ANWB is, op KNVB na, de grootste vereniging van nederland.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef honda1990 het volgende:
Verbazing: Wat voor invloed heeft de ANWB als het om privacy gaat
Mooie argumentatie is dat ja. Omdat de AH weet welke producten sommige klanten kopen maakt het ineens niet meer uit dat de overheid precies weet waar je staat en gaat.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef honda1990 het volgende:
Via de bonuskaart van AH en de gegevens van de mobiele telefoon ligt ons leven al op straat.
In een ander topic zei iemand al: Als je de ruit van de buurman zijn auto in slaat.... tsja, zijn band was ook al lek.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Mooie argumentatie is dat ja. Omdat de AH weet welke producten sommige klanten kopen maakt het ineens niet meer uit dat de overheid precies weet waar je staat en gaat.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Penisbaard het volgende:
Gaan we nu opeens de telegraaf als serieuze bron gebruiken?"DE STAAT GLUURT MEE!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
BELACHELIJK MENSEN DAT ZE COALITIES VORMEN DIT IS GEEN ECHTE DEMOCRATIE OPEN JE OGENquote:Des te meer reden om de PVV straks te laten regeren. Ik wil vrijheid, geen digitale uitzuig dictatuur!!! Het stemsysteem in Nederland word al descennia verkracht door politici wanneer men coalities gaat vormen, corrupt stemsysteem!!! Let daarop wanneer U naar de stembus gaat!!!
Logisch, Rotterdam | 09:38 | 18.11.09
Nederland is nooit een democratie geweest, het is een parlementaire democratie, dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
BELACHELIJK MENSEN DAT ZE COALITIES VORMEN DIT IS GEEN ECHTE DEMOCRATIE OPEN JE OGEN
En zo is het maar net. Wat een kutvolk dat allemaal perse een bonuskaart moet hebben. Of een spaarkaart bij de Bijenkort, of bij de C&A, zodat je portemonnee vol pasjes hangt die 0,0 zin of nut hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof ik ooit een Bonuskaart neem. Als je zegt dat je m niet bij je hebt gebruiken ze zo'n nummer. Krijg je de korting alsnog, zonder dat de AH bijhoudt hoeveel kratten pilsch je er per week doorheen jaagt.
Wordt nog lachen als zij de gegevens van iedereen gaan delen met zorgverzekeraars, die dan opeens uitbetaling weigeren voor bypass operaties omdat je 12 zakken chips per week hebt weggevreten. En zo.
Dat gaat nog leuk worden als ze dat ook met sigaretten gaan doen, het aardige is dat de mafia het meeste verdient aan illegale sigaretten. Ideaalquote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof ik ooit een Bonuskaart neem. Als je zegt dat je m niet bij je hebt gebruiken ze zo'n nummer. Krijg je de korting alsnog, zonder dat de AH bijhoudt hoeveel kratten pilsch je er per week doorheen jaagt.
Wordt nog lachen als zij de gegevens van iedereen gaan delen met zorgverzekeraars, die dan opeens uitbetaling weigeren voor bypass operaties omdat je 12 zakken chips per week hebt weggevreten. En zo.
Zet jij je gegevens even hier neer?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Misan het volgende:
wat heb je te verbergen? ik zie het probleem niet zo eigenlijk
Kansloos dat de PVV hier punten mee probeert te scoren, ik weet nog wel dat in het partijprogramma stond dat de privacy van de burger beperkt mocht worden als er criminelen mee gepakt konden worden.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
BELACHELIJK MENSEN DAT ZE COALITIES VORMEN DIT IS GEEN ECHTE DEMOCRATIE OPEN JE OGEN
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Misan het volgende:
Blijkbaar nogal veel?quote:usergegevens
e-mail:
MSN:
ondertitel:
signature: PSN: vecht
Multi sunt vocati, pauci vero electi.
homepage: http://games.fok.nl/
persoonlijke gegevens
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding:
beroep:
hobbies/interesses:
ik denk dat je meer te vrezen hebt van de overbuurman dan van de overheidquote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zet jij je gegevens even hier neer?
De overbuurman mag van mij alles weten, de overheid niet
Dat dachten ze in duitsland ook in de tijd voor de DDR, je weet niet hoe dat is gegaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ik denk dat je meer te vrezen hebt van de overbuurman dan van de overheid
Slaven argument .quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Misan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |