sorry plaatje vergetenquote:
Ja, is inderdaad een erg fijne gitaarquote:Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef genakt het volgende:
[..]
geweldig echt super !wil; hem nog wel even laten afstellen want die Dikke E string klettert nog wel eens op die ijzeren randjes niet dat ik er veel last van heb
![]()
was even wennen een V maar is echt geweldig. Kan er ook lekker op spelen me linker hand vliegt over de nek heen
Ah ja. Wel handigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef genakt het volgende:
laatste post
[..]
sorry plaatje vergeten
[ afbeelding ]
ja ik had het gezien maar ben beetje bang dat ik hem dan vertiefquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad een erg fijne gitaar
Wat je tegen dat kletteren kan doen is gewoon even de brug een klein beetje omhoog schroeven.
Dat ijzeren deel [met zadeltjes] waar de snaren overheen lopen als je uit de body komen. Daar zitten twee schroeven boven en onder [een bij de hoge e en een bij de lage E] en die kan je in hoogte verstellen.
Klein beetje omhoog schroeven, stemmen en nog eens proberen. Eventueel die stap herhalen totdat het goed is.
Je hebt hem ge-Quote, en niet uit de Wiki gehaald.quote:
Haha, simpelste wat je kan doen hoor, je kan er ook weinig mee beschadigenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik had het gezien maar ben beetje bang dat ik hem dan vertief
ow sorry waar staat die wiki dan dan pas ik hem even aanquote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt hem ge-Quote, en niet uit de Wiki gehaald.
't Is net zo duur als je het zelf maakt.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef genakt het volgende:
[..]
ja was al aan het kijken
wat een dure hobby zeg gitaar spelen![]()
maar jij kan ook geen gitaar spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef DrD00m het volgende:
Mijn Dean V.... stuk van het lak kapot op de punt
![]()
Kwam er gisteren achter![]()
Nee, ik speel veel liever banjoquote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef genakt het volgende:
[..]
maar jij kan ook geen gitaar spelen
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Nee, ik speel veel liever banjo
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Binnenkort ga ik 'm eens zelf proberen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Gitaarmat het volgende:
was hier iemand met zo'n marshall class 5 buizencombo?
was dat niet cynic ofzo
hoe klinkt zo'n ding?
Dat was ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Gitaarmat het volgende:
was hier iemand met zo'n marshall class 5 buizencombo?
was dat niet cynic ofzo
hoe klinkt zo'n ding?
Maar het hele punt van zo'n modelingversterker als de Spider is toch juist dat het geluid nagebootst wordt en dan zou dat ook over de line-out gebalanceerd moeten klinkenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja als je thuis een beetje wil gaan opnemen is iets als een toneport eigenlijk wel een makkelijk ding, dan vis je je geluid uit je computer zelf, maar dat kost wel weer een paar tientjes dan. De kwaliteit van een webcam microfoon is waarschijnlijk nog hoger dan als je het direct in je computer gaat inpluggen
Als ik schade heb merk ik dat meteen hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef DrD00m het volgende:
Mijn Dean V.... stuk van het lak kapot op de punt
![]()
Kwam er gisteren achter![]()
ow dus ik kan het toch wel zonder toneport waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het hele punt van zo'n modelingversterker als de Spider is toch juist dat het geluid nagebootst wordt en dan zou dat ook over de line-out gebalanceerd moeten klinkenOk, geef toe dat het minder levendig zal zijn, maar ik durf niet zeker te zeggen dat je beter geluid krijgt met een Toneport. Een Toneport is in principe een externe geluidskaart die al het geluid voor je regelt en zo'n Spider 4 regelt het geluid ook voor je, alleen stuurt een analoog signaal uit.
Zet wel de microphone boost van je inputkanaal uit, want ja, dan klinkt het echt kut. (of gebruik gewoon een line-in kanaal als je geludiskaart dat heeft)
hij heeft bijna dezelfde als ik die van jou alleen dan met floyd rose tremeloquote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik schade heb merk ik dat meteen hoor
Lig er gelukkig niet wakker van, het blijft een gebruiksobject.
Wat voor V?
Netjesquote:
Leukquote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef genakt het volgende:
[..]
hij heeft bijna dezelfde als ik die van jou alleen dan met floyd rose tremelo
ken dr doom in het echt
Gefeliciteerd man! Nu lekker sparen voor wat nieuws!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |