ah, ik dacht al...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vond ik hem in de pan.
Fatal Attraction
Maar dat slaat nergens op, want je bent een wannabe maar wilt me niet.
Kortom, dus was weer een slechte grapNever mind!
Maak er een American party van..Kunnen ze allemaal hun eigen drinken en eten meenemenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
Hye poepjes... even he. Weten jullie nog dat ik dat verhaal had van die kerel die elke x iedereen zn bier opzoop en nooit zelfs dokte?
Nu is er 19dec dus een afsluiting in de studio, 4u lang. Met drank, food, ect. Nu is het altijd 1 iemand die dokt... en dat heb ik even veranderd
Ik heb besloten even een mailtje rond te sturen/hyves bericht... met de mededeling dat er 19dec weer die afsluiting is, met drank, food, ect. En ik graag de week voor de 19de poen wil zien, van de mensen die ook drinken/food willen... zodat we kunnen schoppen.
Hoe breng je dat netjes?
ooh ja, en er moet ook in dat geen geld geven = niet vreten of drinken
detailsquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Als je het netjes wilt brengen Kweej, dan zou ik in elk geval 'schoppen' vervangen door 'shoppen'
Maar goed idee.
Nee, want dan neemt of niemand iets mee... of heel weinig,... of 3 mensen nemen mee en de rest gaat daarvan zuipen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maak er een American party van..Kunnen ze allemaal hun eigen drinken en eten meenemen
dan zal die dat niet doen denkquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maak er een American party van..Kunnen ze allemaal hun eigen drinken en eten meenemen
zoiets?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
Hye poepjes... even he. Weten jullie nog dat ik dat verhaal had van die kerel die elke x iedereen zn bier opzoop en nooit zelfs dokte?
Nu is er 19dec dus een afsluiting in de studio, 4u lang. Met drank, food, ect. Nu is het altijd 1 iemand die dokt... en dat heb ik even veranderd
Ik heb besloten even een mailtje rond te sturen/hyves bericht... met de mededeling dat er 19dec weer die afsluiting is, met drank, food, ect. En ik graag de week voor de 19de poen wil zien, van de mensen die ook drinken/food willen... zodat we kunnen schoppen.
Hoe breng je dat netjes?
quote:Dag allemaal!
Ook dit jaar weer de jaarlijkse afsluiting in de studio, en wel op 19 december! Heb je ook zin om te komen, laat het dan even weten via de mail! En om de financiën een beetje ordelijk te houden willen we jullie vragen om uiterlijk 12 december 5000 euro over te maken op rekeningnummer 555, zodat we genoeg eten en drinken kunnen inslaan!
Hopelijk tot dan!
Liefs Qwea en MM
Hmm...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want dan neemt of niemand iets mee... of heel weinig,... of 3 mensen nemen mee en de rest gaat daarvan zuipen.
Poen wil ik zien
Ik mis "EN ALS JE GODVERDOMME TE KRENTERIG BENT OM GELD TE GEVEN (insert naam van kneus) DAN VREET EN ZUIP JE DUS OOK NIET VAN ONS SPUL! FLIKKER"quote:
gewoon de dag van tevoren nog even checken of alles betaald is, en dan sms'en/bellen dat t meegenomen moet worden...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mis "EN ALS JE GODVERDOMME TE KRENTERIG BENT OM GELD TE GEVEN (insert naam van kneus) DAN VREET EN ZUIP JE DUS OOK NIET VAN ONS SPUL! FLIKKER"
Ik dacht dat je het netjes wilde houden...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mis "EN ALS JE GODVERDOMME TE KRENTERIG BENT OM GELD TE GEVEN (insert naam van kneus) DAN VREET EN ZUIP JE DUS OOK NIET VAN ONS SPUL! FLIKKER"
ja, ik ben dus iemand die meestal te veel betaalt... maar dat is niet te doen, helemaal eerlijk... Ik eet dan dus altijd erg veel!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Q, hoe voorkom je dan dat er mensen zijn die veel minder drinken dan anderen en toch hetzelfde moeten betalen? Sommigen drinken 2 cola misschien, anderen 1,5 krat bier.
Maar je zou het zo kunnen zeggen:
'Om scheve gezichten tijdens deze gezellige avond te voorkomen hebben we besloten dat iedereen bijdraagt aan het eten en drinken. Omdat we hiervoor van te voren inkopen gaan doen hebben we dit geld uiterlijk XXXXXX nodig. Gelieve dit over te maken op XXXX enz.'
Die mensen hebben pech. Ik ga niet werken met 2 euro's en de ander 5 euro's.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Q, hoe voorkom je dan dat er mensen zijn die veel minder drinken dan anderen en toch hetzelfde moeten betalen? Sommigen drinken 2 cola misschien, anderen 1,5 krat bier.
'Om scheve gezichten tijdens deze gezellige avond te voorkomen hebben we besloten dat iedereen bijdraagt aan het eten en drinken. Omdat we hiervoor van te voren inkopen gaan doen hebben we dit geld uiterlijk XXXXXX nodig. Gelieve dit over te maken op XXXX enz.'
Das waar ja, er zijn er altijd die meer of minder zuipen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Het zou mij ook geen bal uitmaken als ik dan minder zou drinken en evenveel zou moeten betalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ben dus iemand die meestal te veel betaalt... maar dat is niet te doen, helemaal eerlijk... Ik eet dan dus altijd erg veel!![]()
maar als het een leuk feestje is boeit dat me weinig hoor...
Mijn briefje getuigt van inlevingsvermogenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef Cat22 het volgende:
Zo mooi om de persoonlijkheden van iedere fokker hier terug te zien in de suggesties voor Kwee's briefje.
Zou ik ook doen. Dan hebben ze pech idd.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die mensen hebben pech. Ik ga niet werken met 2 euro's en de ander 5 euro's.
Ik wil 5 euro p.p doen. En als ze minder drinken, hebben ze pech
*proest*quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn briefje getuigt van inlevingsvermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |