Ja, enorm welkom. We hebben veel boeken en speelgoed dat ingepakt dient te wordenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarvoor ik hier eigenlijk kwam, voor ik op de link van CZ stuitte: freecell en TARA, kunnen jullie nog verhuisdozen gebruiken? Wij hebben hier een schuur vol, zeker een stuk of 15.
Laat maar even weten wanneer jullie ze kunnen komen ophalen dan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, enorm welkom. We hebben veel boeken en speelgoed dat ingepakt dient te worden
zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarvoor ik hier eigenlijk kwam, voor ik op de link van CZ stuitte: freecell en TARA, kunnen jullie nog verhuisdozen gebruiken? Wij hebben hier een schuur vol, zeker een stuk of 15.
Okkie pepernoot?quote:
jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef maok het volgende:
Was de crematie van Sebasser trouwens bij Zernike? Ik zag daar net allemaal mensen vandaan komen toen ik er langs fietste.
Volgens mij hebben voetgangers daar wel voorrang. Tenminste, dat geef ik daar wel altijd. Maar dat doe ik zo'n beetje overal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef bodylotion het volgende:
dat blauwe asfalt he, bij het station, da's toch geen zebrapad??
Ben jij buschauffeur?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij hebben voetgangers daar wel voorrang. Tenminste, dat geef ik daar wel altijd. Maar dat doe ik zo'n beetje overal..
Nee, het is alleen maar onderdeel van de looproute naar de bussenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef bodylotion het volgende:
dat blauwe asfalt he, bij het station, da's toch geen zebrapad??
check, geen voetpad, geen voorrang, maar puur om mensen de loonlijn te leren, ipv lukraak over dat hele station te lopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, het is alleen maar onderdeel van de looproute naar de bussen
Op de fiets voorrang geven in de stad. Whehehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |