quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert vindt dit trouwens helemaal niet leuk, zoveel gedoe over hem
De eer van deze persoonlijke RLS sc -verjaardagstopic.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat gaan we kopen voor Gert, of moet het weer ieder voor zich.
Neeeeej die komt nog laterderderquote:Op woensdag 18 november 2009 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's de overgang, da's wat anders
Nmns zit er dichter bij dan jij, en verder zeg ik niets en ben ikquote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Midlife crisis is toch vanaf 45 ofzo?
En wat nou als je voordat je al die materiele zaken bezit al lang in de gaten hebt gekregen dat indien men kiest voor die weg er daarna een immens gat ontstaat?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de omstandigheden af? Als je op je dertigste alles al gehad hebt, qua materiële zaken, dan kan "het denken" maar zo eerder aanvangen.
Dank je voor je compliment fluiter, da's fijn om te lezen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
De eer van deze persoonlijke RLS sc -verjaardagstopic.
Dat is al een heel tof kadootje op zich lijkt me!
[ afbeelding ]
Gert vorig jaar was je rond deze tijd op vakantie, nu thuis en omgeving, gefeliciteerd en fijne dag .
Je krijgt dit omdat je jarig bent en je een prettig behulpzaam modje bent.
[ afbeelding ]
Mijn 45 was geen gok maar een aanname omdat jij het over je midlife crisis hadquote:Op woensdag 18 november 2009 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nmns zit er dichter bij dan jij, en verder zeg ik niets en ben ikleeftijdloos
Dan heb je een probleempje, want geen aansluiting met leeftijdsgenotenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
En wat nou als je voordat je al die materiele zaken bezit al lang in de gaten hebt gekregen dat indien men kiest voor die weg er daarna een immens gat ontstaat?
Probleempje?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan heb je een probleempje, want geen aansluiting met leeftijdsgenoten![]()
Opname moet nog maar ze er vanuit dat ik het haal denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef CarOnline het volgende:
Gert van harte met je verjaardag en Noek van harte met je baan!
*insert leuke plaatjes*
Heb je nu die hele curus gehad? Of moet je die opnames nog maken?
Zo, hier alle sint kadowen binnen. Ben ik er mooi vanaf voor dit jaar.
Wat fijn. Wat ontzettend fijn. Heerlijk. *snugtquote:Op woensdag 18 november 2009 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan heb je een probleempje, want geen aansluiting met leeftijdsgenoten![]()
Iederéén is op dezelfde dag als Nmns jarig. Die gozer is nu al een week achter elkaar jarig of zo.quote:
Lekker zo'n onverwachte vrije dag.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een heerlijke dag![]()
Lekker verslapen, thuis blijven, gierende wind, kachel in de hens, lekkere bak koffie en bruine boterham met pindakaas en hagelslag, wat wil een mens nog meer.
Met dit weer op de fiets?!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
Fingers crossed dat die achterband hard blijft.
En wat een ouwe kop zal hij hebben als hij al zo vaak jarig is geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Iederéén is op dezelfde dag als Nmns jarig. Die gozer is nu al een week achter elkaar jarig of zo.
Wat een bevalling moet dat geweest zijn.
Door weer en wind. Ik ben geen mietje.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef Deisyy het volgende:
Met dit weer op de fiets?!![]()
Het is te hopen dat je wind mee hebt
oh!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er snel op gaat zitten en weg rijd moet dat vast lukken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
Fingers crossed dat die achterband hard blijft.
Gelijk heb je, ik was er niet eens uitgekomenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker zo'n onverwachte vrije dag.
Ik heb een verwachte vrije dag en ben lekker weer terug mijn bed in gedoken toen iedereen de deur uit was
Ik moet een half uur fietsen ... En vanavond naar weer een jarig neefje.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Dementor het volgende:
Als je er snel op gaat zitten en weg rijd moet dat vast lukken.
Ik zeg reserve fiets.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet een half uur fietsen ... En vanavond naar weer een jarig neefje.
En als ie nu echt lek is, moet ik vanavond en morgenochtend vervoer regelen en een dag vrij nemen om het maken van de fiets voor het weekend te regelen.
Gedoe!
Ik zeg het is goed met je.quote:
Boxxy?quote:
Nee joh!quote:
Dat klopt eigenlijk welquote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat een ouwe kop zal hij hebben als hij al zo vaak jarig is geweest
Nee, jij niet! Die Boxxy. Ik heb daar ooit vijf minuten naar gekeken en toen had ik vijf uur migraine.quote:
En jij zat er weer dichterbij dan Nmns.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh!![]()
maar verders was ie wel leuk van toepassing.toch?
Dan krijgen jullie het pas echt druk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij zat er weer dichterbij dan Nmns.
Zo'n beetje NU zitten we alweer op 25.000 posts in dit forum.
Hoe moet dat als er een echte RLS losbarst?
Ik weet!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij zat er weer dichterbij dan Nmns.
Zo'n beetje NU zitten we alweer op 25.000 posts in dit forum.
Hoe moet dat als er een echte RLS losbarst?
quote:
Geweldig.quote:
Kan hij alsnog doen. Mèn, wat een sukkel met "Als ik moet remmen met mijn dienstwagen, dan is er iets goed mis" en "Honderden euro's boete"quote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Die maat die stond te filmen had eigenlijk aan die agent moeten vragen of hij de beelden terug wilde zien
Dat is zo goed als onmogelijk. Iedere zorgverzekeraar heeft weer kleine lettertjes of uitzonderingen waardoor je niet kunt vergelijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
Even iets heel anders, ik wil heel gemakkelijk mijn huidige zorgverzekering in kunnen voeren op een site om vervolgens deze te vergelijken met andere verzekeringen.
Geen moeilijk gedoe wtb dekking, ik zoek eigenlijk een goedkoper alternatief met dezelfde dekking.
Ik ben nu een beetje in grote lijnen aan het vergelijken, dat gaat op zich best aardig.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zo goed als onmogelijk. Iedere zorgverzekeraar heeft weer kleine lettertjes of uitzonderingen waardoor je niet kunt vergelijken.
Graag gedaan, ik doe het nu maar dan heb ik dat in ieder geval geregeld.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Dementor![]()
Mijn dochter wordt in januari 18 en die moet dan haar eigen polis, moet ik nog even in duiken.
Misschien probeerde die agent op deze manier respect af te dwingenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan hij alsnog doen. Mèn, wat een sukkel met "Als ik moet remmen met mijn dienstwagen, dan is er iets goed mis" en "Honderden euro's boete"![]()
Velen verdienen gewoon echt totaal geen respect. Ze zouden zo in de jaren 40-45 dienst kunnen doen als machinist op conducteur op een trein richting oosten.
Dat zijn van die dingen die er bij inschieten en straks is het te laat en zit je er weer voor een jaar aan vast.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik doe het nu maar dan heb ik dat in ieder geval geregeld.
Ik moet ook nog een uitvaartverzekering regelen met de hele santemekraam, dat is dan weer minder leuk werk.
Bijna geregeld?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
Mmm.
Collega 1 is vrijdag vrij. Nu kan ik 's middags met collega 2 meeliften, maar 's ochtends moet ie naar de tandarts.
Geregeld allemaal.
Niet daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:55 schreef Dementor het volgende:
En op de andere hoek van de straat staan ze te dealen.
Deze heb ik gister gedaan. Vond het wel een duidelijke eigenlijk. Alhoewel degene die wij hebben het goedkoopste blijkt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik doe het nu maar dan heb ik dat in ieder geval geregeld.
Ik moet ook nog een uitvaartverzekering regelen met de hele santemekraam, dat is dan weer minder leuk werk.
Ik rij gewoon mee met collega's.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Bijna geregeld?
Bij de fietsenwinkels in deze buurt geven ze een leenfiets mee.
Ik heb in de jaren negentig FBTO gekozen omdat ik daar per module kan kiezen, dat vond ik wel aardig van ze. Ik heb immers niets te maken met zwangere vrouwen en zulks.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje in grote lijnen aan het vergelijken, dat gaat op zich best aardig.
Nu alleen nog even wat sites naast elkaar leggen en een keuze maken.
Best grappig dat ik bij FBTO voordeliger uit ben terwijl het gewoon een onderdeel is van Achmea.
Welke?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Deze heb ik gister gedaan. Vond het wel een duidelijke eigenlijk. Alhoewel degene die wij hebben het goedkoopste blijkt.
Dan zal ik daar ook even kijken, ik heb ook het idee dat de basiszorg zo'n beetje overal hetzelfde is (ziekenhuisopname etc).quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren negentig FBTO gekozen omdat ik daar per module kan kiezen, dat vond ik wel aardig van ze. Ik heb immers niets te maken met zwangere vrouwen en zulks.
En ik heb ook helemaal niets te klagen over hun service, die is gewoon goed te noemen (na wat opstartproblemen bij de invoering van het plan Hogervorst).
Het was voorheen niet nodig dus ik had er geen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
Uitvaartverzekering heb ik al mijn hele leven en vanaf mijn 18e op eigen polis.
Want je was nog niet dood?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:21 schreef Dementor het volgende:
Het was voorheen niet nodig dus ik had er geen.
Misschien even op Independer.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
Even iets heel anders, ik wil heel gemakkelijk mijn huidige zorgverzekering in kunnen voeren op een site om vervolgens deze te vergelijken met andere verzekeringen.
Geen moeilijk gedoe wtb dekking, ik zoek eigenlijk een goedkoper alternatief met dezelfde dekking.
http://www.verzekeringssite.nl/ deze is ook wel aardig.quote:
Ben ook bezig met prijsvergelijking en service zorgverzekeraars.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is zo goed als onmogelijk. Iedere zorgverzekeraar heeft weer kleine lettertjes of uitzonderingen waardoor je niet kunt vergelijken.
Of gewoon zo hup de kachel in.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb ook geen uitvaartverzekering, ze laten mij toch vast niet boven de grond staan
Pleur mij maar ergens neer hoor, gewoon een verlaten hoekje op een kerkhof, 't zal vast wel goed komen denk ik dan.
Dat inderdaad en ook zelf kunnen kiezen waar je heen wil of gaat.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Helemaal vergoeden en rekening doorsturen naar verzekering vind ik prettiger.
Maar serieus, ik vind het zo'n onzinnige verzekering (vooral een alleenstaande). 't Zal mij ook echt aan m'n reet roesten of er nu wel of niet iemand komt, of er nu wel of niet koffie na de tijd is en of er nu wel of niet een steen bovenop dat graf staat. Je bent weg en met verzekering ben je tien jaar later onvindbaar, want in knekelhuis.quote:
Ik dacht er ook ooit zo over.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar serieus, ik vind het zo'n onzinnige verzekering (vooral een alleenstaande). 't Zal mij ook echt aan m'n reet roesten of er nu wel of niet iemand komt, of er nu wel of niet koffie na de tijd is en of er nu wel of niet een steen bovenop dat graf staat. Je bent weg en met verzekering ben je tien jaar later onvindbaar, want in knekelhuis.
Dat dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Dementor het volgende:
Maar ik wil het geregeld hebben zodat ik er vooral anderen niet mee belast.
Ja dacht al, daar gaan toch wel een paar uur inzitten? En laatste keer was je nog niet begonnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Opname moet nog maar ze er vanuit dat ik het haal denk ik.Ik vind het allang best want ik heb dan mijn eigen groepen en dat wilde ik heel graag.
Wat vlot!Wat heb je allemaal dit jaar gekocht en gelooft de jongste ook nog?
Krijg ik nu een T-shirt...kan ik hem naar Dees opsturen..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De 25.000 posts in dit forum?
Zo dat ging snel .
Ook in dit geval voorzie ik niet dat mijn broers met m'n lijk in hun kofferbak van gemeentehuis tot gemeentehuis lopen te zeulen. D'r zijn ambtenaren die ook dan de taak op zich nemen om één en ander te regelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Leuk als je je nabestaanden ook nog met die zooi opzadelt, buiten het verdriet.
Hoeveel denk je dat het kost?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook in dit geval voorzie ik niet dat mijn broers met m'n lijk in hun kofferbak van gemeentehuis tot gemeentehuis lopen te zeulen. D'r zijn ambtenaren die ook dan de taak op zich nemen om één en ander te regelen.
Ik koop er liever nu brood van of een cadeautje. Bovendien, er zit nog wel wat in mijn boedel, er staat nog wel wat geld op mijn bankrekening en daar kan het vast wel van betaald worden.
Maar goed, ieder z'n meug
Precies.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
Dat dus.
Leuk als je je nabestaanden ook nog met die zooi opzadelt, buiten het verdriet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar serieus, ik vind het zo'n onzinnige verzekering (vooral een alleenstaande). 't Zal mij ook echt aan m'n reet roesten of er nu wel of niet iemand komt, of er nu wel of niet koffie na de tijd is en of er nu wel of niet een steen bovenop dat graf staat. Je bent weg en met verzekering ben je tien jaar later onvindbaar, want in knekelhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |