quote:
Geweldig.quote:
Kan hij alsnog doen. Mèn, wat een sukkel met "Als ik moet remmen met mijn dienstwagen, dan is er iets goed mis" en "Honderden euro's boete"quote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Die maat die stond te filmen had eigenlijk aan die agent moeten vragen of hij de beelden terug wilde zien
Dat is zo goed als onmogelijk. Iedere zorgverzekeraar heeft weer kleine lettertjes of uitzonderingen waardoor je niet kunt vergelijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
Even iets heel anders, ik wil heel gemakkelijk mijn huidige zorgverzekering in kunnen voeren op een site om vervolgens deze te vergelijken met andere verzekeringen.
Geen moeilijk gedoe wtb dekking, ik zoek eigenlijk een goedkoper alternatief met dezelfde dekking.
Ik ben nu een beetje in grote lijnen aan het vergelijken, dat gaat op zich best aardig.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zo goed als onmogelijk. Iedere zorgverzekeraar heeft weer kleine lettertjes of uitzonderingen waardoor je niet kunt vergelijken.
Graag gedaan, ik doe het nu maar dan heb ik dat in ieder geval geregeld.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Dementor![]()
Mijn dochter wordt in januari 18 en die moet dan haar eigen polis, moet ik nog even in duiken.
Misschien probeerde die agent op deze manier respect af te dwingenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan hij alsnog doen. Mèn, wat een sukkel met "Als ik moet remmen met mijn dienstwagen, dan is er iets goed mis" en "Honderden euro's boete"![]()
Velen verdienen gewoon echt totaal geen respect. Ze zouden zo in de jaren 40-45 dienst kunnen doen als machinist op conducteur op een trein richting oosten.
Dat zijn van die dingen die er bij inschieten en straks is het te laat en zit je er weer voor een jaar aan vast.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik doe het nu maar dan heb ik dat in ieder geval geregeld.
Ik moet ook nog een uitvaartverzekering regelen met de hele santemekraam, dat is dan weer minder leuk werk.
Bijna geregeld?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
Mmm.
Collega 1 is vrijdag vrij. Nu kan ik 's middags met collega 2 meeliften, maar 's ochtends moet ie naar de tandarts.
Geregeld allemaal.
Niet daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:55 schreef Dementor het volgende:
En op de andere hoek van de straat staan ze te dealen.
Deze heb ik gister gedaan. Vond het wel een duidelijke eigenlijk. Alhoewel degene die wij hebben het goedkoopste blijkt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik doe het nu maar dan heb ik dat in ieder geval geregeld.
Ik moet ook nog een uitvaartverzekering regelen met de hele santemekraam, dat is dan weer minder leuk werk.
Ik rij gewoon mee met collega's.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Bijna geregeld?
Bij de fietsenwinkels in deze buurt geven ze een leenfiets mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |