Ik heb in de jaren negentig FBTO gekozen omdat ik daar per module kan kiezen, dat vond ik wel aardig van ze. Ik heb immers niets te maken met zwangere vrouwen en zulks.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje in grote lijnen aan het vergelijken, dat gaat op zich best aardig.
Nu alleen nog even wat sites naast elkaar leggen en een keuze maken.
Best grappig dat ik bij FBTO voordeliger uit ben terwijl het gewoon een onderdeel is van Achmea.
Welke?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Deze heb ik gister gedaan. Vond het wel een duidelijke eigenlijk. Alhoewel degene die wij hebben het goedkoopste blijkt.
Dan zal ik daar ook even kijken, ik heb ook het idee dat de basiszorg zo'n beetje overal hetzelfde is (ziekenhuisopname etc).quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren negentig FBTO gekozen omdat ik daar per module kan kiezen, dat vond ik wel aardig van ze. Ik heb immers niets te maken met zwangere vrouwen en zulks.
En ik heb ook helemaal niets te klagen over hun service, die is gewoon goed te noemen (na wat opstartproblemen bij de invoering van het plan Hogervorst).
Het was voorheen niet nodig dus ik had er geen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
Uitvaartverzekering heb ik al mijn hele leven en vanaf mijn 18e op eigen polis.
Want je was nog niet dood?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:21 schreef Dementor het volgende:
Het was voorheen niet nodig dus ik had er geen.
Misschien even op Independer.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
Even iets heel anders, ik wil heel gemakkelijk mijn huidige zorgverzekering in kunnen voeren op een site om vervolgens deze te vergelijken met andere verzekeringen.
Geen moeilijk gedoe wtb dekking, ik zoek eigenlijk een goedkoper alternatief met dezelfde dekking.
http://www.verzekeringssite.nl/ deze is ook wel aardig.quote:
Ben ook bezig met prijsvergelijking en service zorgverzekeraars.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is zo goed als onmogelijk. Iedere zorgverzekeraar heeft weer kleine lettertjes of uitzonderingen waardoor je niet kunt vergelijken.
Of gewoon zo hup de kachel in.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb ook geen uitvaartverzekering, ze laten mij toch vast niet boven de grond staan
Pleur mij maar ergens neer hoor, gewoon een verlaten hoekje op een kerkhof, 't zal vast wel goed komen denk ik dan.
Dat inderdaad en ook zelf kunnen kiezen waar je heen wil of gaat.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Helemaal vergoeden en rekening doorsturen naar verzekering vind ik prettiger.
Maar serieus, ik vind het zo'n onzinnige verzekering (vooral een alleenstaande). 't Zal mij ook echt aan m'n reet roesten of er nu wel of niet iemand komt, of er nu wel of niet koffie na de tijd is en of er nu wel of niet een steen bovenop dat graf staat. Je bent weg en met verzekering ben je tien jaar later onvindbaar, want in knekelhuis.quote:
Ik dacht er ook ooit zo over.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar serieus, ik vind het zo'n onzinnige verzekering (vooral een alleenstaande). 't Zal mij ook echt aan m'n reet roesten of er nu wel of niet iemand komt, of er nu wel of niet koffie na de tijd is en of er nu wel of niet een steen bovenop dat graf staat. Je bent weg en met verzekering ben je tien jaar later onvindbaar, want in knekelhuis.
Dat dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Dementor het volgende:
Maar ik wil het geregeld hebben zodat ik er vooral anderen niet mee belast.
Ja dacht al, daar gaan toch wel een paar uur inzitten? En laatste keer was je nog niet begonnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Opname moet nog maar ze er vanuit dat ik het haal denk ik.Ik vind het allang best want ik heb dan mijn eigen groepen en dat wilde ik heel graag.
Wat vlot!Wat heb je allemaal dit jaar gekocht en gelooft de jongste ook nog?
Krijg ik nu een T-shirt...kan ik hem naar Dees opsturen..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De 25.000 posts in dit forum?
Zo dat ging snel .
Ook in dit geval voorzie ik niet dat mijn broers met m'n lijk in hun kofferbak van gemeentehuis tot gemeentehuis lopen te zeulen. D'r zijn ambtenaren die ook dan de taak op zich nemen om één en ander te regelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Leuk als je je nabestaanden ook nog met die zooi opzadelt, buiten het verdriet.
Hoeveel denk je dat het kost?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook in dit geval voorzie ik niet dat mijn broers met m'n lijk in hun kofferbak van gemeentehuis tot gemeentehuis lopen te zeulen. D'r zijn ambtenaren die ook dan de taak op zich nemen om één en ander te regelen.
Ik koop er liever nu brood van of een cadeautje. Bovendien, er zit nog wel wat in mijn boedel, er staat nog wel wat geld op mijn bankrekening en daar kan het vast wel van betaald worden.
Maar goed, ieder z'n meug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |