quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef MarkyB het volgende:
Nee niet nog een deeltje![]()
Geen fipo![]()
Zeker geen TVP zodat ie weer kei lang in mijn MyAT terug komt
?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
niet helemaal FUUUUU, maar het leverde me wel zo'n momentje op
[ afbeelding ]
NOESSSSquote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel een 4chan grapje zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 13:27 schreef powerlite het volgende:
[..]
dan staat er "da game" oftewel the game oftewel: you just lost the game
ook Fok! loopt zelfs een reeks over, deeltje 2 alweerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal wel een 4chan grapje zijn
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef MarkyB het volgende:
Nee niet nog een deeltje![]()
Geen fipo(nee, echt niet)
Zeker geen TVP zodat ie weer kei lang in mijn MyAT terug komt
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat klassiekers van mijn hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind hem niet zo grappigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moest je erbij zijn... Zolang heb ik mijn rijbewijs nog niet, en ik heb enkel egels doodgereden sinds ik hem heb. Nu stak er 1 over die ik dus "hendig sjiek" (quote:
? Was niet jou reactie hoor die ik gequote hebquote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef PownijN het volgende:
[..]
Misschien moest je erbij zijn... Zolang heb ik mijn rijbewijs nog niet, en ik heb enkel egels doodgereden sinds ik hem heb. Nu stak er 1 over die ik dus "hendig sjiek" () ontweek, gaat er een ander voor me zitten die dus alsnog doodgereden wordt...
I seequote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
? Was niet jou reactie hoor die ik gequote heb
Die tweede, geniaal. Beetje herkenbaar als ik mn ballen probeer te scherenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef boofer het volgende:
tvp met kittens![]()
[ afbeelding ]
en eentje die zeer herkenbaar is omdat ik zelf ook een sik heb...
[ afbeelding ]
nee, sorryquote:Op woensdag 18 november 2009 19:55 schreef powerlite het volgende:
[..]
[..]
daarom geplaatst, maar idd,hij was niet sterk
Die tweede... Had ik ook 'ns... Beschamendquote:
Viezerik!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:42 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Die tweede... Had ik ook 'ns... Beschamend
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:16 schreef powerlite het volgende:
[..]
yay een kusje, nu is het goed
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Keesch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHa![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Keesch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHa![]()
dan faal je ongelooflijk hardquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik speel het wel en snap m ook niet.
Nog geen lvl 80 neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik speel het wel en snap m ook niet.
48 human warriorquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef deckardcaine het volgende:
[..]
Nog geen lvl 80 neem ik aan?
Maar goed, offtopic nieuwe fuuuus!![]()
Ok het gaat dus om een ei wat je kunt kopen als je minimaal lvl 76 bent, dit krijg je van de oracles. Uit dit ei kan een mount droppen (groene proto drake). Maar heel vaak zit er rotzooi in zoals aged yolk of domme pets.quote:
Oke, nu snap ik mquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef deckardcaine het volgende:
[..]
Ok het gaat dus om een ei wat je kunt kopen als je minimaal lvl 76 bent, dit krijg je van de oracles. Uit dit ei kan een mount droppen (groene proto drake). Maar heel vaak zit er rotzooi in zoals aged yolk of domme pets.
Een poes in je poes?quote:
Ik snap 'm niet. Wat moet dat derde plaatje voorstellen?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zin om te kleuren
Ah okee, ik kreeg een beetje de indruk dat die kerel op het eerste plaatje zat te fantaseren over z'n bed, vervolgens in het tweede blaadje z'n dekbed alle hoeken van de kamer liet zien, om er in de 3e achter te komen dat z'n dekbed helemaal verkreukeld, plakkerig en uitgewoond heeft gemaakt, terwijl hij daar nog in moest slapen.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:01 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt van die dekbedovertrekken waarvan het dekbed gat veel te klein is.
Als je dan zo'n dekbedovertrek er overheen probeert te doen met dat truukje dat je het overtrek binnenstebuiten doet en dan zo over het dekbed heen laat vallen dan krijg je dat alles er zo half inhangt en het allemaal niet meer past
whahaquote:Op woensdag 25 november 2009 18:39 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vlak erna gemaakt:
[ afbeelding ]
Bij het 2de plaatje zat ik zelf al te FFFFUUUUU-en omdat het zo herkenbaar was, goede post dusquote:
Nja het was erg lastig om in 3 plaatjes duidelijk te makenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah okee, ik kreeg een beetje de indruk dat die kerel op het eerste plaatje zat te fantaseren over z'n bed, vervolgens in het tweede blaadje z'n dekbed alle hoeken van de kamer liet zien, om er in de 3e achter te komen dat z'n dekbed helemaal verkreukeld, plakkerig en uitgewoond heeft gemaakt, terwijl hij daar nog in moest slapen.
Een NullPointerExceptie is zo vaag dat je niet weet wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:59 schreef Kravist het volgende:
[..]
Ik snap de code wel, maar de grap niet?
quote:
Fucking nerdquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef deckardcaine het volgende:
[..]
Ok het gaat dus om een ei wat je kunt kopen als je minimaal lvl 76 bent, dit krijg je van de oracles. Uit dit ei kan een mount droppen (groene proto drake). Maar heel vaak zit er rotzooi in zoals aged yolk of domme pets.
met 13 dollar verzendkostenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef Stuurloos het volgende:
[ afbeelding ]
TVP
Oja, shirt hier te koop voor 6 dollar: http://6dollarshirts.com/product.php?productid=11336&cat=0&page=1
Vind het wel een vet shirt, maar no way dat ik daarmee over straat gaquote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef marcel-o het volgende:
[..]
met 13 dollar verzendkosten
iemand kosten delen?
tijdens stappen is dat wel droogquote:Op donderdag 26 november 2009 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vind het wel een vet shirt, maar no way dat ik daarmee over straat ga
Verrek het moet een stropdas voorstellen, ik dacht een bom.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:17 schreef Mopst3r het volgende:
Allen zo herkenbaar
En waar kan ik die stropdas kopen !!
Heshit ik ging het opzoeken op google maps maar het staat er niet meer opquote:Op donderdag 26 november 2009 14:01 schreef Cassius het volgende:
Weet niet of 'ie hier al gepost was, maar ...
[ afbeelding ]
Geweldig
Hier overigens nog een shirt: http://shop.knowyourmeme.com/products/rageguy-ffffuuu-t-shirt
Van ffuuucomics.com gehaald bedoel jequote:Op donderdag 26 november 2009 14:38 schreef Plantenpot het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik een paar dagen terug gemaakt
ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 13:39 schreef Gauner het volgende:
[..]
Verrek het moet een stropdas voorstellen, ik dacht een bom.
Ja ik dacht meer dat het mannetje FFFUUU zegt omdat die bom op hem gaat vallen. We hebben veel fantasie blijkt maar weer.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik ook![]()
en dan fffffuuuuuuuu dat geluid
whehequote:Op donderdag 26 november 2009 16:30 schreef rietjeszuiger het volgende:
met mijn touchpad![]()
[ afbeelding ]
Er zelf heen gestuurd.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:13 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Van ffuuucomics.com gehaald bedoel je
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:30 schreef rietjeszuiger het volgende:
met mijn touchpad![]()
[ afbeelding ]
Hetzelfde hier...quote:
Nou ga je gang en laat ons bulderen!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef Hondenbrokken het volgende:
Zitten weinig leuke tussen. Poep is al sinds groep 2 niet grappig meer en daarvoor was het dat nou ook niet echt.
Al een gepost, maar die snapt bijna niemand. Ik zal misschien als ik zo op een idee kom en hem af krijg een simpelere posten.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nou ga je gang en laat ons bulderen!
Je eigen ervaring?quote:
quote:
quote:
komt van redditquote:Op donderdag 26 november 2009 14:01 schreef Cassius het volgende:
Weet niet of 'ie hier al gepost was, maar ...
[ afbeelding ]
Geweldig
ook herkenbaar jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:33 schreef alwaysedo het volgende:
Gebruikt materiaal, de fffuuu van rietjeszuiger;
[ afbeelding ]
Resultaat
[ afbeelding ]
quote:
Dit dus.quote:
leg hem ook ff aan de rest uitquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:39 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Haha, geniaal. Ik moest er wel even over nadenken
ahquote:Op donderdag 19 november 2009 00:04 schreef Barcaconia het volgende:
OMG die eerste is ergWie verzint dat man.
Die laatste 2 zijn wel geniaal en herkenbaar
Ik denk dat de FUUUUUUUUUU meer in het gebrek aan logica tussen de drie plaatjes ervoor zitquote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ja, ik word ook altijd kwaad op een banaanlaarskoffiezetapparaat.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:20 schreef koenderoode het volgende:
* koenderoode deze hab ik 10 minute na dat het gebeurt is
(me eerste, mischien als meer ga maken worde ze beter)
....FFFFFFFFFUUUUUUUUUUU..............
kan je geen bijlage!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!!?????????
WTF!
hoe moet je dan afbeelding in zetten?
ik wil posten!!!!!!!!
FFFFFFFFFUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef koenderoode het volgende:
FFFFFFFFUUUUUUUUU mense moeste nog op die van mij reagere
maar een paar minuten fame wheeeeeee
geboortejaar : 1995quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef koenderoode het volgende:
FFFFFFFFUUUUUUUUU mense moeste nog op die van mij reagere
maar een paar minuten fame wheeeeeee
Dank voor op mij stemmen trouwens!quote:
quote:
had vandaag hetzelfde met de grolsch uit de bonus bij de AHquote:
moet je een jerrycan meenemen alles inschenken en zeggen dat kratje mag je houdenquote:
hahaquote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
had vandaag hetzelfde met de grolsch uit de bonus bij de AH
1 kratje voor 9euro wat chips en een brood gehaald
Bij de kassa 15euro, denk WTF hebben ze weer mn bonus kaart niet goed gescant...
Stond ff goed voor schut toen de mooie blonde (iets te jonge) cassiere me wees op het statiegeld![]()
Ik had laatst het tegenovergestelde (of zoiets). Ging met een krat bier naar de kassa;quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
had vandaag hetzelfde met de grolsch uit de bonus bij de AH
1 kratje voor 9euro wat chips en een brood gehaald
Bij de kassa 15euro, denk WTF hebben ze weer mn bonus kaart niet goed gescant...
Stond ff goed voor schut toen de mooie blonde (iets te jonge) cassiere me wees op het statiegeld![]()
alsof statiegeld afhangt van de vloeistof dat erin zitquote:Op dinsdag 1 december 2009 07:36 schreef _Loki het volgende:
Kutstatiegeld ook. Daardoor had ik een flesje cola van 1.50 ><
Het drinken dat ik heb is alleen voor mezelf, en zo'n 1,5 literfles komt nooit op omdat de prik eraf is. Dus ik coca cola 1 liter gehaald, is het fucking 1,50 door dat statiegeld. Doe normaal man, het is cóla.
IDD!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef TryX het volgende:
Terug on-topic..? Ga maar in KLB klagen over statiegeld
deze is het mooiste tot nu toequote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef powerlite het volgende:
[ afbeelding ]
mja zo'n gezicht trok ik dus toen ik dat hoorde
Ik alleen als ik heel kwaad word!!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef Stevennn het volgende:
[..]
VU!!!!
Zeggen jullie wel eens FFFFUUUUUUUUUU in real life?ik nooit
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef Stevennn het volgende:
[..]
VU!!!!
ik gebruik meer die andere..quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef Stevennn het volgende:
[..]
VU!!!!
quote:
Daarnaast is het board paired, dus gewoon een fold hoor.quote:
hij zou een straat hebben dan....................... en winnen dus.....quote:Op donderdag 3 december 2009 13:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daarnaast is het board paired, dus gewoon een fold hoor.
Met een kans van 1/13 op een straat terwijl er een pair A op tafel ligt zou ik meestal geen risico nemen... Kans is te klein.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef NBT het volgende:
[..]
hij zou een straat hebben dan....................... en winnen dus.....
ja dat wel maar dan is het wel een FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUU momentjequote:Op donderdag 3 december 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met een kans van 1/13 op een straat terwijl er een pair A op tafel ligt zou ik meestal geen risico nemen... Kans is te klein.
Mwoah, ik vind het niet zo sterk. Dat hoort nu eenmaal bij het spelletje.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:29 schreef NBT het volgende:
[..]
ja dat wel maar dan is het wel een FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUU momentje
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef NBT het volgende:
[..]
hij zou een straat hebben dan....................... en winnen dus.....
Uiteraard, maar dat is me dus vandaag gebeurd (printscreentje gemaakt), en iemand won met een set azen. Die had ik mooi wat afhandig kunnen makenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..].
Met een paired board ga je niet drawen op een straight.
Full-House > Straight.
Verplaats je eens in een van die stripjes. Als jij een los velletje aan de rand van je nagel hebt en die wil je lostrekken waarbij je halve vel op je vinger meekomt, dan wil je toch het liefste ook hardop FFFUUUUCCCCKKKK schreeuwen? Ik tenminste welquote:Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik heb me echt al tientallen keren kapot gelachen om deze reeks maar ik weet eigenlijk nog steeds niet of ze met 'FFFFFFFFFFUUUUU(cccccckkkkkkk)' fuck bedoelen of fuck you (FU)
Ik vind de gedachte dat het fuck you is altijd leuker, weet niet waarom
Ik vind FUCK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU juist veel leuker, geen idee waarom eigenlijk maar het lijkt wel alsof ik het ergens van kenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verplaats je eens in een van die stripjes. Als jij een los velletje aan de rand van je nagel hebt en die wil je lostrekken waarbij je halve vel op je vinger meekomt, dan wil je toch het liefste ook hardop FFFUUUUCCCCKKKK schreeuwen? Ik tenminste wel
Hmm, ik vind Fuck You niet echt leuk in deze serie. Maar vooruit: paint jij er eens een waarin dat een goede is en laat ons lachenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ik vind FUCK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU juist veel leuker, geen idee waarom eigenlijk maar het lijkt wel alsof ik het ergens van ken![]()
Maar nu is wel mijn hele meme verneukt!
Ik weet ook niet waarom maar ik heb altijd het idee dat hij gewoon FUCK YOU zegt tegen zijn ergernis, het hoeft dus niet eens een persoon te zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef NBT het volgende:
FFFFFFFFUUUUCCCKKKK is eigenlijk veel logischer dan Fuck You....... mja..... dat ben ik dan
Volgens mij is het FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:41 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom maar ik heb altijd het idee dat hij gewoon FUCK YOU zegt tegen zijn ergernis, het hoeft dus niet eens een persoon te zijnMaarja FUCK is wel logisch
quote:
quote:
quote:
Eh, jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:57 schreef plus44 het volgende:
[..]
want iedereen die niet van voetbal houdt is homo?
Vooral mensen die door blijven zagen hoe erg ze NIET van voetbal houden, die zijn het ergst.quote:
Ik blijf niet doorzagen, ik gaf alleen even mijn mening over voetbal en over de aanwezigheid van voetbal in een FFFUUU-topic. Excuses als ik je gekwetst heb hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vooral mensen die door blijven zagen hoe erg ze NIET van voetbal houden, die zijn het ergst.
Ik ga toch ook geen reactie geven op iets wat over korfbal gaat?
FA, mag deze weg?quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ffffffuuuuuuuu
is het een idee op voortaan met de deur op slot op zolder te fappen?quote:Op maandag 7 december 2009 00:38 schreef Salmiak het volgende:
Hier een paar creaties van mij, allemaal gebaseerd op waargebeurde verhalen natuurlijk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Al doende leert menquote:Op maandag 7 december 2009 01:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
is het een idee op voortaan met de deur op slot op zolder te fappen?
quote:Op maandag 7 december 2009 01:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
is het een idee op voortaan met de deur op slot op zolder te fappen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Frankii het volgende:
Dus ik bestel zo dat shirt size M uit amerika......
....krijg ik een tent opgestuurd.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
FFFUUUUUU momentje dus?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
Bel-Chinees?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef o.us het volgende:
Dit is mij echt overkomen vannacht:
[ afbeelding ]
Het topic is over 3 posts dicht en jij TVP'tquote:
over 4 post hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 16:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Het topic is over 3 posts dicht en jij TVP't?
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Het topic is over 3 posts dicht en jij TVP't?
2..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |