ik heb je daar al eens een foto van laten zien, prutserquote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik schade heb merk ik dat meteen hoor
Lig er gelukkig niet wakker van, het blijft een gebruiksobject.
Wat voor V?
waarom haat iedereen die ibanez gitaren je zit toch aardig wat mensen die er een goed geluid uit halen en goed erop spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Nu lekker sparen voor wat nieuws!
wie zet hem alleen nou in de tuinquote:Op woensdag 18 november 2009 16:08 schreef TeleluvR het volgende:
OMG! Die gitaar, zo mooi!![]()
[ afbeelding ]
Daar wil ik juist vanaf! Ik wil rosewood, 60's met een fout kleurtje!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe mij dan maar een witte met een blonde nek.
ik heb alleen altijd me handpaml om de brug liggen als ik dan naar de onderste snaren ga zit de volume knop in de wegquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb alleen altijd me handpaml om de brug liggen als ik dan naar de onderste snaren ga zit de volume knop in de weg
Waar zie jij dan die haat voor ibanez gitaren ?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef genakt het volgende:
[..]
waarom haat iedereen die ibanez gitaren je zit toch aardig wat mensen die er een goed geluid uit halen en goed erop spelen
(heb er zelf geen ervaring op )
Ik nergens, Ibanez is niks mis mee..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar zie jij dan die haat voor ibanez gitaren ?
Probeer het gewoon zou ik zeggen, dan kom je er vanzelf achterquote:Op woensdag 18 november 2009 15:38 schreef genakt het volgende:
[..]
ow dus ik kan het toch wel zonder toneport waarschijnlijk
heb line in kanaal trouwens
Maar dit is ECHT nep goud!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Lelijk nep goud, daar houd ik niet zo van.
De hals heb je al!quote:
Dat ging over z'n Artcore die hij al een tijdje probeert te slijten.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef genakt het volgende:
[..]
waarom haat iedereen die ibanez gitaren je zit toch aardig wat mensen die er een goed geluid uit halen en goed erop spelen
Ah! Ja immers.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef DrD00m het volgende:
[..]
ik heb je daar al eens een foto van laten zien, prutser
Maar normaal merk ik schade ook meteen op. Ben er 2 weken geleden nog mee wezen optreden, en tijdens het optreden was er nog geen schade. Moet op de terugweg gebeurd zijn.
Zal vanavond een foto maken
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Gitaarmat het volgende:
was hier iemand met zo'n marshall class 5 buizencombo?
was dat niet cynic ofzo
hoe klinkt zo'n ding?
En ik zat vandaag voor de verandering ook eens niet in Eindhovenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Eindhoven ook weer overleefd.
Hoewel ik in een gekkenhuis moest klussen ten grootte van een klein dorp, ben ik Ares niet tegen gekomen.
Op termijn wil ik echt op zoek naar zo'n 5 watts buizen, gewoon omdat ik hier voor in huis een roland cube 30 en een peavey buizenbak heb (maar die is eigenlijk veel te hard).quote:Op woensdag 18 november 2009 19:27 schreef Meursault het volgende:
[..]
Had je deze per ongeluk al gezien? Best een goede vergelijking. Ik neig op hier meer nar de Vox, maar ik ben benieuwd hoe ze irl klinken.
Die Vox is trouwens erg goed betaalbaar. Ik vind 'm hier ook beter klinken, helderder.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Op termijn wil ik echt op zoek naar zo'n 5 watts buizen, gewoon omdat ik hier voor in huis een roland cube 30 en een peavey buizenbak heb (maar die is eigenlijk veel te hard).
Dus zo'n 5 watts kun je lekker opengooien dan.
-edit- en ik vind daar de vox warmer/voller klinken
Geen haat hoor, maar er moest gewoon in de collectie gesneden worden. Oa de Ibanez was daardoor de lul (of hij is juist gered van mijn gitaargejengelquote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef genakt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Eindhoven ook weer overleefd.
Hoewel ik in een gekkenhuis moest klussen ten grootte van een klein dorp, ben ik Ares niet tegen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |