluvR het volgende:
OMG! Die gitaar, zo mooi!![]()
[ afbeelding ]
Daar wil ik juist vanaf! Ik wil rosewood, 60's met een fout kleurtje!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe mij dan maar een witte met een blonde nek.
ik heb alleen altijd me handpaml om de brug liggen als ik dan naar de onderste snaren ga zit de volume knop in de wegquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb alleen altijd me handpaml om de brug liggen als ik dan naar de onderste snaren ga zit de volume knop in de weg
Waar zie jij dan die haat voor ibanez gitaren ?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef genakt het volgende:
[..]
waarom haat iedereen die ibanez gitaren je zit toch aardig wat mensen die er een goed geluid uit halen en goed erop spelen
(heb er zelf geen ervaring op )
Ik nergens, Ibanez is niks mis mee..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar zie jij dan die haat voor ibanez gitaren ?
Probeer het gewoon zou ik zeggen, dan kom je er vanzelf achterquote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef genakt het volgende:
[..]
ow dus ik kan het toch wel zonder toneport waarschijnlijk
heb line in kanaal trouwens
Maar dit is ECHT nep goud!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Lelijk nep goud, daar houd ik niet zo van.
De hals heb je al!quote:
Dat ging over z'n Artcore die hij al een tijdje probeert te slijten.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef genakt het volgende:
[..]
waarom haat iedereen die ibanez gitaren je zit toch aardig wat mensen die er een goed geluid uit halen en goed erop spelen
Ah! Ja immers.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef DrD00m het volgende:
[..]
ik heb je daar al eens een foto van laten zien, prutser
Maar normaal merk ik schade ook meteen op. Ben er 2 weken geleden nog mee wezen optreden, en tijdens het optreden was er nog geen schade. Moet op de terugweg gebeurd zijn.
Zal vanavond een foto maken
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Gitaarmat het volgende:
was dat niet cynic ofzo
hoe klinkt zo'n ding?
En ik zat vandaag voor de verandering ook eens niet in Eindhovenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Eindhoven ook weer overleefd.
Hoewel ik in een gekkenhuis moest klussen ten grootte van een klein dorp, ben ik Ares niet tegen gekomen.
Op termijn wil ik echt op zoek naar zo'n 5 watts buizen, gewoon omdat ik hier voor in huis een roland cube 30 en een peavey buizenbak heb (maar die is eigenlijk veel te hard).quote:Op woensdag 18 november 2009 19:27 schreef Meursault het volgende:
[..]
Had je deze per ongeluk al gezien? Best een goede vergelijking. Ik neig op hier meer nar de Vox, maar ik ben benieuwd hoe ze irl klinken.
Die Vox is trouwens erg goed betaalbaar. Ik vind 'm hier ook beter klinken, helderder.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Op termijn wil ik echt op zoek naar zo'n 5 watts buizen, gewoon omdat ik hier voor in huis een roland cube 30 en een peavey buizenbak heb (maar die is eigenlijk veel te hard).
Dus zo'n 5 watts kun je lekker opengooien dan.
-edit- en ik vind daar de vox warmer/voller klinken
Geen haat hoor, maar er moest gewoon in de collectie gesneden worden. Oa de Ibanez was daardoor de lul (of hij is juist gered van mijn gitaargejengelquote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef genakt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
Hoewel ik in een gekkenhuis moest klussen ten grootte van een klein dorp, ben ik Ares niet tegen gekomen.
Ziet er uit alsof het moeilijk isquote:Op woensdag 18 november 2009 21:30 schreef Cynic het volgende:
Even een kort filmpje van de basgitaar opnames van afgelopen weekend. Morgen wordt nog een half nummer opgenomen en als het goed is kunnen we dan volgend weekend weer verder met de gitaren.
Na alle vertragingen gaat het er weer op lijken
Onboard geluidskaart? Zo ja, begin maar te sparen voor een aparte geluidskaart. Heb nog nooit een onboard geluidskaart gezien die fatsoenlijke full duplex mogelijkheden heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Iemand ervaring met ASIO en windows 7?
Ik kan namelijk alleen via ASIO opnemen en tegelijkertijd afspelen als er niks, maar dan ook echt niks anders openstaat dat geluid output
600 keer hetzelfde stukje spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:30 schreef Cynic het volgende:
Even een kort filmpje van de basgitaar opnames van afgelopen weekend. Morgen wordt nog een half nummer opgenomen en als het goed is kunnen we dan volgend weekend weer verder met de gitaren.
Na alle vertragingen gaat het er weer op lijken
We gaan echt heel precies te werk nu. Dus veel overdoen inderdaad. Maar het resultaat is er dan ook wel naar straks, de sound is echt heel goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
600 keer hetzelfde stukje spelenrecording kan echt zuigen.
Maar toch is het wel lache meestal
Nee, een Creative X-Fi titanium.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Onboard geluidskaart? Zo ja, begin maar te sparen voor een aparte geluidskaart. Heb nog nooit een onboard geluidskaart gezien die fatsoenlijke full duplex mogelijkheden heeft.
Dat is eigenlijk een situatie die ik liever niet heb, omdat mijn pod op een amp staat die echt veel herrie maakt voor zo'n klein ding, bovendien is het maar matige kwaliteit wat daaruit komt.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef KaMo het volgende:
Ik speelde altijd foobar over mijn onboard, en gitaar over line6
je wilt je gitaargeluid over de computerboxen hebben?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een situatie die ik liever niet heb, omdat mijn pod op een amp staat die echt veel herrie maakt voor zo'n klein ding, bovendien is het maar matige kwaliteit wat daaruit komt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
je wilt je gitaargeluid over de computerboxen hebben?
Ja dat kan wel, maar zodra ik bijvoorbeeld mee wil spelen met een nummer in foobar, en tegelijkertijd wil opnemen, dan gaat ASIO moeilijk doen dat de geluidskaart in gebruik is.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef KaMo het volgende:
Kan je guitarrig niet als vst in een programma laden, en dan via dat programma een liedje afspelen?
Asio4All drivers al geprobeerd?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, een Creative X-Fi titanium.
Ik had verwacht dat ik zonder moeite foobar / guitarpro naast Guitar Rig e.d. zou kunnen openen, maar nee, dit weigert ie, de programmas nemen dan de geluidskaart over, als het ware.
Nou ja de drivers van creative heb ik op zich geen problemen mee gehad, en ben idd vergeten te vermelden dat het hier om Asio4All gaat.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Asio4All drivers al geprobeerd?
Ik weet wel dat de driversupport van Creative er niet op vooruit gegaan is door de jaren. Werken de KX drivers toevallig niet op de X-Fi? (of zijn die alleen voor de SB Live! (die overigens weer prima werkt hier onder Windows 7) en de Audigy?) Die hebben normaal gesproken een lage latency en weet dat ze onder Vista 100x beter werken dan de originele Creative Drivers.
Klinkt best goed, alleen vind ik 'm een klein beetje te "lief" klinken. Dave Grohl gooit er zelf wat meer agressie inquote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef -Menn0- het volgende:
Moet nog verwerken blabla dus kan zijn dat hij nog niet te zijn is..
Als hij te zien is: lief zijn want ik ben stiekem nog best wel verkouden![]()
Speel je die met een capo op de 2e fret? Is dat vanwege de hoogte van je stem?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:59 schreef -Menn0- het volgende:
Haha ja klopt maar was al blij dat ik dit uit mn strot kreeg
Ja, deze hoogte vind ik lekker zingen. Zonder capo was te laag, capo op 1e fret idem, daarna werd het te hoog...quote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Speel je die met een capo op de 2e fret? Is dat vanwege de hoogte van je stem?
Ff de omschrijving aangepastquote:I still sort of have a cold but I thought I'd upload it anyway
It's actually a cover of a cover (the one the Stereophonics made). Also, I know this is not the way Dave sings it and he sings it better! But that's why he's playing to sold out arena's and I'm sitting all alone in my room playing to a webcam
goed manquote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef -Menn0- het volgende:
Moet nog verwerken blabla dus kan zijn dat hij nog niet te zijn is..
Als hij te zien is: lief zijn want ik ben stiekem nog best wel verkouden![]()
In een studio liedjes opnemenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks
En tja wat kan je ermee doen behalve beetje op m'n kamer liedjes opnemen....
Flowah Powahquote:Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
Dit blijft geniaal.
De regisseur Miike Takashi heeft geïnspireerd door deze CD een film geschreven waar zo'n beetje het hele album als soundtrack dient. Geniale film ook. "Deadly Outlaw: Rekka" heet het.
een band beginnen, met andere leden die je helpen schrijvenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks
En tja wat kan je ermee doen behalve beetje op m'n kamer liedjes opnemen....
ja, maar... was je dan ook bij de sociale werkplaats geweest?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
quote:
Tot je erachter komt dat het gewoon door de baas betaald wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Heb je gewaarschuwd!
En ik had ook zo'n handig Excel sheet ding. Na een maand heel hard weggegooid, je schrikt je het apelazerus
Deze maand al over de 200 euro aan benzine... En dan rijdt ik nog 1:15/16quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Heb je gewaarschuwd!
En ik had ook zo'n handig Excel sheet ding. Na een maand heel hard weggegooid, je schrikt je het apelazerus
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 14:08 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Tot je erachter komt dat het gewoon door de baas betaald wordt
(ik zou niks overhouden als ik het allemaal zelf zou moeten betalen haha)![]()
Gas lijkt mij wel erg aantrekkelijk. Vriend van mij rijdt in een dikke Benz oldtimer, daar gaat per keer 10 euro aan gas in!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor een diesel. Of een gastank.
Valt mij alles mee eerlijk gezegd!quote:
Interessant! Zo'n pedaaltje moet ik ook eens proberen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:48 schreef TeleluvR het volgende:
In het begin wat gelul, maar verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef Meursault het volgende:
[..]
Interessant! Zo'n pedaaltje moet ik ook eens proberen.Dat behangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Gefeliciteerd! In deze tijd toch wel een klein feestje waard!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vandaag een contract voor onbepaalde tijd gekregen. En een aantal mensen hadden een "oooh JIJ bent Daniël!
". Ik dacht echt: wtf?
.
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vandaag een contract voor onbepaalde tijd gekregen. En een aantal mensen hadden een "oooh JIJ bent Daniël!
.
WTF, binnen 3 minuten het eerste bod, sinds wanneer gaat dat zo op marktplaats?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben echt slecht in advertentieteksten schrijven
Gibson Les Paul Standard![]()
Zeker! Ben er zelfs in loon op vooruit gegaan wat al helemaaaal uniek is nuquote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! In deze tijd toch wel een klein feestje waard!
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:50 schreef Libelah het volgende:
En dan vergeet je een TVP te lozen en ben je de boel ineens kwijt...
En ook niet de minstequote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
WTF, binnen 3 minuten het eerste bod, sinds wanneer gaat dat zo op marktplaats?
Niet de minste, maar ook zeker niet het bod dat ik accepteer, vind mijn vraagprijs al aardig strak, eerlijk gezegd!quote:
Op marktplaats altijd hoger inzetten, mensen gaan er toch altijd onder biedenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet de minste, maar ook zeker niet het bod dat ik accepteer, vind mijn vraagprijs al aardig strak, eerlijk gezegd!
Dan gaat ie niet weg, net zo simpel...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op marktplaats altijd hoger inzetten, mensen gaan er toch altijd onder bieden
P90's zijn de bom!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Dát zijn P90's toch? Staat de goldopt daarom bekend met dat geluid?
Ik zag 'm zonet ook op gitaarnet staanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef TeleluvR het volgende:
Hij staat overalquote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zag 'm zonet ook op gitaarnet staan.
Haha, hier hetzelfde, had vandaag een Seat Ibiza 1.4 leenauto mee omdat mijn auto voor een beurt weg was, kwam er bij de pomp achter dat ik er vandaag zo'n 1:9 a 1:10 mee gereden hadquote:Op donderdag 19 november 2009 14:08 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Tot je erachter komt dat het gewoon door de baas betaald wordt
(ik zou niks overhouden als ik het allemaal zelf zou moeten betalen haha)![]()
Oeie dat klinkt lekker zeg. Maar in de winkel zie je nergens meer Les Pauls met P90's dan moet je toch op marktplaats zoeken.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef TeleluvR het volgende:
Gibson Les Paul '56er Reissue Std. Custom Shop with 1969 Fender Super Reverb plus Okko Diablo Overdrive
Wow, mooie gitaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef TeleluvR het volgende:
De grote winkels hebben er altijd wel eentje liggen/staan!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oeie dat klinkt lekker zeg. Maar in de winkel zie je nergens meer Les Pauls met P90's dan moet je toch op marktplaats zoeken.
Die ja, maar ik probeer gewoon te onderhandelen. 150 ervan afhalen wil ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef TeleluvR het volgende:
Die Classic van eerder? was wel een mooi ding... maar voor een classic wel aan de prijs!
Daar koop je ook mooie standards voor!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die ja, maar ik probeer gewoon te onderhandelen. 150 ervan afhalen wil ik.
Maar dit is een classic premium plus he!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar koop je ook mooie standards voor!![]()
![]()
Dat zijn octaven. Dat klinkt tof, als je het maar goed demptquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef genakt het volgende:
je hebt van die powerchords waarbij je bij 7 A snaar en dan op de G snaar. Dat je de D snaar zeg maar dempt ofzo :S ligt het aan mij of klinkt dit gewoon helemaal niet![]()
of weet iemand een tip ?!
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn octaven. Dat klinkt tof, als je het maar goed dempt
het lukt me niet echt of hij klinkt vreselijk of hij ik raak de de onderste naar zeg maar niet die ik moet rakenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn octaven. Dat klinkt tof, als je het maar goed dempt
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Witchfynder het volgende:
.
heb een nummer waar er een paar tussen zitten oppeensquote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Gitaarmat het volgende:
je moet ook niet alléén octaven spelen maar combineren met iets dan klinkt het wel.
Alleen octaven gaat primaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Gitaarmat het volgende:
je moet ook niet alléén octaven spelen maar combineren met iets dan klinkt het wel.
Vanaf 2:20 zoeits hoort het te klinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef genakt het volgende:
[..]
heb een nummer waar er een paar tussen zitten oppeens
alleen het klinkt voor geen meter maar even oefenen en dan lukt het vast wel
wel koel nummer om te spelenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vanaf 2:20 zoeits hoort het te klinken
En hij is ook lekker simpelquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef genakt het volgende:
[..]
wel koel nummer om te spelen![]()
even kijken of ik tabs kan vinden
want zelf uitvinden kan ik nog niet
Belangrijk dat je die middelste snaar goed dempt (makkelijkste is met de onderkant van je wijsvinger. Met het topje van je wijsvinger kan je dan je dikke E snaar dempen. En daarnaast natuurlijk ook zorgen dat de onderste 2 snaren ook gedempt zijnquote:
quote:
ja de e snaar dempen lukt welquote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Belangrijk dat je die middelste snaar goed dempt (makkelijkste is met de onderkant van je wijsvinger. Met het topje van je wijsvinger kan je dan je dikke E snaar dempen. En daarnaast natuurlijk ook zorgen dat de onderste 2 snaren ook gedempt zijn![]()
dan moet het lukken
Ik kan het een keer uitleggen en voordoenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:29 schreef genakt het volgende:
[..]
ja de e snaar dempen lukt wel
andere lukt ook wel beetje al
is gewoon even oefenen. Als het even helemaal niet meer lukt speel ik weer wat anders
Money!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:49 schreef guitarist het volgende:
Tele, er staat nu een Goldtop bij de Guitarbox!!!
ik ben vanmiddag wel op msnquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:44 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik kan het een keer uitleggen en voordoen
Jepquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef genakt het volgende:
denk dat je er ook wel veel van leert om met andere mensen te spelen
van goed slapen wordt je gewoon erg brak!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik dacht goed geslapen te hebben, maar ben toch een beetje brak.
Kapotte amp @ The_Dean = weer speelplezierquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:26 schreef haakon het volgende:
M'n versterker is ermee opgehoudenhij kan nog wel aan, maar dan branden alleen de lichtjes nog maar
net 2 maand buiten de garantie ! verdomme !
Wat is het voor versterker trouwens?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:26 schreef haakon het volgende:
M'n versterker is ermee opgehoudenhij kan nog wel aan, maar dan branden alleen de lichtjes nog maar
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:26 schreef haakon het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat is het voor versterker trouwens?
Een Line6 Flextone III Plus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat is het? Wanneer begon het? Wat doet hij nog wel/niet?
Nee, ik moet daar niet aankomen johquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Lastig...
Al open geschroefd en alles nagelopen?
Tof!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef guitarist het volgende:
Dus ik mag niet spammen met wat ik gisteren in mijn hand had?
http://twitpic.com/q0jxt
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef guitarist het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Witchfynder het volgende:
.
Daar zitten er hier meer van toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Biogarde het volgende:
die knuppel met z'n eigen band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef guitarist het volgende:
![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Meursault op 20-11-2009 15:21:01 ]"Everything we are, we are when we're alone."
In de winkels of alleen bij jou te bestellen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef guitarist het volgende:
paar tientjes...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat betaal je eigenlijk voor een beetje toffe gigbag, moet nog kadootje verzinnen voor sinterklaas/verjaardag en ik kan echt niks verzinnen, nu is m'n oude tas een beetje aan het aftakelen dus een nieuwe leek me wel een goeie optieWel echt een goed ding dan met dikke voering erin
Ja! Maar dat was een poging cq gedachte van pak 'm beet 10 minuten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef guitarist het volgende:
Btw Bio, had jij ook niet ooit eens een poging gedaan om gitaar te spelen?
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:48 schreef TeleluvR het volgende:
Is die van jou ook zo bezitterig in de weekenden?
Heb net een week gewerkt, doe eens rustig
Jij hebt verder weinig te klagen volgens mijquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:50 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is wel het veiligst, je weet nooit wie er meeleest!
Ik hoorde gisteren het verhaal van een kerel die ik ken, die onder druk van zijn vriendin al zijn gitaarspul in één keer de deur uit had gedaan...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef TeleluvR het volgende:
Ik klaag de hele dag door, stomme vriendinnen die dure hobby's stimuleren, bah!
Ik zag hem daar was het wat ik laatst over had met die Truss rod cover die is vervangen door een neutrale.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:49 schreef guitarist het volgende:
Tele, er staat nu een Goldtop bij de Guitarbox!!!
Beetje laat hè!quote:
quote:
Hij komt toch uit ná Sinterklaas?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Valt mee we hebben nog twee week ofzo jah.
Jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij komt toch uit ná Sinterklaas?
Ik ken een kerel die onder druk van zijn gitaren zijn vriendin de deur uit heeft gedaan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren het verhaal van een kerel die ik ken, die onder druk van zijn vriendin al zijn gitaarspul in één keer de deur uit had gedaan...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:21 schreef allsystemshalt het volgende:
Proost![]()
Borrels opstraks lekker lang snurken en dromen over die perfecte rif die ik ooit ga spelen
Mooizo!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Die Cynic doet je een paar trucjes voor, en er gaat een wereld voor je open...
Mijn vriendinnetje schrijft werkelijk ooooveral Conorach op, van haar agenda tot haarborstel. Ze wil zelfs een Conorach sjabrak voor haar paardquote:Op zaterdag 21 november 2009 06:37 schreef -Menn0- het volgende:
Vriendinnetje loopt al met mp3 versies van m'n covers (ja meervoud want het zijn er lekker 2) op dr iPod iedereen gek te spammen
![]()
Precies tussen Sinterklaas en Kerst. Tussen dat ding en Kerst ben ik ook nog eens jarig. En daarom heet het "de feestmaand"quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och sinterklaas is op 5 december jah nu snap ik hem.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zie toch echt vriendinnetje staan en geen vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 21 november 2009 06:37 schreef -Menn0- het volgende:
Verkoudheid is helemaal over![]()
Lekker liedjes opnemen![]()
Vriendinnetje loopt al met mp3 versies van m'n covers (ja meervoud want het zijn er lekker 2) op dr iPod iedereen gek te spammen
![]()
Je snapt hem bijna. Sinterklaas is op 6 december.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Och sinterklaas is op 5 december jah nu snap ik hem.
Minder last van feedback, alhoewel op hoge volumes het weinig zin heeft. Wie tape op zijn Gretsch plakt kan in mijn ogen niet met zijn apparatuur omgaan en moet die Gretsch direct bij mij inleveren...quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:40 schreef Meursault het volgende:
Wat is het effect van tape over de openingen van een semi hollowbody?
Ik zag gisteren een dude die had tape op z'n Gretsch.
Joahwelquote:
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh...quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:36 schreef Aresdreams het volgende:
hoezo klein? je kan toch wel full sized pedaaltjes in de boom hangen, en de boom op een versterker zetten, alleen dan wel miniatuur gitaartjes, denk niet dat die takken een grote versie houden
Staat toch ook achter covers niet achter vriendinnetjequote:Op zaterdag 21 november 2009 10:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zie toch echt vriendinnetje staan en geen vriendinnetjes.
nog helemaal geen boomquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh....
Weet je hoeveel gitaren je daaruit kan zagenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh....
je ziet ook wel eens een sponsje in die gaten zitten, tegen de feedback zoals al gezegd isquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:40 schreef Meursault het volgende:
Wat is het effect van tape over de openingen van een semi hollowbody?
Ik zag gisteren een dude die had tape op z'n Gretsch.
MIJN BUURMANquote:Op zondag 22 november 2009 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Net nieuwe video van Di Rect gezien, ik vind die zanger echt goedtoffe stem ook
Woon je in een volkstuinhuisjecaravan ja ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Woon je in een volkstuinhuisjecaravan ja ??neen in een mooi huisje midden in de stad arnhem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een geld voor zo'n afgetrapt ding...quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
kek fendertje..
http://www.themusiczoo.co(...)2-Pickup-Dakota-Red/
quote:Op zondag 22 november 2009 20:54 schreef The_Dean het volgende:
Als ik ze op de radio hoor zet ik Di-Rect een andere zender op.
waar ergens dan? anders had ik kunnen komen kijken mogelijk...quote:Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister publieksprijs gewonnen zonder dat we eigen publiek hadden meegenomen ergens bij Eindhoven, dat is altijd tof natuurlijk
In Waalrequote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waar ergens dan? anders had ik kunnen komen kijken mogelijk...
zag het al, Waalre, da was nie zo heel ver weg eigenlijk... jammer, gemist
Nee.quote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het best okee klinken, het nummer niet zo geweldig, maar goeie znager
Boh wat een lelijk ding...quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
kek fendertje..
Da's ook voor mij nog goed te doenquote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waar ergens dan? anders had ik kunnen komen kijken mogelijk...
zag het al, Waalre, da was nie zo heel ver weg eigenlijk... jammer, gemist
quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
kek fendertje..
Ja, spannend hè?quote:Op maandag 23 november 2009 00:16 schreef allsystemshalt het volgende:
Nog 9 posts voor een nieuwe![]()
![]()
Wie zal het worden en wat wordt de titel![]()
![]()
Stel je eens voor. Dan mag jij gewoon de TT bepalen van het volgende deel.quote:Op maandag 23 november 2009 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oeoeieieoeoieie ik zit mezelf al op te vreten bij het idee dat ik het wel eenskan zijn![]()
![]()
Zolang het maar geen kabouter wesley iets bevatquote:Op maandag 23 november 2009 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb al 10 miljoen miljard verschillende opties GODMILJAAARRR
Het zijn juist de simpele dingen die het tofst zijn, het is moelijk om iets tofs en simpels te verzinnen wat toegankelijk is dus. Daar moet zo'n band respect voor krijgen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zolang het maar geen kabouter wesley iets bevat
Het verbaast me trouwens dat een simpel nummer als "Kyuss - Catamaran" heel vet klinkt, maar heel simpel is om te spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |