die types kun je goed missen op een feest!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou mij ook geen bal uitmaken als ik dan minder zou drinken en evenveel zou moeten betalen.
't Gaat om de lol tenslotte. Maar er zitten wel eens types bij....
ik ben nu je recept aan mixenquote:
alleen al die emmers sjouwen word ik zo moe vanquote:Volgens mij ken ik het uit mn hoofd.
Je gebruikt als maatbeker een kopje, steeds hetzelfde kopje dus.
In jouw geval wellicht een emmer
2 kopjes zelfrijzend bakmeel
1 kopje bloem
3 grote eieren
1 kopje basterdsuiker
1 kopje cocos ( van die gedroogde )
2 zakjes vanillesuiker
1 kopje 7 up of sinas ( met prik ieg, ik heb t ook wel es met cola gemaakt )
Pleur alles in een kom, op t laatst de frisdrank dr bij en met een spatel of garde beslag van roeren, niet hard kloppen, gewoon rustig roeren.
Kleurstof van de toko dr bij doen is het leukste, ik maak de mijnes meestal knalroze
Bedek het gedeelte met de gaatjes van je stoompan met alufolie, beslag dr in, uur lang stomen ( deksen weer met theedoek ) en klaaaaaaarrrrrrrr is je cake.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef Qwea het volgende:
Poen wil ik zien!
Hoi, zoals jullie weten hebben we op 19 dec as weer de jaarlijke LOS afsluiting!
Om tijdens die 4 uur durende zit niet te sterven van de honger en dorst wil ik wat proviant inslaan,zoals voorgaande jaren ook gedaan is. Enkel kwam het voorgaande jaren telkens op Luus en Jeroen hun schouders, dit jaar gaan we het anders doen.
Dus kom je ook op 19 December en wil je niet dood gaan van de dorst of honger? Dan verzoek ik je vriendelijk UITERLIJK zaterdag 12 December 5 euro aan luus of mij te geven... zodat we kunnen gaan shoppen om de maagjes en mondjes tevreden te houden.
Als je toch liever ervoor kiest om tijdens die 4u te verhongeren, dan moet je vooral geen geld over maken. Maar geen geld betekend dus wel verhongeren en verdrogen!
Als mensen daarover gaan zeiken, dan verhongeren en verdrogen ze maarquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Dan hebben ze pech idd.
Maar stel je er op in dat daar mensen over kunnen gaan zeiken, dat was alles wat ik bedoelde
Dat dus!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als mensen daarover gaan zeiken, dan verhongeren en verdrogen ze maar
Ik ben gewoon goed!quote:
Klahquote:Op woensdag 18 november 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Leuk bericht zo hoor Q!
Proviand nog ff met een d doen en in de laatste regel 'betekent' met een t, dan is Mien Detail ook weer tevreden
das geen nederlandsquote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef Qwea het volgende:
Poen wil ik zien!
Hoi, zoals jullie weten hebben we op 19 dec as weer de jaarlijke LOS afsluiting!
Om tijdens die 4 uur durende zit niet te sterven van de honger en dorst wil ik wat proviant inslaan,zoals voorgaande jaren ook gedaan is. Enkel kwam het voorgaande jaren telkens op Luus en Jeroen hun schouders, dit jaar gaan we het anders doen.
Dus kom je ook op 19 December en wil je niet dood gaan van de dorst of honger? Dan verzoek ik je vriendelijk UITERLIJK zaterdag 12 December 5 euro aan luus of mij te geven... zodat we kunnen gaan shoppen om de maagjes en mondjes tevreden te houden.
Als je toch liever ervoor kiest om tijdens die 4u te verhongeren, dan moet je vooral geen geld over maken. Maar geen geld betekend dus wel verhongeren en verdrogen!
terecht erachter?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
das geen nederlands
komt telkens op de schouders van Luus en Jeroen
ja of neerquote:
Oh jaquote:Op woensdag 18 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja of neer
komt telkens op de schouders van Luus en Jeroen neer
Succes!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nou maar es kijken of ik de Brienenoord op, over, en weer af kan komen
Succes...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nou maar es kijken of ik de Brienenoord op, over, en weer af kan komen
aan t watten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |